Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 23 čer 2010, 09:02

KYBLOS píše:Rady: já to zkusil, tak jak říkáš, vrátit originál a následně sem byl zase zpět v garáži u Mikyho, páč sem zjistil, že s tím originálem je to prostě o dost pomalejší na rozjezdy a hlavně jak píšu, ten průběh zrychlení u předjíždění a tak sme tam opět namontovali varec Malossi. Takže jo, mě to přesvědčilo. Víc ccm než je 500 nechci, takže jediný východisko kvůli bezpečí u předjíždění, je pro mě tato varianta, lepší varec 8) Nezvedne se mi tím spotřeba, páč sem jí s tímto varcem měřil a jsem na 4l/100km, takže pro mě ideální varianta. Jo a na Strahově sme to zkoušeli, myslím závod moje devítka s varcem Malossi proti devítce s originálem a pak moje devítka proti Kymku 500ccm. Byl sem rychlejší v obou případech sem jim ujel.

Tak jsou super informace, moc děkuji, nemohl jsem sehnat nikoho kdo by to tam měl :-), Už se nemůžu dočkat až tam bude :-)
Máš jěště nějakou jinou radu co se týče motoru? Jako na co si dát pozor, kde je potřeba nešetřit, kde naopak se může šetřit? :-) Myslím, že by měli být stejný ty motory ne?
Díkec
p.s. nechystáte se někdo na ty krajský města? Já když budu mít servis hotovej, tak asi pojedu :-)
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KYBLOS » 23 čer 2010, 09:05

Nevím na co si dát pozor, žádný problém nebyl, takže sem klidnej :) Jinak motory by měli být stejný no. 8) Já ty krajský města nejedu, nemám kdy. :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 23 čer 2010, 09:07

Ok tak už chybí jen ten souboj, kdo rychlejc :twisted: :D
no nic vyrážím do Náchoda, zítra máme poradu :-(
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod AliXman » 29 čer 2010, 14:49

Tak se mi konečně na třetí pokus podařilo sundat kryt variátoru. Chtěl sem si tam dát válečky od Malossiho 30gr. Žil sem v domění že tam jsou 25x22 28.5gr. Jaké bylo moje překvapení když sem tam našel válečky 25x17 :( mám tam ten nový varec od RMS. Měla by to být náhrada za originál. No nevím no. Podívám se na ten originál, který mám schovaný a uvidím co a jak. Se nedivým že to mám nastavený do síly, když 25x17 se dělají snad do 16gr. Jinak kdo by si měl chuť na svý mašině cokoliv udělat na varecu, tak se můžem domluvit. Mám varistopper.
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 29 čer 2010, 16:41

Tak já jsem dal dneska mojí Beverlynu do servisu, bude to servis po 20 tisíci, dá mi tam ten varec od Malossiho, tak uvidíme co se pak bude dít :-)
Mám ještě jeden problém, neukazuje mi palivoměr....... ať natankuji plnou, nebo cokoliv, tak pořad ručička leží a hladové oko žlutě svítí :-(, ale už se mi dvakrát stalo, že to naskočilo, budu muset asi komplet zkontrolovat všechny kontakty a případně i plovák, nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost?
Díky
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod AliXman » 30 čer 2010, 13:00

Vypadá to na kontakt. Na plovák bych to neviděl. Pak dej určitě vědít co a jak....jak Malossi běhá. Já si jdu dnes objednat origo varec. Měl by být komplet s talířkem, vodítky i válečky.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 20:36, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 30 čer 2010, 19:11

Dnes mi volali ze servisu, že ten varec od Malossiho je na ročníky 2005 a výš :cry: tak mám jeden variáator na prodej, ale nechal jsem si tam hned dát Polini, tak uvidím :), akorát jsem zatím 4500,- mínus :x , kdy by někdo měl Beverly 500, Nexus 500, Aprilia 500 rok výroby 2005 a výše, tak mám na prodej fungl novej variátor Malossi 4500,-...... díky
To AliXman: vyzkouším ten plovák, ale až to budu mít doma, jsem zvědav jak to pojede :-), určitě napíšu pocity
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod kodajz » 02 črc 2010, 14:23

No já si taky myslím, že rozdíl mezi origo variatorem a malossi je minimální. Nestojí za to zbytečně kupovat malossi když origo je ještě dobrý. Po kolika km se dá variator vyjezdit? Já mám najeto 46 000 km a pořád původní (podle datumu výroby toho varce usuzuju) Pak tu někdo píše, že Beverly není do zatáček. Doporučuju překontrolovat spodní uložení hlavového složení, viz můj dřívější příspěvek. Je to slabina Beverly, ložisko zrezne a zničí, předek je pak nestabilní. Já jsem ložiska vyměnil obě a zase můžu klopit jako motorkáři :-) Jinak v Motoprestige (Cagiva bývalá) v Praze mají dost věcí na tyhle stroje skladem a za dobré peníze, není třeba se obávat nedostatku ND. Navíc Skůtrbazar a jeho italský majitel je celkem vstřícný a často do itálie jezdí-nabízel mi možnost dovozu přímo z itálie. Tak hlavně ať vám Bev skvěle jezdí.
Piaggio Beverly 500
Uživatelský avatar
kodajz

