od VlČek » 25 dub 2020, 09:11
to Tatík, díky za odpověď a rozumím, ale Tvoje auto není značky Honda, protože já teď mám Hondu CR-V a ceny servisu a ND jsou šílené. Posledních cca 25 let mám jen auto s automatem, což bylo cca 6 vozů po 4 letech a Honda je na 100% v Top 3 mezi nejdražšími za servis. Nutili mně měnit kotouče asi v 80K, prý jsou měkké aby dobře brzdili (podobnou blbost mi jinde neřekli), na ostatních autech jsem dělal brzdy okolo 120-140K. Poslední 4 auta byla MB C, Audi A4, Ford S-Max a nyní dojíždím Hondu CR-V. Nejdražší podle servisu A4, CR-V, Céčko a S-Max. Příští rok to bude Ford Kuga Plug-in hybrid, 2,5l benzín s baterií, chci elektriku vyzkoušet. Doma nabiju přes noc a 50 elektrických km mi stačí na 2x do kanceláře a zpět. Sorry za odběhnutí od tématu, nejméně jsem platil 4K za servis Ford po 20K km, jinak motka Yamaha více než 3K po polovině km, takže motka je servisně +50%. Servis CR-V nejlevněji 8K po 20K, takže motka Yamaha je cca jen o 20% levnější než servisně předražená Honda CR-V. Hondě autu musím dát velké + za přístup ke kulancím, protože jsem měl 2 velké problémy po záruce a kulance byly vyřešeny kladně, to by u evropských značek byl velký problém. S každým autem jezdím 4r do značkového servisu. Nyní s KTM budu jezdit jen do značkového servisu. Asi jsem blázen, ale co už po 50-sátce se měnit nebudu.
Odesláno z mého SM-N970F pomocí Tapatalk
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...