Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Myschan » 09 črc 2010, 21:30

Ty kufry nejsou stejné. Kdysi jsem je měl na B 500. Byly původně na B200 a levej jsem musel odřezávat a upravovat laminátem, abych to tam dostal. Rozteče na šrouby byly stejné.
P.S.: Na nerovnostech mně řídítka taky klepou, na rovině ne. Takže je nepouštím a nedělám si s tím hlavu.
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Blondie » 09 črc 2010, 22:34

Boční kufry jsem před nedávnem viděla na americkém e-bay. Byly za hroznou ďahu :-(. Nejdou ale na každý typ Beverlyny přesně jak píše g.man.
Uživatelský avatar
Blondie

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 19 dub 2010, 20:58
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500 Anniversario 2013

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Scarabeo » 10 črc 2010, 10:11

Díky.
Budu tedy pevně držet řidítka :)
A s Piaggio kufry si nechám zajít chuť. :wink:
Uživatelský avatar
Scarabeo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 327
Registrován: 22 zář 2009, 23:44
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: AS 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod p@t » 10 črc 2010, 10:53

to: Jirka04 a Beverlysti, veliký výběr plexištítů má F.fabbri, teď jsem ho kupoval na svoje Carnaby a jsem velmi spokojen, viz:http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=60&t=934&start=15#p93410, nebo přímo: http://www.fabbriaccessori.com/Escooter.htm
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod jirka04 » 23 črc 2010, 21:59

Ahojte Beverlisti,
kde můžu hodit čučku na vaše miláčky???? Ať si je trochu prostuduju,jestli ano nebo jo.A taky trochu provozních zkušeností,poruchy,spotřeba,jízdní pohodlí atd.Děkuji.J
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod AliXman » 26 črc 2010, 14:02

Ahoj Jirko04, tak čučku nevím jak uděláme, páč sem z Prahy a ty z Hradecka :D Tak spotřeba 4.5 litrů, pohodlný to je, ale po určitý době už mi dřevění pr.... :) poruchy sem žádný zatím neměl. Po koupi sem na tom nechal udělat údržbu a zatím vše ok. Zvuk i vzhled je fajnový a cena náhradních dílů je taky v pohodě.

Mám na Vás, kolegy, dotaz. Je pravda že brzdy u Beverly sou dělané tak, že pravá páčka je na jeden přední kotouč a levá na druhý přední + zadní? manuál sem ještě nestudoval :oops: A nevíte, jestli se dá vyčíst diagnostika podobně jako u starýho opla - vyblikáním chybových kódů?
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 čer 2013, 23:36, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Myschan » 26 črc 2010, 19:28

Pokud mě paměť neklame, je to s těma brzdama přesně tak. O kódech nic nevím :(
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 26 črc 2010, 21:02

Jo jo je to přesně tak, pravá páčka jeden přední kotouč, levá páčka druhý přední kotouč + zadní a super efekt....
Jinak já co mám zatím zkušenosti, tak jediný problém, který mě štve je když pustím řidítka a jsou nerovnosti tak se roztřepou, ptal jsem se pár lidí a prý to skútry dělají normálně :-), ale pro jistotu už jsem si objednal originál hlavové složení Piaggio od AB za 850,- tak i ceny můžu potvrdit slušné....
Jinak co se týče jízdních vlastností tak mě to vyhovuje, dá se klopit, 160km/h je tam hned :-), brzdy jak jsem psal super, je to pohodové svezení a i ve městě se dá dobře jezdit, malý prostor pod sedlem....
Akorát jsem pořád řešil to přední plexi a asi si tam nechám jen to malinké, protože prý ty větší jsou testovaný na rychlost do 110km/h a fakt nechci zažít, že mi při 160km/h do něj vletí kamínek a ........., nemáte někdo praktickou zkušenost jak to větší funguje???? díky
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod AliXman » 28 črc 2010, 12:55

