Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
29 čer 2020, 16:53
Našiel som v Scootlande ale je drahší ako píšeš z Hondy
https://www.scootland.cz/zbozi/honda-vz ... forza-300/
29 čer 2020, 17:06
Hiflo ho podle všeho ještě nedělá a u známých aftermarket značek jsem ho neviděl. Pár ušetřených korun nestojí za případné problémy. OEM díl je OEM díl... Vůbec v tvém případě kdy vydržel 10tkm.
Koukni do tématu SH 300 nedávno jsem ho tam fotil..
Edit: špatně jsem koukal stojí 619 bez DPH, 750 s daní. Takže scootland levnější.
30 čer 2020, 06:21
Když už jsme u pneu,minulý týden jsem si chtěl trochu ulevit rukám po delší cestě,tak jsem pustil řidítka a zjistil jsem,že už mi to taky pěkně kmitá.U nový to nedělalo ,teď mám najeto 3000 km.Asi to bude souviset s opotřebením pneu.
30 čer 2020, 06:37
Je to tak. Časom si skontroluj pneumatiky a hlavne zadnú. Mne sa ako som už písal počas dovolenky vytvorili plošky a to z lavej strany. Spôsobené asi tými “extrémnymi” náklonmi za pomerne vysokej teploty 27-33c. Nabehaných počas tejto dovolenky 2800km kde asi 80% bolo v serpentínach. Celkovo najazdené 10400 km a tých posledných 3000 tie gumy mizli pred očami. Nejneskôr na budúci rok na jar kupujem nové.Stred má možno slabé 2 mm a medzi ploškami aj 0 mm.
30 čer 2020, 21:15
Tento příspěvek již byl smazán
kým
MaxRossi v 01 črc 2020, 19:11.
01 črc 2020, 20:48
Zdravím, jaké vyhřívané gripy používáte? Přímo od Hondy nebo např. od Oxfordu. Co doporučíte? Jakým způsobem máte uchyceny ovladače?
Díkec
03 črc 2020, 05:24
Oxford... hrejou pekne.. jen jsou trochu tlustsi. Ovladac sem prilepil oboustrankou na nadrzku brzdove kapaliny...
03 črc 2020, 06:03
Já mám na svoji Forze 125 originál Honda. Ovladač je přímo na gripu a mají i integraci do palubky, kde je vidět jaký stupeň ohřevu je nastavený. Včetně montáže byly za cca 9t Kč. Jsem s nimi hodně spokojený. Před tím jsem měl oxfordy na PCX. Ty hřály pocitově o malinko více na nejvyšší stupeň, tak jsem musel snižovat teplotu aby mě nepálily. Nicméně originál hřeje taky pěkně. Ohřeje mi ruce i přes zimní rukavici.
11 črc 2020, 15:51
Tak jsem dnes po 13500km vyčistil variátor a filtr variátoru,už mi to trochu za studena při rozjezdu škubalo.Válečky řemen spojka vše v pořádku bez známek opotřebení.Jen vše totálně zasrané.Po této procedůře už opět sametově jemné rozjezd žádné škubání.
12 črc 2020, 06:51
Co to je filtr variatoru?
12 črc 2020, 07:51
Variátor je chladený nasávacim vzduchom cez filter ktorý sa volá “ variátorvý filter” Je tak isto ako vzduchový z papierovou vložkou.
12 črc 2020, 09:48
Princip je jak píše Forester,akorát tady je molitonový,je schovaný v tom černém plastu co je před variátorem na 3 šroubky to drží.Jsi si ho jen nevšiml jak jsi dával malossi.Mimo jiné ať nový stroj dělá jen radost,jezdí jak má a kolama dolu.
12 črc 2020, 16:07
adacarp: keď je ten variátorvý filter z molitanu tak by sa mohol aj prať a nie hneď vymieňať čo ty na to? Minimálne každú druhú "garančku"
12 črc 2020, 16:41
Forester, jj pravdu máš,já ale nepsal že jsem ho měnil, ale čistil.Největši bordel jsem vysál vysavačem a potom vypral v jarové vodě.Je jako nový plu bonus mi voní po citronech.Chce to dle mě cca každých 10tis,každá druhá garančka je málo,ale záleží jak kdo kde jezdí a kolik najede.