Piaggio Beverly - Zkušenosti, tipy, rady

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Blondie » 05 čer 2010, 09:45

To: AliXman
Do poslední chvíle jsem myslela že ano, ale bohužel se nestačím vrátit ze služebky :-(. Tak snad budou aspoň nějaký fotečky :-).
Uživatelský avatar
Blondie

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 16
Registrován: 19 dub 2010, 20:58
Bydliště: Praha 4 - Chodov
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500 Anniversario 2013

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 10 čer 2010, 09:40

Asi máš pravdu, originál varec je original..... :-) Taky se chystám udělat podobný servis jako ty, ale nevím jestli to dát do servisu nebo ne.... určitě mi pak napiš jak to proběhlo.
Jak vysoké plexi máte na Beverly??? Já tam mám to malé a fučííí mi to krásně přímo do ksichtu :shock: řeším jestli pořídit větší plexi a nebo lepší helmu :-) Chtěl jsem dorazit na skutršnuru, ale bohužel to asi nevyjde, ale možná to ještě přehodnotím, ........
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod pantim » 14 čer 2010, 22:35

hello, jsem majitelem skutru beverly 400, taky se rad podelim o zkusenosti a zazitky, zajimal by me variator J-costa, co by to udelalo...
Uživatelský avatar
pantim

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 13 čer 2010, 21:34
Bydliště: plzen
Skútr / moto: piaggio beverly 400
Tuning / úpravy: NOup

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 14 čer 2010, 23:05

Ahojda tady se o tom variatoru dosti píše, třeba ti to pomůže :) viewtopic.php?f=11&t=1817 Ja jsem si dnes koupil Malossi tak uvidím, jestli jsem udělal dobře nebo ne..... :)
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod AliXman » 17 čer 2010, 13:49

to stumbauer:
Ahoja, tak Beverlyho mám od pondělka pořád v servisu. Dnes by měl být hotov, ale ještě furt mi nevolali. Měl už být hotový předevčírem, ale jak sem předpokládal, byla v háji variátorová klec. Prý totálně vydřená a vylámaná. Takže se čeká na nový. Bude to samo druhovýroba a toho se trochu bojím, co to vydrží. Nato že sem s ním najel během 14ti dnů přes 700,-, zvládl skútršňůru a hned po ní sem jel za čáslav a zpět, tak konstatuji, že je to PAN skútr :D je na něj spoleh. Dej vědět jak ti funguje ten nový varec. Docela to zní zajímavě. Jen jestli se ten brutální rozdíl netýká pouze malý obsahů.....

stumbauer:
Já mám to plexi vysoký. Celýho mě to chrání včetně rukou a nedám na něj dopustit. Sice to nevypadá tak hezky, ale.........jel sem po dálnici konstantní ryhlostí 135km/h dle tacha a kdybys viděl co všechno to plexi pochytalo.......na cestování je to k nezaplacení....

22.6. edit:
Tak Beverlynu sem si minulý týden vyzvedl ze servisu. Je to fakt nebe a dudy. Měl sem tam total v háji variátor. U jednoho válečku vylomená přepážka, u většiny byly přepážky zbroušené. Vodítka byly totál. Celkem mě to vyšlo na 7300,- Kluci byli šikovní. Teď mám objednány válečky od malossiho 30gr. Originál tam je 28,5gr. Dali mi tam řemen Dayco, variátor s válečkama RMS. Moc dobrý zkušenosti s touto firmou nemám. Válečky na 50tky nic nevydrží. Myslíte že bych měl radši koupit variátor i řemen originál? Včera sem zjišťoval ceny a originální díly vyjdou většinou levněji než druhovýroba. Např. mám ulomený plastový kryt výfuku. Ve scootlandu mi ho seženou za 800,- origo, v motoprestige 300,- origo. Řemen Dayco druhovýroba za 1800,-, origo řemen za 1990,-, variátor RMS náhrada originálu za 2500,-, originální variátor za 2350,- atd. Jaký máte zkušenosti s firmou RMS a Dayco na tyto motory? Díky za odpovědi.
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500
AliXman

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 08 črc 2008, 07:08
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 22 čer 2010, 10:44

Tak to je super, že už ho máš doma, já teprv na servis čekam, pán má moc práce :-(, jinak co se týče variátoru, tak jsem si koupil celej ten kit přímo z Itálie od Malossiho a vyšel na pěkné peníze... :-), akorát když jsem přijel za tím mojím servisákem, tak říkal: Malossi super značka, ale já dělám všechno Pollini http://www.polini.cz/menu/start.htm tak nevím :-(, už jsem přemýšlel, že ten kit prodám a nechám si odněj tam dát ten kit polini, sice bude malounko dražší, ale zase se nebude případně moc vymlouvat, že to spolu nefunguje :-) když by jste měl někdo zájem o komplet kit Malossi variátor včetně kontrastní pružiny, prodám za 4900,- nové, zabalené, 8 válečků.... tady stojí kolem 5500,-
Jinak já nemám zkušenosti RMS a Dayco
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod pantim » 22 čer 2010, 15:57

taky nevim, nikdy sem netunil, kazdopadne original je original, jednou jsem si koupil jenom ulomenou packu na aprilii, a rikal sem si, to je jen packa, na ni se nemuze nic zkazit, normalne tam sla v pohode nandat, akorat po par kilometrech sem zjistil ze porad trosku pribrzduje, po druhym rozebrani sem zjistil ze mela nepatrne vetsi vystupek ktery tlacil na brzdu, po pak kilometrech si mi brzda nazhavila a uplne kousla. POmohlo manualni dobrouseni hliniku.Ale v tvym pripade kdyz uz to mas vsechno namontovany treba RMS, a funguje to, tak nic neres. Ohledne cen, jeste nevim pravidlo, ale naky dily maj na scootlandu levnejs nez motoprestige a naky zase drazsi, nechapu. rozdily sou ve stovkach i tisicich. doporucuju proverit obe varianty.
Uživatelský avatar
pantim

