Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 led 2021, 20:51
180 stojí Yamaha 400, 150 stojí Kymko 400, osobně si myslím, že Berverly 400 posadí cenou někde mezi
10 led 2021, 22:16
Nový model Kymco X-citing stojí 167...
150 stál starý, ještě jde asi koupit, ale na oficiálních stránkách není.
11 led 2021, 18:46
keto píše:180 stojí Yamaha 400, 150 stojí Kymko 400, osobně si myslím, že Berverly 400 posadí cenou někde mezi
yamaha x-max a kymco x-citing jsou cesťáky, docela parníky. To myslím taky zohledňuje cenu. Beverly je spíš podobné tomu SHáčku. Každopádně jsem chtěl (spíš jen uvažoval) svou 350ku nabídnout protiúčtem a vzít 400ku. Ale jestli budu muset doplácet kilo tak na to teda kašlu.
12 led 2021, 11:01
beverly, kymco a yamaha... vaha +- 5 kg stejna. Sirka +- 1 cm na riditkach a v delce jsou yamaha a kymco asi o 5 cm delsi... ano pokud to je "parnik" proti beverly tak proc ne, ale pojem "parnik" si predstavuji kapku jinak.
12 led 2021, 12:12
Potkávám pana který reklamoval 350 kvůli vybracim riditek. Až nakonec stroj se ztrátou vrátil a koupil motorku. Tvrdil že laborovali s kufrem i zavazima. Ale že se nedalo jezdit ve vyšších rychlostech. Šlo o nový stroj, byl hodně naštvaný na Piaggio. Ale může to být o jednom stroji nebo o jednom člověku doufám že se mi podaří si Beverly někdy vyzkoušet.jezdil jsem Mp3 s 350 a moc mi neseděla kvůli hrubému chodu a vybracim motoru, ale možná mne jen rozmazlil dvouválec od Hondy.
12 led 2021, 12:20
vybrace jsou hnus o tom zadna... ale vibrace se daji
kazdy vyrobce cehokoli na svete doda nejake procento vadnych kusu a nekdo ten blby kus proste koupi.... a je jedno zda je to Piaggio, Honda, Yamaha, Skoda, Fiat apod...
17 led 2021, 09:23
Zdravím, jsem tu nováček tak buďte hodný. Chtěl jsem se zeptat jak poznam ze vepredu ten krk ma horší ložiska nebo že je v háji? Jinak skútr by měl mít najeto 41tis.neco na co si dát pozor. Diky.
17 led 2021, 12:19
Ahoj, tak v pátek v -3 stupních a chumelenici jsem mel cestu s dodavkou přes Benešov a v motolandu se byl kouknout na Beverly 500 ktera se mi uz dlouho líbí, na první pohled jen odřený přední blatnik jinak fesanda, najeto 41.tis., projížďka byl extrém ale bal jsem se že mi ji do jara někdo vyfoukne, svezení na ni super a tak jsem se za 25 tisicovek stal jejím majitelem, aspoň si mam do jara s cim hrát. Jediné velké minus co jsem zatim u ni zjistil že vyndat ji na evidenční kontrole z dodávky dát ji zpět a doma ji vyložit a při koupi naložit i ve dvou lidech peklo, váha motorky je podle technicaku 201kg s prázdnou nádrží by měla mít co jsem se dočetl 193kg, no ještě že má boční stojánek
snad jsem pořídil dobře. Chtěl jsem se zeptat objednal jsem nový vzduchový filtr bude trochu napusteny olejem? Nebo je potřeba koupit i sprej, nebo ho nenapoustet, a jeste dotaz dá ae nějak poznat jestli jsou ložiska v tom krku horší diky.
30 led 2021, 14:04
To záleží od typu, papírové se nenapouští, některé jiné ano a pokud mají být napuštěné, tak je potřeba napustit, jelikož se u těch filtrů počítá s lepivostí oleje, který pak zachytává ty jemné nečistoty, které by jinak prošly. Ložiska v krku se většinou projevují kmitáním řídítek, ze začátku třeba jen v některé rychlosti, ale problém je v tom, že tento jev může mít i spoustu jiných příčin, nějakou větší vůli jde vypozorovat lehkým nárazem předního kola do zdi, prostě jen tak ťuknout a koukat zda v tom ložisku neckvakne nebo se evidentně nepohnou řídítka vůči krku.
06 úno 2021, 15:15
Vibrace řídítek jsou u tohoto podvozku Piaggio celkem časté, ale nebývá to nic hrozného. Často se projevují v rychlosti kolem 60km/h a jen když se řídítka pustí. Pak trochu kmitají, ale nerozpantují se úplně. Kdy se drží, tak nic nekmitá ani není nic cítit. Kontrola, promazani případně výměna ložisek v krku to možná vyřeší. Životnost těch originálních není vysoká.
06 úno 2021, 15:30
Tak jsem někde zaregistroval ceny modelů 2021 Beverly 300 19kW 145 000 Kč a Beverly 400 26kW 165 000 Kč
07 bře 2021, 22:12
Tak dneska prvni vetsi projizdka, v 60 pri pusteni riditek se opravdu rozkmitaji, jinak mi prijde ze zadnou vuli nemaji, asi s tim sezonu vydrzim, jinak ta 500 jede perfektne, z kopce to rozpalit a pred zatackou ubrzdit je snad jeste horsi nez brzdit nalozenej nakladak, asi je to o zvyku jinak vse super jedine co me znepokojilo je ze pri stani na miste cca 5minut lezla teplota za pulku pri jizde zase spadla skoro na minimum, nevim jestli to mam nejak resit nebo ne.
14 dub 2021, 19:49
Ahoj chlapi, chci se zeptat....
Chci koupit Beverly, poradíte pro a proti v motorizaci 350 sport a 500?
Zítra se jedu na dvě podívat.....
A ještě bych i uvažoval o Peugeot Geopolis 400, ale vzhledem se mi asi víc líbí retro styl beverly.
06 črc 2021, 09:49
Zdravím všechny vespolek.
Před měsícem jsem zakoupil Beverly 350 (2014 ABS/ASR) postupně vyměnil olej, vzduchový filtr, svíčku, vyčistil škrtící klapku, ale problém přetrvává.
Problémem je, že čas od času když chci přidat plyn, tak skútr se začne dusit až chcípne. Ale ihned po nastartování je vše v pohodě. Dělává to spíš když někde déle stojím, asi 2x se mi to stalo, když jsem jel nějakou rovinku pod plným plynem a pak ubral, že to bylo i za jízdy. Ale opět po nastartování žádný problém. Diagnostika nic neukazuje, skútr občas střílí do výfuku, stará svíčka byla poměrně černá a ukazovala na bohatší směs, spotřeba se mi zdá trochu vyšší, než udávaná nebo naměřená ostatními (cca. 4,2-4,35l/100km - dle dopočítávání skrze sprintmonitor.de).
Mám za to, že je prostě bohatá směs (ať už někam jde víc benzínu nebo málo vzduchu), ale nenapadá mě, na co se zaměřit. Když to není karburátor, tak vstřik má info z řídící jednotky.
Kolega mi zaslal k přečtení stranu 50-55 tohoto tématu, kde jste řešili stahovačky na palivové hadici, ale to bylo údajně u starších skútrů a v tomto roce by již problém měl být vyřešen.
Nesetkal se někdo s něčím podobným? Díky za každou radu!