Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: New Forza 300 (2018+)

19 dub 2018, 20:28

No vidíš a já jsem seděl na skútrech Suzuki na mototosalonu v Brně a víš na co jsem přišel, že tohle nechci.
Ale to je úplně v pořádku, že má každý nějakou představu o tom, na čem chce jezdit a silnice nejsou plné stejných motorek.
Mrknul jsem na nějaké parametry nové B400 - váha 215kg, cena 199900,-
Kdo chce, ať se mrkne sem:

www.suzuki.cz/moto/scooter/burgman_400_abs

Re: New Forza 300 (2018+)

20 dub 2018, 09:29

Máš recht Garett :D Som rovnakého názoru, tiež z motosalónu som si odniesol dojmi a to ako zo šedej myšky BG tak aj zo stánku Hondy,keď už sa začali porovnávať tieto dve značky.
Áno Burgman nie je zlý aj tá faceliftovaná BG400 uspokojí nejedného skútristu a hlavne tých čo inklinujú tejto značke.
Ale keď som videl ako všetci tento stánok Suzuki obchádzali a až na zopár ludí sa tam nikto nemotal, na rozdiel v Honde sa pomaly nadalo ani prejsť.
Je rok 2018, technológie ako aj dizajn sa mení mílovými krokmi a prakticky z mesiaca na mesiac sa niečo nové implementuje do výroby motocyklov.
A čo robi Burgman, no spí a čo je zarážajúce cenovky nie že by klesali ale ešte stúpajú.Nechcem byť kuvik ale táto skvelá značka čo do skútrov keď sa rýchlo nespamätá asi pokape.

Honda investuje do vývoja a dizajnu nemalé prostriedky a myslím že uvážene, lebo je hneď aj na 1 mieste v predajnosti ako aj v záujeme kupujúcich ( aj mojom)

Iba môj skromný názor :D

Re: New Forza 300 (2018+)

20 dub 2018, 13:44

Forester, škoda, že se to týká jen malých obsahů do 300ccm a nám "maxiskútristům" nemá Honda dlouhodobě stále co nabídnout, ale zase na druhou stranu, proč by to dělali, když se maxíků obecně prodává příliš málo aby to bylo pro ně ziskově zajímavé.

Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk

Re: New Forza 300 (2018+)

20 dub 2018, 20:51

S tím designem u Burgmana je to fakt. Za 10 let se moc nezměnil ...

odesláno z mobilu

Re: New Forza 300 (2018+)

21 dub 2018, 01:04

mirsil píše:Forester, škoda, že se to týká jen malých obsahů do 300ccm a nám "maxiskútristům" nemá Honda dlouhodobě stále co nabídnout, ale zase na druhou stranu, proč by to dělali, když se maxíků obecně prodává příliš málo aby to bylo pro ně ziskově zajímavé.

Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk


S tím bych uplně nesouhlasil. X-ADV je 750ccm a jezdí se s ní úplně skvěle. Jako další alternativa je Integra (s kterou jsem nejel).

Re: New Forza 300 (2018+)

21 dub 2018, 05:57

Integra a X-ADV mají DCT převodovku a pod sedlem prostor jen na jednu přilbu, proto tyhle stroje už neřadím ke klasickým maxiskútrům, spíš to jsou jakési hybridy, variátor a pořádný 55l kufr pod zadkem by mi chyběl :wink: .

Re: New Forza 300 (2018+)

21 dub 2018, 13:35

Přesně tak, klasický a typický skůtr nemá řetěz a převodovku místo varce a hlavně nemá pod sedlem místo jen na lékárničku a nářadíčko...

Re: New Forza 300 (2018+)

21 dub 2018, 17:48

Sem tam vejde integralni helma....

Asi protože maxi skutry dela kazdy a je tam velka konkurence a mizerne prodeje tak vitam ze sla Honda originalnim smerem. A zrovna ta X-ADV je super a ani neni draha. Pro ostatni kdo by chtel dobre vybavenou klasiku je tu BMW C650 GT to ma i hlídání mrtvého úhlu.

Re: New Forza 300 (2018+)

21 dub 2018, 20:09

X-ADV že není drahá? Vzdyť stojí 300 tis. peněz...

Re: New Forza 300 (2018+)

21 dub 2018, 21:15

Cena je vždy relativní. Ale X-ADV drahá je. Je to jen převlečená NC750 s lepšími tlumiči.

Re: New Forza 300 (2018+)

22 dub 2018, 09:24

Drahá - když ji miluješ, není co řešit! :D

Re: New Forza 300 (2018+)

22 dub 2018, 11:24

tomkob1980 píše:X-ADV že není drahá? Vzdyť stojí 300 tis. peněz...


No a co je na tom drahyho? Vzdyt je to nejlevnejsi skutr v kategorii 650ccm vyse. :!: mozna krome Číny

Re: New Forza 300 (2018+)

22 dub 2018, 12:56

Jo kdyby měla X-ADV řemen, tak je skoro dokonalá.

odesláno z mobilu

Re: New Forza 300 (2018+)

22 dub 2018, 13:47

To jo, nebo hřídel rovnou :D

Re: New Forza 300 (2018+)

22 dub 2018, 14:02

xPet píše:Cena je vždy relativní. Ale X-ADV drahá je. Je to jen převlečená NC750 s lepšími tlumiči.

...a drátěnými koly a podstatně lepšími brzdami a nastavitelným plexi a bástry na ruce a velkým "tabletem" a bezklíčkovým startem a krapet jinou ochranou před počasím (myslím tím objem plastů) a ted nově i terénním modem DCT...
Ono totiž když to vyjmenuješ komplet všechno, ten 80tisícový rozdíl najednou začne vypadat drobátko jinak, než když napíšeš "převlečená NC750 s lepšími tlumiči". :wink:
Sorry za offtopic, ale aspon že jde o Hondu a její ceny, když už se nedržíme Forzy...
Odeslat odpověď