Brzdy sou opravdu super. Přeci jenom sou to BREMBO
S tím třepáním je to strašný
zrovna včera sem to zkoušel a jel jen jednou rukou. Při určitým povrchu se ta přední vidle dost hodně rozvlní a není šance to jednou rukou udržet, natož jet bez rukou. Sem si myslel jestli není povolené přední kolo, ale není. Docela se obávám jízdy po dálnici na Slovensko, aby se to nerozvlnilo a já nehodil placáka
Asi si taky nechám udělat to hlavové složení a výměnu oleje v šavlích. Co se týče toho plexi, tak mám to velké a jel sem s tím kousek po dálnici 150km/h a bez problému. Doporučuji jít určitě do toho velkého. Cestou sem nabral hafo masitých much a různých hmyzáků a plexi vydrželo bez problémů. Určitě to vydrží i kamínek, ovšem pokud z náklaďáku odlítne dlažební kostka, tak to už asi nevydrží
Jinak pro ty, co se chystají měnit variátor, DOPORUČUJI koupit opravdu origo (cca 2350,-). Mám tam náhradu za origo od RMS (cca 2500,-) a co se týče maximálky, tak horko těžko to šplhá od 120 ke 160km/h. Zase při 70-80 je to živý jako prase a fakt to krásně zrychlí. Skútr si zařve a vystřelí. Na vině bude ten fakt, že RMS do své "plnohodnotné" náhrady dává odhadem 16-17gr. válečky 25x17 a v origo varecu jsou 25x22 27gr. To je takový rozdíl, že to jiným sklonem drážek nemůžou ten odval dohonit. A další věc co mě začala trápit je spojka. Při rozjezdech dost hnusně ječí. Za tepla. Když jí dám na místě kouř a "zahořím" jí, tak dá na chvíli pokoj, ale stejně to začne dělat znova. Chci se Vás zeptat, když sem jí měl venku, tak sem si všiml, že lamely sou sjeté tak, že z jednoho kraje ke druhému se pozvolna ztenčují. Je to tak normální, nebo by tloušťka lamely měla být po celé délce stejná?
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500