Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 kvě 2020, 07:10
Tento příspěvek již byl smazán
kým
Winterwolf v 08 kvě 2020, 10:27.
Důvod: Off topic
08 kvě 2020, 10:27
Uklizeno
08 kvě 2020, 10:28
Ještě k teplotě, včera 360 km, teplota mezi 10 a 22, slunečno a vítr a co jsem koukal, tak to 3 dílky nepřelezlo.
08 kvě 2020, 16:15
Tento příspěvek již byl smazán
kým
Winterwolf v 08 kvě 2020, 18:32.
Důvod: Off topic
17 kvě 2020, 22:17
Ahoj, mate nekdo vyrobcem predepsane utahovaci momenty k nasemu stroji Forza 300? Mam na mysli treba zadni kolo, varec, spojka a dalsi. Dekuji za pripadne info
Odesláno z mého SM-G950F pomocí Tapatalk
18 kvě 2020, 05:19
Jo to by byla dobrá věc ty utahování momenty a ještě se přimlouvám za elektroinstalaci.
27 kvě 2020, 09:44
Tak mi včera dorazil deflektor od soudruhů z Číny cca za 500,- (protože bez návodu, chvilku jsem si lámal hlavu jak to rozebrat - kde nepomůže síla, pomůže ještě větší síla). Vypadá bytelně, drží fest, v nejvyšší zkoušené pozici je funkčnost dobrá, ale... při rychlostech kolem 130 km/hod to s origo plexi dost "hází" a je přes to taky trochu blbě vidět - ale to přes vyšší plexi bude podobné. Natočil jsem video s ukázkou 3 stupňů nastavení + tu "rozborku" - třeba to někomu pomůže
https://www.youtube.com/watch?v=WzmGXbbWaYw
27 kvě 2020, 18:26
Tak moje poznámky:
- přesně tento deflektor mám na DT350
- DT350 nemá štít jako "plexi" a ale silnější čirý odlitek a na okraji je zesílený rantl aby okraj štítu nekmital - proto se plexi bez a ni s deflektorem neklepe, to co je na Forze je "uhnuté plexi" a je to fórovka. Ty zesílené okraje jsem musel při montáži deflektoru v místě uchycení zeslabit (vybrousit).
- tento deflektor má malinkou vůli v hřídelkách, se lehce zavibruje při pomalé jízdě ne nerovnostech - nic kritického, ve vyšší rychlosti tlak vzduchu vůli vymezí a deflektor se netřepe
09 čer 2020, 12:00
Ahojte, skusal som hladat ale nenasiel som to tu. Riesil niekto problem s klucami? Rano mi nerozpoznalo kluc. Tak som myslel, ze baterka. Zmeral som ju a bola ok, ale pre istotu som nechal dobit. Skontroloval som vsetky poistky a stale nic. Neda sa zapnut spinacia skrinka ani otvorit zadny kufor. Robi to s oboma klucmi. Servis povedal, ze to mam priviest a pozru sa na to
...ale ak by to bola len nejaka hlupost. Dakujem za akekolvek napady.
09 čer 2020, 12:47
A nemáš jen vybité baterky v klíči?Dal bych nové a zkusil znova spárovat,postup najdeš určitě v knížce.Třeba to pomůže.
09 čer 2020, 12:59
Skusal som oba kluce. V jednom bola pred mesiacom v servise menena bateria. Skusal som aj startovat cez tlacitko a PIN kod, ani sa nerozsvietilo.
09 čer 2020, 15:41
Třeba ještě někdo něco poradí, dej potom vědět čím to bylo, může se to někdy hodit pro ostatní, a ať brzy opět jezdíš.
09 čer 2020, 21:34
Omlouvám se, že vstupují do rozjetého tématu. Dříve jsem psal o tom, ze mám při jízdě pocit, že mně něco klepe. Nyní jsem zjistil, že nemám pevně uchycení kufr. Zkusil jsem ho odemknout a zase umístit, ale stále je volný (zvedá se o takových 5-7mm). A myslím, ze to je to klepání. Máte stejný pocit? nebo s nim zkuste zavinglat na straně zámku. Jedna se o uchycení kufru k plotně. Toto jsem u Givi na PCX neměl. Zda se mi to u kufru za 10 dost HUSTÝ...
09 čer 2020, 22:43
Klepe mi taky. Ne o tolik, ale na kostkách nebo řádně záplatované silnici to rachotí hodně. Zkoušel jsem mezi kufr a plotnu dát filcové kolečka, co se dávají na spodek nohou židlí, ale moc to nepomohlo, Dál jsem to zatím neřešil.
10 čer 2020, 11:47
Tiez mi klepe, cim teplejsie tym viac. Pytal som sa na to pri poslednej servisnej prehliadke a ze s tym nemaju co spravit..mam si to podlozit :S tiez som z toho sklamany.