Děkuji
doufám, že mi bude dělat jen radost, s minulým skůtrem jsem měl celkem dost trápení.
5.1.2014 edit:Koukám, že jsem asi jediný, kdo se vozí na téhle Italské krásce se 400ccm pod zadkem
Aby tu byly taky nějaké cenné informace, tak přidám pár zkušeností, zatím jsem s ní toho moc nenajezdil, asi 3000 km za konec léta. Spotřeba, u K400 dost kritizovaná, já jezdím do 5L/100km, ale motorku mám pro radost, takže spotřebu neřeším a vozím se
, tak 90% je jízda ve dvou (120kg dohromady). Za tu doby byly i nějaké závady: prasklá brzdová žárovka a senzor páčky zadní brzdy, toť vše
. Co mě na motorce asi nejvíc vadí, motorka má nádrž na 12 litrů, a ještě se mi nepovedlo natankovat víc jak 9 litrů, ale přiznám se, že do prázdna jsem ji nikdy nevyjel. Ale tankuji když je ručička na nule.
Takže post pro krásnou Malaguti Madison K 400
Fotka z léta:
lc4u.jpg
Jen s jednou "vadou" se trochu trápím, při rozjezdu jde vrzání od variátoru, dělá to zhruba od 5 do 30 km/h, při lehkém i prudkém rozjezdu, myslím si, že to dělají řemenice variátoru, když jsem to měl rozebrané, promazal jsem čep, po kterém variátor jezdí, první tak 50 rozjezdů bylo bez vrzání a pak to zase začlo, takže... jak se to maže? čím se to maže? Dával jsem tam grafitovou vazelínu (jediný co jsem měl doma). Jinak se skůtr chová úplně normálně, rozjíždí se plynule, necuká. Jen ten zvuk. Řemenice nejsou vydřené, válečky nemají plošky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 led 2014, 18:10, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou