Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
05 lis 2020, 22:57
goes z čeho usuzuji?,z vážení a ne z tabulek!1dcl váží 86g jsem to doma vážil.Takže 24g za 333km což je přepočítáno na 1000km 72g,a to je cca víc jak 3/4deci asi tak.
05 lis 2020, 23:06
V pohode ja se nehadam. Jen sem si neuvedomil ze tech 24 g je na 333 km. Nicmene deci na 1000 km mi nepripada nijak moc.
05 lis 2020, 23:18
Jo to jim vyšlo v hondě,ale mě to žere rovný 2dci a to hodně je!,ani ta decka se mě nelíbí.Jim vyšlo tak málo jen proto že skutr nakláněli a zvedali,plus nevím kolik toho tam opravdu nalili.
06 lis 2020, 19:59
Dal servis info jaká spotřeba oleje je hraniční pro uznání reklamace ?Jinak ty dvě deci na tisíc ... to je ztrátové mazání 5 kapek/1 km ... 1 kapka oleje každých 200 metrů .
To ten olej můžeš rovnou prát do paliva jako tzv. vnitřní mazání ... 0,2l oleje na 30 l benzínu/1 tis. km a budeš mít mazání skoro 1:100 !!! (přesně 1:150) Co tomu řeknou Zelení a Piráti ?
06 lis 2020, 21:34
Dnes jsem tam byl a nedal,ale situace se rapidně otočila.Prý bylo vše provedeno v pořádku a ani ty 2deci by prý nestačili na rozdělání motoru.Jsem z toho na prášky.Mám najeto 20tis,jedinny co jsem s nima tak domluvil by byl protiučet,jsou ochotni mě dát 105tis já doplatím 35 a vezmu si novou,tu limitní edici.Nevím přemýšlím o tom,zbavil bych se toho a zas tolik možná neprodělal.Čeká mě servis,seřízení ventilu, za 4tis válečky a řemen variátoru.Co vy ostatní na to??dejte radu.
06 lis 2020, 21:40
hmmm , zajimavej posun vývoje 2dcl nestačí
to seš ještě kurevsky pod čarou
divný , že by šli do odkupu , =
VYUŽIL BYCH TOHO a tim s nima ukončil komunikaci
06 lis 2020, 21:46
Žiadny servis ti takéto info o spotrebe oleja nedá to sa tu už písalo. Tie tvoje vedecko-fantastické prepočty na toto no...!? strašná ko...Jardovina.
Fakt je jeden že tento skúter má motor ktorý nemá mať markantnú spotrebu oleja a za normálnych okolností ani prakticky nemá, nemôže mať. Tie 2-3 dcl je absurdita ktorá nemá normálne technické opodstatnenie ako aliby že je to “normálne” alebo “v norme” Je tu niečo zlé a dosť podstatne.Nejedná sa o motor vyrobený v čine alebo ako chcete Thajvane u ktorého sa človek nemá čo čudovať keď sa tak deje.Pri takto novom skútri prakticky po zábehu nesmie motor spotrebovať od výmeny po dalšiu výmenu olej tak aby na mierke bol pod značkou “min”
Nie je to jediný skúter ktorý sa predal a jediný ktorý majú majitelia pôsobiaci tu na SF.
Užívatel adarcap sa oprávnene dožaduje opravy keď žiadny iný majitel túto skusenosť alebo nemilé zistenie nepozná. Ja to z mojími nie celými 14000km môžem garantovať. Ten motor nežerie ŽIADNY olej, tak aby som musel dolievať medzi výmenami.
Tak isto si myslím že môžeme vylúčiť faktor hrubého neodborného zachádzania a rasovania hneď od novoty ktorý by teorericky môhol mať za následok tej zvýšenej spotreby oleja.
Takže predpokladám že sa mu podarí obhájiť a úspešne preukázať že tá nadmerná spotreba je tam a musí sa to považovať ako závada z výroby a motor opraviť resp. vymeniť dotknuté komponenty. Aj keď sme v zlej dobe a nikto nechce dobrovolne pustiť perie tak počíítam že toto sa úspešne podarí vyreklamovať.Je to značka Honda s najvätšou predajnosťou motocyklov už viac rokov.
06 lis 2020, 21:59
Forester nepodaří,prý váhovou zkoušku udělají znovu to problém není,ale výsledek 2deci když bude chybět,tak to není prý stejně duvod rozhodit motor.A oprava válec píst kroužky,gefera ventilu je s prací cca 25tis spíš něco málo víc.Tak nevím,v rámci prý dobrých vztahu mě bylo nabídnuto co bylo,protože toto mě neskutečne sere a jíný kompromis jsem s nima nenašel.