Brzdy sou opravdu super. Přeci jenom sou to BREMBO :) S tím třepáním je to strašný :( zrovna včera sem to zkoušel a jel jen jednou rukou. Při určitým povrchu se ta přední vidle dost hodně rozvlní a není šance to jednou rukou udržet, natož jet bez rukou. Sem si myslel jestli není povolené přední kolo, ale není. Docela se obávám jízdy po dálnici na Slovensko, aby se to nerozvlnilo a já nehodil placáka :( Asi si taky nechám udělat to hlavové složení a výměnu oleje v šavlích. Co se týče toho plexi, tak mám to velké a jel sem s tím kousek po dálnici 150km/h a bez problému. Doporučuji jít určitě do toho velkého. Cestou sem nabral hafo masitých much a různých hmyzáků a plexi vydrželo bez problémů. Určitě to vydrží i kamínek, ovšem pokud z náklaďáku odlítne dlažební kostka, tak to už asi nevydrží :) Jinak pro ty, co se chystají měnit variátor, DOPORUČUJI koupit opravdu origo (cca 2350,-). Mám tam náhradu za origo od RMS (cca 2500,-) a co se týče maximálky, tak horko těžko to šplhá od 120 ke 160km/h. Zase při 70-80 je to živý jako prase a fakt to krásně zrychlí. Skútr si zařve a vystřelí. Na vině bude ten fakt, že RMS do své "plnohodnotné" náhrady dává odhadem 16-17gr. válečky 25x17 a v origo varecu jsou 25x22 27gr. To je takový rozdíl, že to jiným sklonem drážek nemůžou ten odval dohonit. A další věc co mě začala trápit je spojka. Při rozjezdech dost hnusně ječí. Za tepla. Když jí dám na místě kouř a "zahořím" jí, tak dá na chvíli pokoj, ale stejně to začne dělat znova. Chci se Vás zeptat, když sem jí měl venku, tak sem si všiml, že lamely sou sjeté tak, že z jednoho kraje ke druhému se pozvolna ztenčují. Je to tak normální, nebo by tloušťka lamely měla být po celé délce stejná?
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Myschan » 28 črc 2010, 13:12

To kmitání řídítek dělá asi dost skůtrů. Ze začátku mně to taky vadilo, ale zvyknul jsem si a rozhodně to není nic ojedinělého a asi to dělají i úplně nové stroje. Asi nách chtějí přinuti, abychom se za jízdy věnovali řízení :D
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod jirka04 » 28 črc 2010, 13:30

Ahojte,
děkuji všem za poznatky z provozu.Bohužel vaše řady nerozšířím,bo mám v merku jinej strojek.Beverly se mi taktéž líbí,hlavně zadní partie,ale ten "retro"předek pořád nějak nemůžu skousnout.Snad příšě... :D
Ty čelistě u spojky se sjíždějí šikmo normálně,neb jejich osa je pod hranou bubnu,aby to fungovalo,tím pádem oblouk čelisti tvoří tečnu k bubnu.Je to stejná situace jak u bubnové brzdy,akorát je rozdíl v tom,že tady čelisti zabírají a točí bubnem a potažmo kolem.Jestli spojka kvílí,je připálená(jakoby sklovitá)na povrchu a klouže.Nejlépe je nechat přelepit obložení (viz povídání Míry Sedlmajera u B400).J
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 28 črc 2010, 13:54

Jo jo prý to je normální, musíme hold držet a nepustit :-), jinak to ložisko asi prý nic nezmění, ale když už ho mám, tak ho tam přes zimu fláknu.... jinak ten varec je fakt super, mám jak jsem psal Polini, kde je to stejné jako u Malossi tzn. gramáž válečků už je stanovena přesná z výroby, včetně kontrastní pružiny, jen se nandá a jezdí, byl jsem ve Scootlendu a tam mi říkali, že jsem nemusel kupovat jiný variátor, že průměr kliky je stejný a akorát stačilo koupit 4 bodové vodítko za 210,- a mohl jsem tam dát ten 8 válečkový, tak kdyby někdo chtěl tak ho stále mám viewtopic.php?f=15&t=3951&p=93471#p93471 musím říci, že šplhá rychlost skoro furt stejně.....
Jinak to plexi by mě zajímalo, musíme se někde srazit abych to okouknul, AliXman jezdíš někam, jako třeba na ty pravidelné středy na Strahově??? Ja bych se tam snad i zajel kouknout, krásná vyjížďka :-) Jo a jinak ten ukazatel na benzín už mi ukazuje, vyndal jsem dráty, různě s nimy zahýbal, pak složil a už to jde :-)
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod AliXman » 28 črc 2010, 14:37

Stumbauer: Tak tyhle opravy typu rozebrat a složit mě dovádí k šílenství, páč mi pak vrtá hlavou, kde ten kontakt nekontaktil a bál bych se, že se to rozbije znova :D Dnes bych chtěl jít na ten srazík poprvé. Určitě se můžeme domluvit kdy bys tam přijel a mohl bys to vočuchat a popřípadě si to projet :wink: Můžem pokecat i o tom varecu. Mi to vysvětlíš co a jak, čili ty budeš mluvit a já pít :lol:
Jirka04: Díky za info s tou spojkou. Přesvědčils mě :D Koupím si novou. Stojí kolem 4000,-, ale pak budu mít klid. Koupím to rovnou s tím varecem a v zimě to vyměním.
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 28 črc 2010, 15:05

Jo jo někdy se určitě musíme srazit, nechám tě svézt jak to lítá s tím varecem.... tak ať vám dneska neprší, tady to nevypadá vůbec dobře....
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod jirka04 » 28 črc 2010, 16:18

AliXmane,neblbni!!!!!
Si doma ty prachy tiskneš,nebo co??? Na netu se porozhlídni,kdo přelepuje obložení,s variátorem sundej i spojku a dej přelepit.Stojí to cca 300 a nekupuj kvůli obložení novou,radši to projezdi.J
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků