Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
21 zář 2018, 21:27
xPet píše:No, a to mi teda Duky řekni, v čem ten skútr dorovnává to auto, krom té ceny.
Já asi nemám takovou tu správnou představivost, nebo co; asi jsem na to moc jednoduchej to pochopit.
Čo je to za sprostú otázku že v čom skúter dorovná auto? S takouto logikou by som kúpil sotva ojazdenú babetu že...
Icask - V roku 2007 gilera nexus 500
21 zář 2018, 22:34
MaxRossi píše:Cena novy forzy 300 je podle me akorat. Co mi nesedi je cena novy forzy 125... proste nebejt monosti ridit 125 na B ridicak tak ta forza 125 stoji vyrazne mene
Ono to bude spis ze 300 je cenově podkopnutá aby byla pod Yamahou a proto ten kufr stoji 21 tis aby se to vratilo na prislusentvi. Ja osobne cekal ze bude stat 160 coz se ukazalo jako pravda se zapocitanim toho kufru.
22 zář 2018, 00:45
crhy↓
myslim,ze nemas tak docela pravdu.Proste by se ty skutry za takovou cenu nekupovaly. A az by vyrobce snizil cenu,tak by prodal.
22 zář 2018, 09:47
S touto komunistickou logikou by sme sa dostali akurát k tomu, že by predajca zistil že by musel predávať pod výrobnú cenu, výrobca by zrušil výrobu lebo nové nikto nechce a jazdili by sme tu doteraz na dvojtaktnej jawe 350...
22 zář 2018, 11:17
Duky,vyrobni cena auta je jen zlomkem jeho prodejni ceny. Nejvetsi podil nese chod firmy jako takove,vyvoj,marketingovi analytici,ekoteroristicka kurvitka,zestihleni vyroby a zisk.
A ne vse co je nove je vzdy lepsi.
22 zář 2018, 11:57
Mne takéto základy vysvetľovať nemusíš.
22 zář 2018, 12:24
Jawa patrila k svetovej špičke v povojnovej výrobe motocyklov.A držala sa tam velmi dlho. Mnohé prototypy boli zavrhnuté a boli v nich veci o ktorých ani Japonci ani iný výrobcovia nesnívali,že je možné do motorky vložiť.Kam sme sa po 68mom dostali už vieme. A začínam strácať prehľad o čom sa tu vlastne diskutuje.
22 zář 2018, 12:32
No přece o nové Forze 300
22 zář 2018, 13:00
srnka1010 píše:Jawa patrila k svetovej špičke v povojnovej výrobe motocyklov.A držala sa tam velmi dlho. Mnohé prototypy boli zavrhnuté a boli v nich veci o ktorých ani Japonci ani iný výrobcovia nesnívali,že je možné do motorky vložiť.Kam sme sa po 68mom dostali už vieme. A začínam strácať prehľad o čom sa tu vlastne diskutuje.
Áno patrila, kým ju nezničili komunisti. Vývoj žiadny a aj tak boli tie mašiny za socializmu veľmi drahé.
22 zář 2018, 15:08
Srnka, diskutuje se tu o nové Forze, že aby byla naoko konkurenceschopná a přitom nic neukrojit ze zisku, tak musí nabalit svoji marži na příslušenství - kufru. Čímž si samozřejmě kope hrob, ale ještě to neví. Resp. vrcholoví manažeři už to vědí, ale proč by je to mělo trápit, když za 3 roky budou hledat kde v globále ušetřit na jiném projektu a u jiné firmy.
Jinak jsem rád, že jsem se dozvěděl, že brzdy na Forze jsou dobré, děkuji. (ikdyž jsem to tak nějak předpokládal)
22 zář 2018, 15:48
Najviac co ma stve na Forze 300 a aj vacsimy tejto kubature je, ze v skutocnosti je to iba 278 ccm. Aby cert bral E normovacou. Kvoli nim sa takto zprznili motory aby splnali normi. Skoda kazdeho kubiku.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
25 zář 2018, 20:07
crhy píše:...i když by bylo něco jako SWT 600 v prodeji, určitě by jsem ho jako nové nekoupil, neboť dávat více než 100000,- za skůtr mi přijde jako mrhání peňezi...
Ber to zase takhle, kdyby si lide nekoupili nikdy novou moto, tak by sis ty nikdy nezajezdil...
25 zář 2018, 21:03
icask2 píše:Najviac co ma stve na Forze 300 a aj vacsimy tejto kubature je, ze v skutocnosti je to iba 278 ccm. Aby cert bral E normovacou. Kvoli nim sa takto zprznili motory aby splnali normi. Skoda kazdeho kubiku.
Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
To nemá s euronormovačema co dělat, to je pouze obvyklý marketing, kdy se 278 ccm nazve třístovkou, 330 ccm třistapadesátkou a nebo 355ccm čtyřstovkou. Je to opravdu ale opravdu vážně jen pouze jenom
marketingový trik a plakati nemá význam
25 zář 2018, 23:13
skor ako o marketing ide o legislativu, ktora pri urcitych kubaturach zvyhodnuje PZP ci udelenie alebo obmedzenie vodicakov podla veku ci vykonu - tomu vsetkemu sa prisposobuje trh...az potom nastupuje marketing