Tak jsem od dnešního rána najel už 420 km
Trochu mého hodnocení z mého pohledu
+ Praktičnost je fakt báječná, místa je dost pod sedlem na helmu i na převlečení. Až bude kufr tak to bude vážně dobrý kolik se toho vejde do motorky.
+ Pohodlnost sedla, ani po 400 km prdel nijak neprotestuje a klidně bych nějaký to kilčo ještě na pohodu dal.
+ Těch 182kg váhy není vůbec citít z toho jsem měl obavu a bylo to plané. Jak při manévrování na místě, couvání, posunování, parkování tak i pomalá jízda v provozu s tím není vůbec žádný problém.
+ Sklápěcí zrcátka byl hodně praktický nápad. Kam se nevejdu tak je stačí sklopit a po vyklopení zpět jsou ve stejném nastavení jako původně, takže ideální když parkuju vedle auta u zdi, nebo se člověk potřebuje protáhnout kolonou kolem aut třeba.
+ Spotřeba 3.4 při meziměstě po okreskách i pár km dálnice mi přijde super.
+ Full LED světla opět vynikající a i v noci je vidět na cestu zcela standardně. Navíc LED barva světla a svítící pozičky v zrcátkách tomu dávají trochu více respektu a auta si mě zdá se všímají mnohem rychleji a mají ke mě více respektu než k běžným skútrům. Tolik můj dojem.
+ Moc to nevibruje, ani přes 400 km jízdu necítím v prstech žádný mravenčení. Na jednoválec docela dobré.
+ Palubní počítač ukazuje dojezd na nádrž
------
- Zcela sebekriticky říkám že to má podvozek úplně na <-> je to tvrdé, netlumí to, na nerovnostech to odskakuje a tlumiče mají krátký zdvih při projetí něčeho typicky víko od kanálu se ozve ne zrovna příjemně znějící rána, úder a následný odskok. Podvozek je pro mě dost značný zklamání, myslel jsem že to bude mít podvozek bližší spíš motorkám, ale podvozek je bohužel typický skútr. Ještě se budu muset podívat na tlak v pneumatikách jestli nejsou nějak přehuštěný.
- Chybí tomu 10-15hp výkonu. Nejede to špatně, ale taky nijak aby z toho byl člověk úplně odvázanej. 90 je tam hned bez snahy, 120 to jede po dálnici pořád při 7 tis otáčkách (omezovač asi na 9) optimální rychlost na pohodu kdy to jen spokojeně vrní je 100.
- Při jízdě po nerovnostech to celé levně plastově chrastí. To nedělo ani PCX
------
neutrální
/ elektrický štít je fajn, nicméně ho patrně dáte jednou na horní pozici a už tak i zustane. Sice úplně nezabrání větru, ale posune turbulence mimo krk směrem na horní část helmy, takže sice pořád něco cítite, ale nežene to vítr do helmy.
/ zatím mám najeto 490 km a brzdy jsou sice okeyyy ale žádné kousavky, když je třeba agresivně zpomalit je třeba použít sílu.
-----
Můj závěr je takový že je to hezký, načančaný a velmi praktický skútr s dobrou výbavou, ale jako motorka ke to podrůměr, hlavně ten podvozek/tlumiče to celé zabíjí. Zkusím projít jestli se na to nedělá nějaký Öhlins zda by to tomu nepomohlo.