to stumbauer:
Ahoja, tak Beverlyho mám od pondělka pořád v servisu. Dnes by měl být hotov, ale ještě furt mi nevolali. Měl už být hotový předevčírem, ale jak sem předpokládal, byla v háji variátorová klec. Prý totálně vydřená a vylámaná. Takže se čeká na nový. Bude to samo druhovýroba a toho se trochu bojím, co to vydrží. Nato že sem s ním najel během 14ti dnů přes 700,-, zvládl skútršňůru a hned po ní sem jel za čáslav a zpět, tak konstatuji, že je to PAN skútr
je na něj spoleh. Dej vědět jak ti funguje ten nový varec. Docela to zní zajímavě. Jen jestli se ten brutální rozdíl netýká pouze malý obsahů.....
stumbauer:
Já mám to plexi vysoký. Celýho mě to chrání včetně rukou a nedám na něj dopustit. Sice to nevypadá tak hezky, ale.........jel sem po dálnici konstantní ryhlostí 135km/h dle tacha a kdybys viděl co všechno to plexi pochytalo.......na cestování je to k nezaplacení....
22.6. edit:
Tak Beverlynu sem si minulý týden vyzvedl ze servisu. Je to fakt nebe a dudy. Měl sem tam total v háji variátor. U jednoho válečku vylomená přepážka, u většiny byly přepážky zbroušené. Vodítka byly totál. Celkem mě to vyšlo na 7300,- Kluci byli šikovní. Teď mám objednány válečky od malossiho 30gr. Originál tam je 28,5gr. Dali mi tam řemen Dayco, variátor s válečkama RMS. Moc dobrý zkušenosti s touto firmou nemám. Válečky na 50tky nic nevydrží. Myslíte že bych měl radši koupit variátor i řemen originál? Včera sem zjišťoval ceny a originální díly vyjdou většinou levněji než druhovýroba. Např. mám ulomený plastový kryt výfuku. Ve scootlandu mi ho seženou za 800,- origo, v motoprestige 300,- origo. Řemen Dayco druhovýroba za 1800,-, origo řemen za 1990,-, variátor RMS náhrada originálu za 2500,-, originální variátor za 2350,- atd. Jaký máte zkušenosti s firmou RMS a Dayco na tyto motory? Díky za odpovědi.
Od 2007 do 2010 Kymco Agility 50 4T (najeto 30400km). Od 2010 Piaggio Beverly 500