Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
23 dub 2020, 17:59
Odpověď k vzduchovému filtru od Hiflofiltro je bohužel negativní - nejdřív mi odpověděl český autorizovaný prodejce a následně to potvrdil i anglický zástupce HF. Pro tento model dosud náhradu nenabízejí, ale do budoucna zřejmě přijde. Pak se ihned objeví v jejich katalogu.
Logické, ale člověk doufal, že by tam mohl jít použít třeba filtr z SH-300.
24 dub 2020, 08:30
Sh 300 ma nepatrne jinak tvarovanrj filtr a bez uprav tam nesedne...
24 dub 2020, 08:56
tatík píše:Tak mi naučtovali o hodinu víc za práci,no jo,to bude tou bílou barvou,na každou mouchu musí být zvlášť hadr
Ahoj, nemyslím si, že Tě ošidili, pouze postupovali podle servisního manuálu, kontrola tohoto 15 min, kontrola tamtoho 25 min a na závěr ještě nějaké ono za 20 min a je to 1h. Značkový servis se bojí případné kontroly, kterou by jsi na ně mohl poslat, ale chytře využívají rozsah prací, který předepisuje výrobce. Výjimky se najdou, ale neviděl bych všechno hned černě.
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
24 dub 2020, 08:59
Tomu rozumim, ale stale se mluvi o snizovani nakladu, ekonomice vyroby, unifikaci dilu... a do F 300 nepadne filtr z pribuzneho modelu Sh 300 nebo Forza 125? Celkem vyhozene penize... Do roka se snad druhovyroba rozjede.
24 dub 2020, 19:55
Preco nechcete original diel do svojich strojov?
Ja davam prednost prave originalu. Nic lepsie predsa nie je.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
24 dub 2020, 22:20
Originál díl chceme,s tím problém nemám, ale dát za vzduch filtr 1400 je dle mě nesmysl, to neplatím ani za naftovej palivovej do auta.Prostě kvalitní náhrada za rozumný peníz, třeba mann,ale jsou věci co v náhradě nekoupím, třeba rozvody to je srdce motoru.Do skútru taky nekoupím jinej řemen než origo,ale proč někde kde to jde rozumně neušetřit?
25 dub 2020, 06:00
Já to nemyslel,jako že mě okradli,byl to jen nový poznatek,že u v podstatě malýho skůtru platím jen o 200 Kč míň než za auto, protože jsem předpokládal,že na autě je jaksi víc práce a např.víc oleje v motoru.To je vše
25 dub 2020, 07:56
Chapem vas, ale mate stroje od znacky co si necha zaplatit poriadne. To je dan ktoru si musi kazdy zvazit pred kupou.
Niekde na prime je test vzduchovich filtrov na fabiu. Otestovaly asi 7 vyrobcov a vysledky boly dost spatne. Skuste si to pohladat a zamysliet ci tych 1400 raz za kolko km? 15 - 20 tisic? Je naozaj tak vela?
Tie ceny servisu clovek prezije. Co ma absolutne stve je, ze ani znackove servisi nedodrziavaju servisne pokyny. Nepouzivaju predpisane naradie a casto klamu aj tam kde nemusia. Za toto by som im ruky postinal. Mne takto strhli zavit na variu.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
25 dub 2020, 08:07
V tomto čase si nechá poriadne zaplatiť za servis a náhradné diely každá značka a to včetne Kymca, Symu a neviem akej Thajvanskej alebo Činskej výroby.
Na filtre a iné komponenty z druhovýroby si treba ešte trochu počekať a že čo chvíla budú to je istá vec. Forza v obydvoch kubatúrach je najviac predávaný skúter vo Francii ako aj v horných priečkach mnohých krajín tak dopyt rastie a druhovýrobci by boli blbci keby to ignorovali. Osobne čakám na filtre značky MANN ktoré sú na vysoko kvalitatívnej úrovni.Dovtedy aj tak chodíte do servisu na povinné garančné prehliadky aby vám neprepadla záruka.
Naposledy upravil
forester dne 25 dub 2020, 10:36, celkově upraveno 2
25 dub 2020, 08:29
Me stal original v honde 550...vzduch filtr
25 dub 2020, 09:11
to Tatík, díky za odpověď a rozumím, ale Tvoje auto není značky Honda, protože já teď mám Hondu CR-V a ceny servisu a ND jsou šílené. Posledních cca 25 let mám jen auto s automatem, což bylo cca 6 vozů po 4 letech a Honda je na 100% v Top 3 mezi nejdražšími za servis. Nutili mně měnit kotouče asi v 80K, prý jsou měkké aby dobře brzdili (podobnou blbost mi jinde neřekli), na ostatních autech jsem dělal brzdy okolo 120-140K. Poslední 4 auta byla MB C, Audi A4, Ford S-Max a nyní dojíždím Hondu CR-V. Nejdražší podle servisu A4, CR-V, Céčko a S-Max. Příští rok to bude Ford Kuga Plug-in hybrid, 2,5l benzín s baterií, chci elektriku vyzkoušet. Doma nabiju přes noc a 50 elektrických km mi stačí na 2x do kanceláře a zpět. Sorry za odběhnutí od tématu, nejméně jsem platil 4K za servis Ford po 20K km, jinak motka Yamaha více než 3K po polovině km, takže motka je servisně +50%. Servis CR-V nejlevněji 8K po 20K, takže motka Yamaha je cca jen o 20% levnější než servisně předražená Honda CR-V. Hondě autu musím dát velké + za přístup ke kulancím, protože jsem měl 2 velké problémy po záruce a kulance byly vyřešeny kladně, to by u evropských značek byl velký problém. S každým autem jezdím 4r do značkového servisu. Nyní s KTM budu jezdit jen do značkového servisu. Asi jsem blázen, ale co už po 50-sátce se měnit nebudu.
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
25 dub 2020, 10:12
VlČkovy komentáře mne vždy příjemně překvapí solidností, odborností a zdravě rozumnými názory
Já byl na garančce po 1k km včera, bohužel fakturu jsem zapomněl v práci, ale celkově jsem platil 1656 Kč (vč. DPH). Rozpis pro úplnost když tak doplním následně. Ale vlastně je to jen olej, filtr, těsnění a drobný materiál + práce. Naštěstí v naší Hondě nemají problém s přineseným olejem, tak dle faktury uvidím jestli se vůbec pro ten 1,5 L vyplatí shánět vlastní kvalitní olej.
25 dub 2020, 12:34
to Gandalf, díky, částečně můžeš mít pravdu (osobně v to doufám
) Ale jinak bych musel být totální vůl, pokud bych se ze svých chyb nepoučil. Honda auto byla chyba. S každým autem jsem si vytvořil přátelské vazby v servisu a dostával jsem nadstandardní služby, vyzvednutí vozu na servis anebo náhradní vůz anebo odvoz domů vše zdarma, ale Honda Jarov (auto) nic takového, tak jezdím na servis do Denaru MB a vše je super, ale pro líného Pražáka je to daleko, jinak servis v Denaru
,tak předpokládám že i motorky tam servisují dobře. Čímž jsem vrátil do jedné stopy. Jinak jsem přesvědčil manželku na skútr, ale musí to být 125 ccm kvůli ŘP B, tak vybíráme mezi Honda SH a Forzou a nově i Medley. Já chci Forzu, případně SH, ale manželce se líbí Medley, ale to je do jiného vlákna. Sorry za příspěvky mimo téma a pěkný víkend všem. Dnes je ze mě "Přemek prkená podlaha", budu se rýpat v zemi.
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
26 dub 2020, 06:23
Denár mohu taky doporučit,minimálně pro to,že mají jednání na nějaký úrovni a snahu vyhovět co nejlépe.Původně jsem chtěl jet do Letů,mám to podstatně blíž,ale nešlo se tam půl dne dovolat,pak mi nějaký otrávený zaměstnanec řekl,že toho mají hodně,že si na jaře vzpomeneme všichni a neví,kdy bych se dostal na řadu.Vysvětlil jsem mu,že jsem si nevzpomněl,ale je to předepsaný výrobcem,tak se teda slitoval a ať mu zavolám za půl hodiny,že tam má teď zákazníka.To mě dorazilo.Jeden telefonát k Denarovi a termín byl v dalším pracovním dnu a ještě jsem si mohl vybrat ze dvou časů.Myslím,že Letům se pro příště vyhnu obloukem.Kdybych si tam koupil Goldwinga za 850000 asi bych pro ně byl zákazník,ale z nějakým blbým skůtrem ....
26 dub 2020, 07:31
At zustanem teda u jedný stopy , ale platí to i u aut ňákou tu bestii už sem ze ŠKODY sestrojil ......
Několik APRILII 50 ccm a jednu 300ccm sem si servisoval a hrabal se v nich všema směrama sám max lehká materialní výpujčka (nářadí - někdy výroba přípravku) od kámošů . To ještě šlo opravdu cokoliv SAMO DOMO vzhledem k ročníkum celých moto a univerzálnosti ITALSKEJCH skutr motorů přes všechny ccm kubatůry . Teď mam MAXIskutr APRILIA a MAXcestáka DUCATI a popravdě mě ani nenapadlo , abych se do toho jakoliv hrabal a svěřuju se do péče DUCATI Děčín (profi-moto) doba šla dál jak technicky , konstrukčně tak po stránce elektroniky a všeho možnýho tak nemá cenu pokoušet štěstí bez přípravků na všechno k tomu určenejch ... A JEN SI ZAVAŘIT
V servisu vládne vstřícná , přátelská a odborná atmosféra (nejen tím , že sme kámoši) , ale pro každýho kdo se "objeví" ve dveřích
přístup SERVISU k lidem je dnes VELKÁ devíza