Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
01 říj 2020, 20:10
Co se z toho vyklube jsem zvědav taky,budu Vás informovat v pondělí to zaplombujou 1000najedu tak za 3 týdny a pak uvidím,ano to je zvěrstvo souhlasím.Nemám problém dolít každý měsíc 2dcl oleje, ale to může být jen začátek a rozhodně by nebyla životnost motoru bůh ví jaká.Nevím jestli to je magnetické, ale skříň to dle mě není, měl jsem to v hubě a je to tvrdé jako sviňa, můj tip je kroužek možná jak píšeš kousek pístu.Uvidíme
04 říj 2020, 00:02
Chlapci asi výhledově na další sezonu bude k prodeji moje Forza 300 (najeto asi 4-5 tis km, modrá barva, plná výbava tj, chytrý kufr, vyhřívané rukojeti, v krabici nerozbalený deflektory vzduchu na ruce i ty reflexní nálepky na kolech jsou) Skutr je v podstatě ve stavu nového, žádné mechanické ani kosmetické vady.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
04 říj 2020, 22:51
Почему? Po našem - proč?
05 říj 2020, 00:33
Počkám na tiskovku 14., pokud to nebude nějaký průser tak upgraduju na Forzu 750.
05 říj 2020, 10:43
spekuluje se podle krytu, že motor bude stejný, nebo podobný poloautomotor (Jazz) co má NC a X-ADV, takže asi osvědčený, pokud nebude přepracovaný do "ekologična" s menším vnitřním třením a větší spotřebou oleje (jako x-max) .. Tak ať to vyjde. Můj názor tedy je, že pro skútr je optimální motor okolo 300 ccm a to z hlediska ovladatelnosti, praktičnosti po městě i občas delší trasy ale i třeba povinného ručení - hranice bývá 350 ccm)
05 říj 2020, 11:18
Proslycha se toho docela dost... napr. ze Forza 750 ma byt prefaceliftovana Integra s lepsimi emisemi a mensim vykonem. Proslycha se, ze XADV a NC maji dostat 800 ccm novy motor apod.
Jinak otazkou je, jak clovek pouziva skutr a jak moc jezdi v meste a v jakem meste. Pokud ubud travit denne cas v zacpach v Praze a Brne tak ty tri kila budou asi optimalni. Pokud bydlim v meste o level mensim takove ty Olomouce, Plzne a mensi, pak uz tam ty kolony nebyvaji tak hrozne a v pohode se da mit bez omezeni vetsi skutry. Navic ty vetsi kubatury, zase o tolik vetsi nebyvaji.
05 říj 2020, 13:32
Jen ochlup dražší
protože se jich tolik neprodá
05 říj 2020, 14:51
Forza 300 je dobrý univerzální skutr, ale 2 věci mě na něm iritují. Přední odpružení jak z levnýho 125 skutra a že to nemá žádnou konektivitu k telefonu (což už jsem tedy samo domo nějak vyřešil). Uvidíme s čím přijdou. Jestli to bude mít přes 50 koní, podvozek z motorky a rozumný místo pod sedlem (jako AK550) tak to vezmu. Zdá se že to bude hezky vybavený. Jenom ještě bude otázkou co DCT, protože variator je prostě do města lepší, plynulejší, předvídavější. Měl jsem půjčené XADV a při proplétání se zácpou kdy jen škubete krátce za sebou za plyn aby se člověk vždy pohnul o metr a pak zase o metr při kličkování sem a tam, tak tam ta DCT úplně nezářila, respektivě nemůže být nic lepší jak variator na tohle. Jakmile už pak jedete tak je ten přenos výkonu samozřejmě mnohem lepší. No uvidíme co z nich vypadne.
Jinak jestli to někdo zaregistroval tak se začala prodávat FORZA 350. Má asi o 2 či 3 kw větší výkon, o něco větší objem, což asi není nejzajímavější, ale jedná se po vzoru PCX už taky o eSP motor. Všechno ostatní je stejný jako na Forze 300 (rozdíl je jen v jiném rámečku kolem budíků) a váhově o 2kg snad těžší.
05 říj 2020, 20:35
ace2Nenech se ovlivnovat a fandim ti do né
NEJVĚTŠÍ , ale
větší kubatůry skutru
...... vim o čem mluvim
06 říj 2020, 09:52
Připojuji se - a s DCT se prostě nedá jezdit jako s varcem, ve městě to chce řadit tlačítky. Vím, o čem mluvím
06 říj 2020, 17:08
O tom žádná, ale tady už je to o technickým kompromisu. Variator už tady moc fungovat nebude. Tedy technicky ano, ale pak ty skutry mají nepříjemně vysokou spotřebu čemuž DCT zabrání. Za kolik se jezdí s XADV? Pod 4 litry? Kolik žere Aprilia? 7-8 litrů? Tomu se asi Honda snažila předejít, pokud tedy domněnky o DCT F750 jsou správné.
06 říj 2020, 18:49
ace2Spotřebu napro100 neřešim , mam
SR\/ pro zábavu , takže (už sem někde psal) ujedu k
300km a jedu pumpu ,, nicméně je to cca
5,5 - 6,5 l/100 a považuju to za
"normálku"
06 říj 2020, 19:32
Tak dnes mi zaplombovali přístup k oleji,pojezdím 333km max 350 a skútr jde zpátky na vážení oleje. Původně říkal technik 1000km,ale po telefonátu někomu do hondy co to má na starosti se najížďí jen 333km a pak se to do 1000km dopočítává.Probíhalo to tak že vypustí olej na stojanu,dají nový olej,filtr a dolejou 1,4l,zahřejí motor, potom znovu vypustí a co výteče to zváží a nalijí zpět.Vytékat nechají olej 10min.
06 říj 2020, 19:55
adacarpTo maj
FAJNĚ vymyšlený , dle mě se nemůže shodovat 333km+dopočet
X skutečných 1000km
takže jim vyjde "
náký" banální číslo
smetou to ze stolu s nárokem na uhrazení vykonaného