06 lis 2020, 22:20
Prečo to vzdávaš a si tak negativny. Nesmieš si pripustiť že servis neuzná tvoju reklamáciu a keby aj tak máš ešte jednu možnosť ktorá nie raz zafungovala a mala magickú moc. Zohnať človeka z dobrou technickou angličtinou a spísať fundovaný list podložený zápismi z reklamáciou ktorú si dával preloženou do AJ a prípadnou fotografiou (čím viac materiálu tým lepšie) a toto poslat do Japonska s kópiou (oznámením) pre importera EU a ČR potažne servisu. Takýto postup zafunguval už velá krát a bola to najúčinejšia páka na zdárne vybavenie reklamácie.Je to na dlhé lakte a chce to vela trpezlivosti a možno aj nejaké financie ale treba to podstúpiť.
06 lis 2020, 22:53
a s ohledem na to , bude mít vždy jen rozebranou a zase složenou moto ,, (když to
náhodou uznaj ) možná za další výdaje z vlastního .. takže odkup + doplatek
NEW stroje , je dle mojeho nejrozumnější varianta s okamžitym výsledkem , než si to
náhodou rozmyslej
06 lis 2020, 22:59
V tej smole by toto bol asi najlepší možný scénar s ktorým by som ja úrčite súhlasil.
06 lis 2020, 23:04
adacarp: a na jaký to jezdilo olej? 5W-40? JASO MB? Nevím, co teda honda aktuálně předepisuje, ale pokud bych ten skútr považoval za svůj, tak bych dal něco jiného ..(10W-40 a MA, prostě žádné přísady snižující tření).
Podle mě nemá velkou cenu to moc řešit. Motoru to sice možná neprospívá, ale kdo si kupuje nové skútry ta to dřív prodá, než by se to tím olejem úplně zničilo, (a kdo si pořizuje staré stroj bude jezdit, a možná u 10-20letého skútra nechá za pár peněz vyměnit kroužky až mu to bude fakt hodně kouřit a špatně startovat..
Mimochodem, protože vývoj jde dopředu rychle a výrobci kolikrát testují stroje až na zákaznících, není úplně od od věci kupovat nové auta, skůtry na koncích jejich výrobních cyklů, spíš než na začátcích. Prostě až se vychytají chyby. I když asi každý tak nějak pokukujem po nových a mladších modelech..
06 lis 2020, 23:21
josuk,jezdilo to na 10w30 MB,jak píše honda,v zimě 5w40 MB,tam není problém.Motor taky není novej,jezdí už dávno spolehlivě v hondě sh.Já si skutr chtěl ponechat tak cca do 90ti tis,pak ho za symbolickou cenu prodat,a ono toto.
HANZTD,když jsem viděl práci těch mechaniku,nevím v jaké kvalitě by to vubec složili zpět.Klaním se asi taky k tvému a Foresterovu názoru.Forester je rozumný chlap a ví co říká,tak ho mám odpozorovaného.Pište aj ostatní čím víc názoru tím pro mě lépe.
07 lis 2020, 08:11
Já osobně bych využil jejich nabídky odkupu a doplatku na nový skútr. Beru to zcela racionálně. I kdybys v rámci reklamace něčeho dosáhl, bude to vždy na dlouhé lokte a s vynaloženými náklady. Ruda má teoreticky možná pravdu, ale je potřeba si položit otázku...stojí to za to? V dnešní době, kdy se vše měří jen podle ekonomických ukazatelů (o kolik více se toho vyrobí, prodá atd.) nechce nikdo řešit takové problémy. A i kdyby se to povedlo, tak budeš mít motor ve kterém se už někdo hrabal. Nezodpovězenou otázkou je, jak moc kvalitně by byla oprava provedena a jak dobře by motor do budoucna fungoval. Nechci se dotknout kvality servisů, ale obecně o nich moc dobré mínění nemám. Přestože se jedná o značkový výrobek, evidentně jsi trefil na nepovedený kus, proto bych neváhal se ho zbavit. A krom toho...dosáhl jsi hranice 20 tis. km, což v českých podmínkách prakticky znamená neprodejnost stroje, protože s takovým nájezdem se prodávají všechny skútry z Itálie. Zkušenější o tom ví své..
07 lis 2020, 09:51
Jen by mne po tom odkupu zajimalo co s tim udelaji... zda to daji dokupy nebo sesrotuji, nebo to obratem hodi u dilera na prodej jako "koupeno v autoraku, servisovano jen u nas, po prvnim majiteli bez vad..." a cerneho Petra dosane nekdo dalsi...