Nevydržel jsem to - včera jsem na Madisonu 300 absolvoval více než hodinovou zkušební jízdu v pražském G Moto.
Musím konstatovat, že jednání v krásně zařízené prodejně, bylo během vyřizování "papírů" velice příjemné.
Co se týká jízdy, potvrzuji, že Madison dělá to co má dělat skůtr z 21. století. Akcelerace je přiměřená 22 koním osvědčeného Piaggio motoru, ovladatelnost v zatáčkách, vyhýbací manévr i otáčení na malém poloměru výborné. Kdo zná původního SR Maxe, bude mít spíš pocit, že je Madison lepší, protože např. přední radiální brzda je účinnější, štítek jde nastavovat bez nářadí do 4 poloh a jsou k dispozici 2 jízdní režimy = 2 podoby přístrojového panelu. Dávám kladné body za kompletní LED osvětlení, tak je to správně, tak to má být! Prostor pod sedlem zůstal stejný, osvětlený LED a já jsem do něho umístil integrální NEXX XR1.
Za mě osobně, jako bývalého majitele Aprilia SR Max 300, se jedná o výborně zmodernizovaný a pohledný skůtr, na kterém byla radost se svézt.
PS: pokud jste někdo viděli "test" na "skut.....zin.cz", nevěřte tomu, co tam říká a píše ten přerostlý rádobyredaktor! Skůtr fakt dělá co má a rozhodně ne hůř než starý SR Max nebo současná konkurence. Např. zkoušet účinnost brzd u stroje, který má najeto 300 km? Odpovězte si každý sám ... A to, že se nevejde na skůtra 194 cm velký člověk, je tak nějak pochopitelný, je totiž cca o 20 cm nad průměrem ...
Více na:
https://www.motorkari.cz/clanky/redakcn ... ?diskuze=1Copyright © Motorkari.cz