Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
07 lis 2020, 10:46
goesten kluk ma pravdu :
ČERNÝ Petr je správná odpověď + veškerá
pozitivní omáčka co jde uvařit
07 lis 2020, 11:08
Aj ja by som využil tu ponuku. Budeš mat novy stroj. Za akože prerobené peniaze si kúpiš bezstarostnost a čistú hlavu.
Prvú garancku v servise s pečiatkou a ako písal Rudo, všetko ostatné po prvej garancke robiť poctivo sam podla manuálu..
07 lis 2020, 14:15
Děkuji za Vaše názory, taky se k tomu přikláním.Ješte vám napíši jeden postřeh,skůtr mi když přijedu smrdí spáleninou,napadá Vás něco?kdysi jsem natíral rezavý výfuk, tak jsem myslel že se vypaluje barva, ale tato úvaha je už teď po najetí 10 tis km blbost.Ješte odpoledne kouknu jak vypadá svíčka, to nikoho v servise ani nenapadlo.
07 lis 2020, 14:35
Zdravím, Mám Forzu 300 2019 a najeto 15000 km. a dle propočtu mi žere olej 0,64 dl./1000 km. Předchozí SH 125 mode si nevzala vůbec nic.
S takovouto spotřebou co uvádíš by se honďáci měli dost smekat, když máš skútr v záruce !
07 lis 2020, 14:53
Jo možná měli ale realita je jak píšu,mám tan samý rok jak ty.panáka na 1000bych neřešil, mě to vezme 6 těch kosočtvercu na měrce, což je přesně 2deci
07 lis 2020, 16:13
adacarp píše:Děkuji za Vaše názory, taky se k tomu přikláním.Ješte vám napíši jeden postřeh,skůtr mi když přijedu smrdí spáleninou,napadá Vás něco?kdysi jsem natíral rezavý výfuk, tak jsem myslel že se vypaluje barva, ale tato úvaha je už teď po najetí 10 tis km blbost.Ješte odpoledne kouknu jak vypadá svíčka, to nikoho v servise ani nenapadlo.
Jednoznačně výměna za nový stroj, neváhej ani minutu
Následný prodej tohoto stroje s touto historií nebube úplně to po čem nový majitel touží. Dále by tě čekal nejen servis ve 20ti tisících, ale i pneu, destičky a spoustu dalších věcí. Stav svíčky ti bezpečně ukáže, jestli to olej spaluje. Nechce se mi věřit, že to v OE servisu nekontrolovali. Pokud tomu tak je, je to další důvod výměny stroje za nový stroj a taky hlavně důvod jezdit jinam na servis
07 lis 2020, 17:39
RADEK_SL, hezký se to píše, ale v reálu to je nerealizovatelné!To asi nebude po čem nový majitel touží, ale po pravdě mě to je jedno,proto se toho taky zbavim přes Hondu, já bych toto někomu nadělit nedokázal,plus by mě to ten dotyčný přes právníka a soudy vrátil toho si jsem vědom.Desky dají v předu ještě tak 5tis,gumy jsou nové maj najeto 3tis, ano zbavím se toho před servisem, tím pádem něco ušetřím. Hele oni nereagujou, dle nich ani když naměří 2deci není důvod rozhodit motor, plus smrad prý necítí žádný, pak přijedeš domů a paní mě povídá, něco se ti tam pálí cítím smrad, tak co si otom myslet??
07 lis 2020, 21:37
Hoď sem VIN, aby případný kupec věděl,že se jedná o tento skútr s poškozeným motorem. Třeba by ho ti "odborníci" díky tomu prodávali co nejdéle a ztratil na ceně.
Pokud tedy přistoupíš na tu výměnu.
07 lis 2020, 22:37
nechci bejt za chytrýho , ale nejdřív bych vyřešil výměnu a dotáhnul to do zdárnýho konce než bych začal psát někde VINka a zahajoval odvetný akce
07 lis 2020, 23:21
Však tak blbej nejsem, já nechci žádný odvetný akce, a ani žádný nebudou.Mstít se nikomu nechci, jen jsem informoval aby věděli aj ostatní, jak to chodí. Nečekejte žádný vinka SPZ nebo konkrétní jméno servisu.Prostě jen Honda ČR.
08 lis 2020, 01:00
Co ta svíčka? Musíš být trpělivý, protože ta jediná růže přináší. Volat jim pořád dokola, nenechat je to zahrátdo autu. Vše řešit pokud možno s rezervou, ale musíš být jako pijavice. Každou návštěvu, telefonáty, prostě vše to chce dokumentovat. Ono to nakonec dopadne dobře, jenom to chvíli potrvá, než jim to dojde. Držím ti palce
08 lis 2020, 18:31
Na svíčku jsem se díval až teď,a pánové mě to hlava nebere,svíčka má najeto 10 tis a je v pořádku barva šedo bílá jak má být, žádná černota jako u pionýru.To mě poser, je tam sice hovno vidět, ale z pořádnou baterkou a zrcátkem jsem nikde žádný průsak oleje nenašel,ale jak říkám není vidět všude.Kdo jste trochu technický tip, dejte radu kde to může dle vás sáknout, air box je suchý taky.u auta si poradím, na svém si dělám vše aj rozvody, občas dělám aj známým takže uplnej blb nejsem, ale skutr neznám a po pravdě mám strach to odplastovat, nevím kam sáhnout a nechci ulámat držáky.Dle mého názoru olej sice mizne, ale vypadá že ne přes válec,tím by se možná aj vysvětlilo proč smrdí, nebo nevím,jsem z toho kokot. Máte ňákou radu?
08 lis 2020, 18:56
Já jednou viděl u Kymco Downtown 300 prasklý píst. Přišlo se na to náhodou, motor kulhal na volnoběh a po změření komprese měl místo 16 jen 4. Dělala se hlava s ventilama a protože to i podivně kouřilo tak se vyndal píst že se vymění kroužky. Prasklina ani nebyla pouhým okem vidět, zaznamenala ji až čočka digitálního fotoaparátu...
08 lis 2020, 19:21
Jo tomu rozumím,ale ten můj motor žádný příznaky nemá,startuje v pohodě tahá dobře nekouří volnoběh ok,ale mizne olej a smrdí když se ohřeje tak po 15km jízdy
08 lis 2020, 19:35
S tvym problemem ti sice moc neporadim, ale muzu doporucit videa cinanka, ktere zde uz probehly. Uz jsem podle nich odplastovaval, kdyz jsem si zapojoval vyhrivany hefty, drzak mobilu s nabijenim atd., a moc mi pomohly.
https://www.youtube.com/user/ngtinhung8Jinak osobne bych na tvem miste taky radeji neco priplatil a mel zase novy stroj. Ja mam zatim najeto 13000 km a zadny olej mi to nastesti nezere. Tak snad budes mit s novym strojem taky vice spokojenosti.
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk