23 črc 2018, 07:00
23 črc 2018, 07:04
24 črc 2018, 14:23
25 črc 2018, 19:12
MaxRossi píše:Tak soucasna forza je fajn ale nova je nova a uz prechod z 125 na 300 pro me bude doufam zazitek...
25 črc 2018, 20:11
25 črc 2018, 20:35
MaxRossi píše:No to mi nerikej ani nahodou...
25 črc 2018, 20:51
25 črc 2018, 20:58
25 črc 2018, 21:01
PBM2 píše:Forza 125 2018:
-------------------
11,0 kW při 8 500 ot./min.
maximální točivý moment 12,5 Nm při 8 250 ot./min.
maximální rychlost 108 km/h
nádrž 11,5 l
129.900,- Kč
Forza 300 2018:
-------------------
18,5 kW při 7 000 ot./min.
maximální točivý moment 27,2 Nm při 5 750 ot./min.
maximální rychlost 129 km/h
nádrž 11,5 l
139.900,- Kč
Výše uvedené říká, že těch 10.000,- Kč navíc u 300-ky jsou dobře investované finance. Výkon, maximálka, točivý moment (a našlo by se toho víc) jsou argumenty, které mluví pro její koupi. Pokud má kupec jen ŘP sk.B (a rozšiřovat nechce, ať jsou důvody jakékoliv), finance tak akorát a sám neví, jestli ho ježdění chytne, zda stroj vůbec dostatečně využije, pak je 125-ka dobrá volba. Ale pokud má neomezené A i vše ostatní, volba je jasná.
25 črc 2018, 21:09
25 črc 2018, 21:12
PBM2 píše:Pokud je v garáži 125, tak 300 není asi ten nejlepší upgrade moto. Ale ono se porovnávala varianta 125 a 300 jako nové vozidlo. A tam je to jasné. A dávat do výběru jakýkoliv vyšší objem kvůli "opravdovému rozdílu" od kohokoliv je zbytečné, protože to bychom za chvíli balancovali až někde u 850 ccm objemu, a to je fakt už do jiného tématu
25 črc 2018, 22:27
Luky275 píše:MaxRossi píše:Tak soucasna forza je fajn ale nova je nova a uz prechod z 125 na 300 pro me bude doufam zazitek...
No já myslím že ten přechod ze 125 na 300 až tak markantní nebude jak se zdá.
26 črc 2018, 00:49
26 črc 2018, 07:04
26 črc 2018, 09:29