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 11 čer 2007, 08:08
Bydliště: krmelín
Skútr / moto: byl piaggio beverly 500. Teď GILERA NEXUS 500
Tuning / úpravy: custom a lehký malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 02 črc 2010, 21:39

Díky za info, ty ložiska radši zkontroluji.... Jinak já jsem dnes Bevrlinu dovezl ze servisu, nový řemen, variátor, kontrastní pružina (vše polini), svíčka, olej, olejový filtr, vzduchový filtr, překontrolované ventily a toť asi vše, podle prvních dojmů cca 43km musím uznat, že se mi to zdá být živější, maximálka zůstala stejná, ale sílu to má větší, i do kopce tu 160km/h udělá docela v klidu a to nejsem žádnej hubeňour :-D .... mechanik si za práci vzal 2500,- už se těším až vyjedu na delší cestu.
Co se týče té ručičky na benzín, tak to vypádá, že tam bude rozbitý nějaký ten potenciometr, štáva tam jde a na svorkách, kde má být hodnota proudu dle stavu benzínu v nádrži, tak tam už nic, celá ta mechanika stojí prý snad 170euro, tak to se mi fakt nechce dávat, ještě se na to podívám, nevíte jetli by se to nedalo sehnat někde v bazaru?.....
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Blondie » 04 črc 2010, 11:04

Tak nevím, zeptám se ..... :) , máte někdo na své Beverlyně problém se střílením do výfuku? Mám to úplně nové (2000 km) a pokaždé když úplně zaklapnu plyn, střílí mi to do výfuku. Další věc je takový zvláštní kovový klepavý zvuk v určitých otáčkách (když je to ještě studené). Myslím, že o tom klepání už tu někdo psal ..... Je to normální nebo je potřeba řešit to? (mám to pořád v záruce). Díky za pomoc.
Naposledy upravil Blondie dne 09 črc 2010, 22:41, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Blondie

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 19 dub 2010, 20:58
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500 Anniversario 2013

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 05 črc 2010, 14:46

Tak mě to nikam nestřílí :-), ale věřím, že ti někdo ztěch zkušenějších určitě poradí...., jestli to máš ještě v záruce, tak to je dobré, můžeš to reklamovat :-)
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod jirka04 » 06 črc 2010, 15:07

Ahoj beverlysti,
je v užším výběru,všichni chválí....jak moc jste mokří za deště?Myslím ruce,ramena,kolena atd?Ten štítek je zatraceně malej.J :?
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod kodajz » 07 črc 2010, 13:35

mám 185 cm, musel jsem si udělat štítek větší, namontoval jsem ho na držáky zrcátek. Teď mi kapky kloužou
pěkně po vrchu helmy dozadu a mokré mám jen ramena, jo a ještě vrch stehen když fakt hodně prší a já někdy zastavím na světlech. No a pak ještě pr.... zezadu :-) Jen tak z práce neoblíkám ani pláštěnku a jezdím v ryflích. Na delší cestu používám gatě a rukavice. Musím ale uznat, že třeba Majesty s velkým plexi má o mnoho lepší ochranu.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 14:08, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Piaggio Beverly 500
Uživatelský avatar
kodajz

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 11 čer 2007, 08:08
Bydliště: krmelín
Skútr / moto: byl piaggio beverly 500. Teď GILERA NEXUS 500
Tuning / úpravy: custom a lehký malossi

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 07 črc 2010, 17:35

Kodajz jaké si zvolil to plexi? Myslím tí jestli od Givi, nebo domácí výroba a tak? :-) Já tam mám jen to malé plexi a furt se rozhoduji jestli jít do velkého nebo ne ......

9.7. edit:
Nazdárek pánové (možná i dámy :-)), mám další dotaz.... když jedu rychlostí 50 a více a pustím řidítka, tak když jsou trošku nerovnosti, řidítka se rozklepají jako prase.... když je cesta rovná tak je to v pohodě, neklepají, nikam to netáhne, zkrátka pohoda.... můžou na to mít vliv ložiska v hlavovém řízení jak myslím popisoval Kodajz na straně 5.....?
Díky moc
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 čer 2013, 23:35, celkově upraveno 3
Důvod: Citování posledního příspěvku
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Scarabeo » 09 črc 2010, 20:11

Ahoj Beverlysti :wink:
Názor na tenhle problém s klepajícími řidítky by mě taky zajímal občas se mě to také stane.
Ale chtěl jsem se zeptat na něco jiného,
někde na netu jsem viděl Beverly s origo.bočnímy kufry a už to nemůžu nikde najít.
Nevíte někdo o nějakých dobrých stránkách s příslušenstvím pro Paggio myslím ,že bych to mohl pro podobnost použít i pro mou Aprillii,která nic takového nedělá.
Dík za případný názor. :wink:
Uživatelský avatar
Scarabeo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 327
Registrován: 22 zář 2009, 23:44
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: AS 500

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků