Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 lis 2020, 12:07
U tohto motora je no normalne. Vypni si pred nastartovanim ECO rezim a prve km jazdi bez neho.
15 lis 2020, 16:19
Ono to nemá ECO režim.
15 lis 2020, 16:49
Aha, tak potom tak ako si pisal. Nechat par minut bezat na volno a vyrazit zvolna kym sa zahreje. Je to normalne u tohoto motora.
03 pro 2020, 14:30
sraldo rýny píše:Beverly 350 (r.v.2018)
Při zatáhnutí za plyn při studeném startu se motor dusí nebo zcela udusí. A taky to víc kouří.
Pokud nechám motor chvilku (minuta) zahřát odjíždím zcela bez problémů.
Je to standartní záležitost spojená s chladnějším počasím? Rozuměj - je to správně? Nebo se něco začíná poroučet?
Edit. Už mám zazimováno. Chtěl jsem to trochu prohřát ať se dobije baterka. Nechal jsem to zahřát chvilku na volnoběh a jezdil mladým kolem garáže, aby se to trochu dobilo.
Ale nechcípá to jen při zatáhnutí za plyn u studeného motoru.
Při jízdě je vše v pohodě jen jednou se mi zdálo, že se to trochu prskalo(dusilo se) do kopce. Po zastavení a postavení na stojan volnoběh občas jako by měl výpadek v nepravidelných intervalech a cca po minutě to chcípne. Nastartovat jde hned. Ale po přidání plynu na stojanu to zas chcípne i s teplým motorem. Trochu jsem to při rozjedu zhoupnutím rozjel a zároveň přidal plyn a jede zas jak nic. Než zastavím a pak zas chvilka (minutka)než zhasne volnoběh. Dělá to tedy i při teplém motoru.
Prosím nějaku radu.
02 led 2021, 10:05
Beverly 400,r.2021.
Jsem zvědavej
02 led 2021, 19:30
Zas je to hozená rukavice všem Japoncom. Uvidíme jaká bude cena, tipuju kolem 140t.
https://www.youtube.com/watch?v=bLawcak ... YBMQTDej04
Naposledy upravil
sraldo rýny dne 03 led 2021, 14:44, celkově upraveno 1
02 led 2021, 21:45
V čem jako? Minimálně v designu určitě ne.
03 led 2021, 14:47
Design je věc názoru. Každopádně větším výkonem. Jak to bude se spolehlivostí ukáže čas. Určující bude stanovená cena.
03 led 2021, 17:38
140 bude stát tříkilo. Čtyřkilo i s tím (nevolitelným) propojením k mobilu bude tak za 180...
04 led 2021, 12:49
Piaggio design určite po nikom opakovať nemusí, ide si vlastnou cestou.
Takže Beverly 350 končí? Podľa mňa nebude mať ďalej tento model zmysel po uvedení nových verzií, hlavne 300ccm s HPE motorom.
05 led 2021, 14:05
Badarala píše:140 bude stát tříkilo. Čtyřkilo i s tím (nevolitelným) propojením k mobilu bude tak za 180...
Za 180 si to kupce nenajde.
350 stála stejně jak honda sh 300. Honda na nové sh 350 nasadila cenu 140t,- proto předpokládám, že Beverly 400 bude za stejný peníz aby byla vůbec konkurence schopná.
300 se teď dala koupit kolem 105t tam předpokládám nárůst ceny na 120t
05 led 2021, 16:07
SH 350 zatím nemá oficiální cenu - teď jsem koukal na stránky Hondy moto cz. Forza 350 stojí 155 tkc cenikovych + propojení s mobilem za příplatek. Ok, možná nebude o citelných 20% výkonnější Beverly stát 180, ale velice pochybuji, že méně než 175. Porovnávat s vybehovym modelem, kdy se značka defacto zbavuje posledních vyrobených kusů asi nebude úplně určující...
07 led 2021, 16:00
Badarala píše:SH 350 zatím nemá oficiální cenu - teď jsem koukal na stránky Hondy moto cz. Forza 350 stojí 155 tkc cenikovych + propojení s mobilem za příplatek. Ok, možná nebude o citelných 20% výkonnější Beverly stát 180, ale velice pochybuji, že méně než 175. Porovnávat s vybehovym modelem, kdy se značka defacto zbavuje posledních vyrobených kusů asi nebude úplně určující...
V ceníku Hondy je to Sh350 tak jak jsem psal za 140t.
...Dobře.....asi zbožné přání chtít BV400 za 140t., nasadí to taloši spíš blíž k té Forze350 kolem 155t - 160t. Ale to už je darda.
Víc to snad nemůže jít. Tomu nechcu věřit
Uvidíme. Pak to trochu ztrácí smysl jako užitkové přibližovadlo pro potřebné.
07 led 2021, 18:46
Cenikovych 160? Ani omylem... Můžeme uzavřít sázku