Kluci, ta X-ADV strci vsetky tie vase trasoritky do vyfuku a ani pri tom nemrkne. Vozil sa na tom uz niekto z vas, ze viete s takou istotou povedat co to dokaze v terene, alebo ci je hodna svojej ceny? No jasne ze cena je vysoka, ale nerobte si iluzie, Honda ju nevyrobila pre cesko-slovensky trh a jeho kupnu silu. Tu bude zaradena len ako luxusna hracka pre velkych chlapcov, ti ostatni si na nu sadnu aspon na vystave a budu robit “vrm-vrm” a pripadne napisu na forach aka je draha a vlastne na pikacu.
Aj ked to nie je uplne moja salka kavy, mozem vsak zodpovedne prehlasit, ze to co tato mrska pobere na ceste a v terene by ziadny skuter nedal bez vacsej ujmy. Uz len ten podvozok stoji za tu premiovu cenovku. S DCT mam uz cosi odjazdene na Integre, ale na tomto som si pripadal ako hooligan. DCT je tu naladena agresivnejsie, rezim D je skor ako rezim S1 na inych modeloch rady NC. No a uzka stavba, nizke tazisko + skvely podvozok = mrstnost, ktorej sa v meste vyrovna len skuter. Na motorke, ani na Integre si totiz nedovolim tolko, kolko som si dovolil na X-ADV. To je vsak to jedine, co ma X-ADV so skutrom spolocne. Vsetko ostatne je uz ina liga.
Apropos, preco nikto nenarieka nad cenami novych T-Maxov, ktore su porovnatelne s cenami motoriek vyssej strednej triedy? Tomu totiz ja hovorim nehorazne ceny aj na zapadniarske pomery.
Ad. Forza 300... co tento model prinasa na trh nove? Lebo ak si odmyslim hracky ako elektricke plexi, bezklucove startovanie a take tie serepeticky, ktore ludia nepotrebuju, aj ked si to myslia, tak mi ostane holy bosy skuter, ktory ma len o 3 kone viac ako moja stara Aprilia SR MAX 300, s rovnakou spotrebou, maximalkou aj priestorovym komfortom. Podla mna tu Honda nevyuzila svoj vlastny potencial.
Ad. Aprilia SR MAX 300 a maximalka... @HonzaR, mam to tu niekde na fore zdokumentovane, maximalka 149 tachometrovych, 135 GPS. Lenze ja vazim za dvoch takych thajcov aj s postelami