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 13 čer 2010, 21:34
Bydliště: plzen
Skútr / moto: piaggio beverly 400
Tuning / úpravy: NOup

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KYBLOS » 23 čer 2010, 06:38

stumbauer: No když už máš doma Malossi varec, řekl bych, že výhoda proti Polini je jasná, teda u mě by aspoň byla. Malossi válečky seženu na AB-shopu, u Scootlandu, možná i jinde, ale válečky polini se dají koupit kde? :roll: Teda aspoň je nevidím v nabídce shopů, který sem jmenoval a samo válečky se časem opotřebovávají a budou chtít vyměnit, tak abys pak neměl problém je sehnat. 8) Jen ti to radši píšu, než se toho Malossi zbavíš, abys pak nelitoval. :?
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Rady » 23 čer 2010, 07:07

No sehnat se daji, ale je fakt ze moc shopu jich v nabidce nema. Na druhou stranu kazdy den to clovek nemeni a tak je cas na objednani s predstihem.

http://www.scooter-tuning.cz/KeywordPag ... ord=polini
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KYBLOS » 23 čer 2010, 07:16

Rady: aha, tak tam sem nekoukal, ale stejně nevidím důvod proč se toho zbavovat a místo Malossi kupovat Polini, nevidím žádnou výhodu Polini proti Malossi. :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod stumbauer » 23 čer 2010, 07:56

KYBLOS píše:stumbauer: No když už máš doma Malossi varec, řekl bych, že výhoda proti Polini je jasná, teda u mě by aspoň byla. Malossi válečky seženu na AB-shopu, u Scootlandu, možná i jinde, ale válečky polini se dají koupit kde? :roll: Teda aspoň je nevidím v nabídce shopů, který sem jmenoval a samo válečky se časem opotřebovávají a budou chtít vyměnit, tak abys pak neměl problém je sehnat. 8) Jen ti to radši píšu, než se toho Malossi zbavíš, abys pak nelitoval. :?

Ono jde pravě jen o to, že přímo ten dovozce kitu polini, bydlí dá se říci ode mě za humny :-) a když si dám u něj udělat komplet servis, tak kdyby náhodou něco nefungovalo, tak aby se nemohl vymlouvat, že to je kvůli tomu varecu..... ale sám ten servisak říkal, že Malossi by mělo fungovat v pohodě a že mi ho tam dá.

Kyblos ty ho tam máš, bylo to hned nějak znát?
BMW R 1200 RT
Uživatelský avatar
stumbauer

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 454
Registrován: 24 kvě 2010, 19:38
Bydliště: Klatovy
Skútr / moto: BMW R1200RT, Piaggio Beverly 500 (prodán)
Tuning / úpravy: Zatím nic, připravuji Sound :-)

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KYBLOS » 23 čer 2010, 08:32

Jasný, že je to znát. Prostě se změní průběh výkonu. Neříkám, že utrhneš při rojzejdu zadním kolem kus asfaltu, ale ten zátah je prostě lepší. Proto sem ho chtěl, hlavně kvůli předjíždění. Prostě např. kamion předjedu během chvilky, takže nemusím tolik přemýšlet jako u originálu, jestli to stihnu, nebo to nestihnu, než přijede ta plechovka, kterou vidím jet v protisměru. :wink: Takže je to pro mě prostě bezpečnější a proto sem to chtěl. 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Rady » 23 čer 2010, 08:33

Ja jsem menil variator malossi jen jednou u B400 a nejak mne to nepresvedcilo. Nakonec jsem se vratil k original. Po case clovek stejne zjisti, ze nejlepsi cesta je koupit neco s vetsim obsahem.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod KYBLOS » 23 čer 2010, 08:39

Rady: já to zkusil, tak jak říkáš, vrátit originál a následně sem byl zase zpět v garáži u Mikyho, páč sem zjistil, že s tím originálem je to prostě o dost pomalejší na rozjezdy a hlavně jak píšu, ten průběh zrychlení u předjíždění a tak sme tam opět namontovali varec Malossi. Takže jo, mě to přesvědčilo. Víc ccm než je 500 nechci, takže jediný východisko kvůli bezpečí u předjíždění, je pro mě tato varianta, lepší varec 8) Nezvedne se mi tím spotřeba, páč sem jí s tímto varcem měřil a jsem na 4l/100km, takže pro mě ideální varianta. Jo a na Strahově sme to zkoušeli, myslím závod moje devítka s varcem Malossi proti devítce s originálem a pak moje devítka proti Kymku 500ccm. Byl sem rychlejší v obou případech sem jim ujel.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio Beverly - Zkusenosti,tipy,rady

Příspěvekod Rady » 23 čer 2010, 08:51

No u mne to zvedlo predevsim otacky, coz by v konecnem dusledku melo za nasledek zvysenou spotrebu. Najezdil jsem s tim jen par kilometru a jelikoz mi klesla i maximalka, tak to slo pryc. Samo ze u nekterych skutru kde je jinak postaveny prubeh nez treba u B400 to efekt mit bude. Rekl bych, ze pro mne by to melo vyznam spis pro mestsky provoz, ale pro tohle jsem skutr nevyuzival. Jinak Kymcu 500 jsem ujizdel i ja na B400 :)
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron