Ahoj,
tak postupně ladim skútra,
díky Tomovi - TomHorn už je vyměněná prasklá kontrastní pružina a skutr se rozjíždí krásně hladce. Mám ale dvě věci,
které ještě musím vyřešit a byl bych moc rád za každou radu.
1) Při rozjezdu se od doby co jsem skútra před měsícem koupil ozývá takový skřípavý zvuk třeba na jednu nebo dvě sekundy. Je to něco jako zadrápání nehty na tabuli. Myslel jsem, že to dělala ta prasklá pružina, ale evidentně ne. Někdo říkal destičky, ale to také ne, protože samotné otáčení kola to nedělá. Pravděpodobně to bude spojka, ale měli jsme rozebraný celý variátor a spojku, všechno vyčištěno a v pořádku také složeno. Nic jsme nemazali.
2) Od zadního kola se při jízdě vyšší rychlostí a hlavně při ubrání plynu ozývá hučení jako by bylo v pytli ložisko. Když dám skútr na centrál a otáčím zadním kolem, hučí to také. Když byl sundaný variátor, samotné kolo to při otáčení nedělalo. Díval jsem se, že ložiska jsou všude možně, z motorek znám jenom dvě v kole, ale tady je jich několik ve variátoru, v kole to vypadá že ne. Nějaká rada, které ložisko se mění? Trochu finta je, že ty ložiska jsou standardní rozměrová ložiska za pár korun, ale originál Kymco stojí několikrát více. Rozdíl tam předpokládám není.
Děkuju moc za rady. Vím že to zní trochu otravně,
ale snažím se dát skútra do perfektního stavu, protože jinak jezdí brutálně . Při sundání krytu jsme odhalili variátor a kontrastní pružinu Malossi a
kompletní výfuk GPR. Z 0 na 100 jsem naměřil 8 sekund .