Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
20 dub 2016, 18:35
Zdravím všechny,
před časem jsem koupil nový skůtr (stále je v záruce) a po nějaké době se objevila porucha - skůtr někdy po zastavení neudrží volnoběh a vypne. Autorizovaný servis neví co s tím - skůtr byl komplet rozebrán a postaven což nepomohlo, vyměnila se řídící jednotka v rámci svolávací akce čímž se měl můj problém vyřešit, ale nevyřešil. Za dva měsíce mi končí záruka a rád bych Vás poprosil o radu jak je možné tuto situaci řešit.
Na skůtru se dá normálně jezdit, když začne škytat stačí trocha plynu a nechcípne. Vypíná opravdu jen občasně, ale nechci po skončení záruky zůstat se zmetkem
Jo a je to Vespa GTS 300 (2013)
Předem díky za názory a komentáře.
frujt
20 dub 2016, 18:52
Pokud není řeč se servisem, trošku bych pomasíroval importéra. Pokud nebude poslouchat ani on, obrátil bych se přímo na výrobce (předpokládám v Itálii). Takový krátký email s přiloženou dokumentací umí udělat divy.
20 dub 2016, 18:57
Každopádně pořádně masíruj všechny (prodejce,importéra i výrobce). Hlavně se nevzdávej,že je to v pořádku. NENÍ!!!!!!!
Požadoval bych nový stroj a tento neopravitelný ať si nechají.
20 dub 2016, 19:35
Četljsem o případu, že v ECU byla na motorce, která neměla ABS, položka ABS povolena...další kravina, která to může dělat je špatný kabel od svíčky - na první pohled může být 100%, ale zkusil bych zatlačit na jeho výměnu, dál to může dělat ne zcela domáčklej konektor na škrtící klapce...řešitelné to určitě je, ale chce to trpělivost a ochotu ze strany prodejce.
20 dub 2016, 19:48
Tady to máš dosti podrobně a čerstvé -
http://www.penize.cz/reklamace/298958-reklamace-2015-manual-chytreho-spotrebitele .
Rozhodně reklamuj co nejrychleji a nenech se odbýt, prodejce je povinen závadu odstranit, opravit, zboží vyměnit za stejné zboží nebo ti vrátit peníze. Toto vše, samozřejmě, v případě, že k závadě nedošlo tvojí vinou, nesprávným používáním, užíváním v rozporu s návodem apod. Pak by prodejce mohl závadu odstranit, ale náklady na to by jsi hradil ze svého. Od všech reklamací požaduj protokol, protože jedině tak máš doklad, že se tatáž věc již reklamovala.
20 dub 2016, 21:15
1. Jiný servis (můžou to být blbouni co nepoznaní svíčku od šroubováku)
2. Nahlásit vzniklou situaci dovozci/výrobci
Pokud tvojí reklamaci nevyřeší ke tvé spokojenosti, tak tu je bod číslo 3
3. V každém případě okamžitě informovat SOS a ČOI - ALE podmínkou jsou všechny dokumenty k reklamaci a průběhu reklamace
Každou reklamaci/závadu, která nebyla vyřešena k mojí spokojenosti řeším bodem číslo 3. Vždy to funguje (telefony, PC, komponenty do PC, spotřebiče v domácnosti atd ..)
A ještě nám řekni který servis ti o skůtr tak hezky pečuje ....