Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
03 lis 2018, 23:30
Yaryn píše:kantor píše:Nazdar chlapci,
najel jsem na nové Forze 300 cca 2200 km, jezdí to pěkně, podvozek si sedl (už tolik nedrncá), motorově tak do 140 km/h (myslím, že motor si bude ještě "sedat"), spotřeba cca 3,2 - 3,3 litry (včetně občasných pojížděk na dálnici na max.). Mám jeden technický dotaz: je možno sklopit zpětná zrcátka, abych tomu neublížil ? (v příručce jsem to nenašel). Díky, Kantor.
Ahoj. Sedni na skútra a vezmi zrcátko za vršek, aby jsi měl větší páku a sklop je. Jde to v pohodě, dnes jsem to dělal v Honde v MB
to Yarin: Diky za zkusenost.
04 lis 2018, 08:37
Jestli je problém v pneu tak to není problém skútru jako takového (motor, podvozek, atd...).
Ale chápu to, bez pneumatiky se jezdit nedá. Takže to fakt nasere
odesláno z mobilu
04 lis 2018, 09:49
S pneu jsem problem nezaznamenal. Jezdi to hladce a nevibruje. Jenom mi to na zacatku odskakovalo na nerovnostech, coz bylo prehustenim pneu a zadni tlumic jsem nastavil na nejmekci, respektive predpeti pruziny bo stavitelne Öhlinse to fakt nema
04 lis 2018, 10:10
dusanSK píše:forester: Teším sa na porovnanie X-Max 250 a Forza 300
Tak ale môj X-Max je ročník 2012 a konštrukčne z r. 2009 a odvtedy boli uvedené už aj 3 facelifty a aj čo do konštrukcie a elektroniky sa zmenili.
Porovnávať určite budem ale je tu jasný nepomer v kvalite, funkčnosti, hlavne k modernej technike a bezpečnostných prvkov ako ABS, kontrola trakcie a komfortu ako elektronicky nastaviteľný štít,keyless systém ktorým je ovládaný aj kufor.
Ale porovnanie s X-Maxom 300 dobre zvládli v teste taliani v tomto videu:
https://youtu.be/d5drXSqPh_8
04 lis 2018, 12:10
Pěkný test. Kdybych se měl rozhodovat mezi těmito stroji, volil bych Integru.
Protože mě z toho nic nepřesvědčilo, proč mít místo BV350 zrovna Forzu. Očividně do města se ten skútr také moc nehodí.
04 lis 2018, 12:45
Forza je ve meste vytecna. Zadny omezeni jsem nezaznamenal uz prasim stejne jako s PCX
04 lis 2018, 13:01
xPet píše: Očividně do města se ten skútr také moc nehodí.
Ako si na toto konštatovanie prišiel ?
04 lis 2018, 13:57
Na to jsem přišel 6-ti lety praxe s Hondou LEAD 110, která je vyloženě do města. Teď mám kompromis Honda SH125 se kterou se to ještě dá, ale už to není ono. A ani ne tak zábavné. A pokud někdo tvrdí, že Honda Forza je do města, tak se nejspíš nikdy neproplétal totálně ucpaným městem s malým skútrem.
04 lis 2018, 19:35
Ale jasně, já začínal na 50ccm skutru od CPI... moc to zjednodušuješ. Ano mini skutr je skutečně logicky lepší v extra zácpě, ale po zácpě začneš být citelně pomalejší jinak řečeno začneš zdržovat což tě začne omezovat a ohrožovat. Ano na Forze budu asi o pár vteřin pomalejší v nejhustším provozu, ale kdekoliv jinde ve městě budu král a jako bonus můžu na silnice dálniční podoby. Tedy Forza je z mého pohledu nejlepším a hlavně vyváženým kompromisem.
04 lis 2018, 20:54
Ahoj všetkým priaznivcom dvoch kolies.
Som dva týždne majiteľom novej FORZY bielej farby. Najazdených 450km a takisto môžem potvrdiť trasenie skútra,no postupne si to sadlo, aj keď neviem ako to bude pri vyššej rýchlosti pretože ešte poctivo zabieham.
05 lis 2018, 09:32
Nebyl v pneu nějaký antipich ?
05 lis 2018, 11:00
Nebo nemá to teď ty moderní elektronické ventilky?
05 lis 2018, 11:38
Zdravím všechny,
řešil již někdo dodělání zadního blatníčku. Včera jsem byl na vyjížďce (částečně v dešti) a prostor nad motorem, který je chráněn takovou "zástěrkou" byl "zasratý" jak jetel. Myslím, že blatníček jako třeba u PCX by pomohl.
Díky, Kantor
05 lis 2018, 12:57
Pokud je vše zajištěno od výrobce, jak má být ... jak krytí prostoru motoru, tak pořádný zadní a přední blatník (Kymco Downtown) tak nemusíte v dešti a na špinavé komunikaci nic řešit ... jen ráfek zadního kola.
05 lis 2018, 13:31
To podcenovane Kymco ma kopu dotiahnutych veci do konca. Ani Maxsym nema zadny blatnik a vela bordelu ide na motor. Nevadi to motoru ale je to spinave. Trochu sa cudujem, ze Honda ho nema.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku