od TUNER » 17 srp 2012, 06:37
Ono asi nepůjde o tento motor obecně,ale o konkretní stroj. Motor se dává do hodně typů a počítam že každej stroj má jinak velkej chladič a jinde umístěnej. Dál hodně záleží na stylu jízdy a pokud to člověk fakt šetří,tak to leze hodně pomalu. Mam sice Quasara 250 ccm,ale ručičku dost často opřu na konci kdy mi sepne větrák,ve městě běžná věc. Ale jak sepne větrák,jde teplota dolu a po chvilce vypne. Zpočátku jsem měl strach a podezření jestli neni třeba těsnění KO,ale nikde nic neubývá a vše vypadá OK,tak to neřeším a už 9000 km jezdim bezproblemu. Možná jen čidlo hlásí jinou teplotu než ve skutečnosti je,netušim. Časem možná mrknu na termostat,jestli funguje jak má,ale zase se mi nechce v tom moc vrtat,když vše funguje jak má,jen ručička teploměru ukazuje víc než bych chtěl,ale kdo ví jak je poblázněná.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...Malaguti MAX 250
Piaggio X9 500
T-Max