Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
26 zář 2018, 13:54
Duky5: Ale nikoli v těchto případech, tedy přinejmenším ne v Evropě...
26 zář 2018, 14:11
Čiže v takom Nemecku nie je výrazný rozdiel PZP pre 125 vs 700 ccm skúter?
26 zář 2018, 15:23
a taky se od určité minimální kubatury (150, 250) smí na italské superstrady a dálnice a u nás je kategorie motorek nad 350 ccm v povinném ručení skoro dvakrát dražší než kategorie 51-349 ccm -- 350 je stále důležité číslo
26 zář 2018, 15:41
350 není žádné důležité číslo. Jak píšeš, je to od kubatury! Kdyby se stroj jmenoval Babeta 996 a v TP měl zapsáno 278ccm, tak to na věci nic nemění a pořád na POV zaplatíš do kubatury 350.
26 zář 2018, 15:46
Tento příspěvek již byl smazán
kým
HonzaR v 26 zář 2018, 15:46.
13 říj 2018, 20:55
Tak dneska byl úplně luxusní podzimní den tak jsem vyrazil na výlet do Jizerek. Krásných 370 km
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
13 říj 2018, 22:32
To si koho išiel nastrašiť?
14 říj 2018, 19:39
Dobrého večera,
mám Forzu 125 (2017 key smart), od dubna najeto 6 tis. Jezdím převážně v Plzni (každý den do práce - jo i přes zimu plánuji s termodečkou), ale tu a tam (čti každý druhý víkend v létě) jedu na Šumavu nebo do Prahy navštívit rodiče atp. Na Šumavu s Forzou 125 se to celkem dá, spíš víc předjíždím, než jsme předjížděn. Taky tak vypadá styl jízdy - plný plyn celou dobu. Ovšem na nějaké bezpečnější předjíždění, nebo jízdu do kopce to není - moc to nejede. Do Prahy po dálnici už vůbec ne, jedu v pravém pruhu a předjedu akorát kamiony. Ručička 120 tacho, reálně tak 110-115.
Plánoval jsem koupit větší mašinu, nejprve byla v hledáčku NC 750x DCT, pak kvůli termodečce Honda Integra. Ovšem ta stojí 250k a čím dál víc přemýšlím, jestli to není příliš. Myslíte, že by "stačila" Forza 300 na občasný výlety na Šumavu bez trapného pocitu "teď tě předjedu kámo, ale za chvíli bude kopeček, kde pojedu 90 a zase mě dojedeš" nebo "předjedu vás raději ve vesnici, protože mimo vesnici se za vámi akorát udržím při plném plynu, ale na předjíždění to není".
300 stojí 150k s kufrem - což je další plus, podsedák a kufr pojme snad celý stavební materiál na stavbu menší vesničky. Plus ušetřím 100k, což není zanedbatelný.
Je tu někdo, kdo přecházel ze 125 na 300 a může říct nějaké postřehy?
14 říj 2018, 19:55
S 300ccm už budeš zvládat dálniční tempo bez větších obav. Reálných 120 s tím půjde kopec-nekopec (měl jsem SH300). S Integrou bys byl tuplem vysmátý a jezdil 120 na půl plynu
14 říj 2018, 20:02
Takovou odpověď jsem potřeboval.
...
Integru nechci především z finančních důvodů. Na jaře prodám 125 a připlatím si 30k a mám novou 300 s kufrem.
15 říj 2018, 09:29
Samozřejmě, tříkilo bude mít ani ne poloviční rozpočet, nejen pořizovací, ale i provozní. Myslím, že je to rozumná volba.
15 říj 2018, 17:47
Ja presel z forzi 125 na 300 a jako jo. Premejslel jsen uplne stejne. Nejde o to ze bych jezdil vyrazne rychleji nez 120 coz dala i ta 125 ale ted to neni na plny plyn. O tom ze se s tim necha svihat fakt celkem svizne a i do kopce to jede a staci provozu ani nemusim psat. Urcite bez do toho. Ja kdybych neeesil finance tak beru xadv...
22 říj 2018, 09:30
Vyzkoušel jsem PCXko jak sám, tak ve dvou - a jak každý ví, není to ono, kromě města.
Tak jsem koupil Forzu 300 (2014) a jede tak, jak jsem očekával a jak psal MaxRossi.
Dostatek výkonu pro předjíždění, normálně na půl plynu, prostě pohoda.
A cenu má taky dobrou.
22 říj 2018, 09:40
Ale toto je vlákno Forza 300, 2018> ale ty si kúpil starší model a ten má vlákno tu:
maxi-skutry-f5/honda-forza-nss-300-t8299-570.html
22 říj 2018, 20:35
Mel bych dotaz na majitele Forzy 300 2018. Kdyz zamknete skutr, mate uzamcen predni kastlik s 12 V zasuvkou? Moc dekuji za odpovedi. Dnes jsem byl v Honde omrknout Forzu a byl jsem prekvapen informaci prodejce, ze kastlik uzamykatelny neni a ani nema byt. Ja to pritom nekde cetl a myslim, ze i videl na youtube, ze se kastlik zamkne se skutrem. V patek si mam Forzu prebirat...
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk