Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
09 říj 2018, 16:51
Zdravím, jsem od června majitelem skůtru KYMCO 500 Xcitng Ri, r.v. 2012, dovoz z Itálie. Stroj jede skvěle, slouží jak má, pokud ovšem ráno nastartuje ! S klesající venkovní teplotou je ranní start čím dál tím větší problém. Vyměnili jsme baterku, svíčku, čidlo teploty, ale nikam jsme se neposunuli. Máte někdo podobný problém, popř. radu co s tím ? P.
09 říj 2018, 18:26
Sytič
09 říj 2018, 19:08
Nie vedla, prudič je správne.
10 říj 2018, 16:35
Sytič to nemá, vše už řeší řídící jednotka ! V té problém není
10 říj 2018, 17:12
Jaké čidlo teploty vody nebo nasávaného vzduchu? Co Lamda sonda?
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
10 říj 2018, 21:32
startér točí dobře? Kabel od svíčky, svíčka je jaká má být? Benzín, kvalita? čerpadlo?? Tlak ve válci, výfuk.. těch věcí je víc a po netu se nedá nic vyloučit..
to čidlo teploty vzduchu má dobrou kabeláž? s nulovým odporem?
(lambda bych řekl že nemá vliv, při startu a krátce po něm se na ní jednotka neohlíží)
12 říj 2018, 08:26
Startér je O.K., nechali jsme proměřit, svíčka vyměněna, typ dle katalogu, benzín tankuju 100 okt., čerpadlo tlakuje jak má ! Je to opravdová záhada, motorka byla už ve třech servisech a žádná změna k lepšímu. Myslím, že chyba je elektrická, nějaký svod nebo proudová ztráta. Ale kde hledat ? Při nízké teplotě napoprvé nastartuje přes startovací kabely, pak už točí a chytá naprosto bez problémů
!
12 říj 2018, 08:43
ukostření baterie??
12 říj 2018, 09:24
Pavel66 píše:Startér je O.K., nechali jsme proměřit, svíčka vyměněna, typ dle katalogu, benzín tankuju 100 okt., čerpadlo tlakuje jak má ! Je to opravdová záhada, motorka byla už ve třech servisech a žádná změna k lepšímu. Myslím, že chyba je elektrická, nějaký svod nebo proudová ztráta. Ale kde hledat ? Při nízké teplotě napoprvé nastartuje přes startovací kabely, pak už točí a chytá naprosto bez problémů
!
Tak to je fakt záhada a ešte je záhadnejšieje že ti tu na to odpovedá pár naivných ludí ktorých žiadaš aby ti túto záhadu na dialku vyriešili keď ti to neopravili v 3 servisoch.
Veľké záhady sa tu dejú
Otvorte si oči a rozmýšlajte!
Mňau
12 říj 2018, 10:03
Ahoj Pavle, nemá nebo neměl Xciting namontovaný alarm? Pokud ano doporučuju demontáž a na 99% bude po problému. Měl jsem dříve Xcitinga s tím totožným problémem. Podle servisu vždy vše ok. Při klesající teplotě ko. Baterie ok, elektřina ok atd. Vždy proměřeno a vždy vše bez problémů. Jakmile však došlo k odinstalování alarmu, který jsem měl instalovaný přímo od výrobce bylo po problému.
17 říj 2018, 13:44
Viktore díky za typ, touhle cestou jsme ještě nešli. Alarm sice na motorce v současné době není nainstalován, ale v minulosti mohl být. Rozebereme, prověříme
24 říj 2018, 12:25
Pro Forester
Zada jen o radu na foru.Kolikrat je to jen banalita a servisy si uctuji nehorazne penize.Od toho fora jsou.
16 dub 2019, 06:57
Mam ten samy problem,baterie nova,starter repas,pokud je chladno nenastartuju,pres kabely s autem nastartuji,v pak uz startuje,v lete startuje,jinak mi prijde ,ze nema silu na start,baterie v poradku,proud se nestraci,uz nevim co s tim v servise mi neporadili ,uctujou 650 na hodinu a nic
16 dub 2019, 08:40
S kabely startuje, bez nich ne, ale baterie je v pořádku. Registroval ses v 5:52 a v 5:57 jsi už měl nalezené rok staré vlákno a psal do něj. Jak já toho Forestera chápu, co tu psal. Dám radu. Namontovat tu baterii z auta, když to na ni chytá.
Teoreticky by mohlo být něco někde přidřené (ložiska), že to menší baterie nemá sílu utáhnout, i když "je nová". Ale to by nemělo teplotní závislost.
Jestli baterie točí a nechytne to a autobaterie taky točí a chytne to, tak IMHO kecáš nebo sis něčeho nevšiml.
16 dub 2019, 09:18
Kdybys měl nakopávačku, tak 10x šlápneš a nastartuješ . Co motorový olej - viskozita a čerpatelnost za studena . Podle popisu závady mi to připadá skoro jasné
. Pokud se starter více namáhá a točí pomaleji, klesne napětí baterie a to je známý problém pro zapalování. Tedy pokud tam dávaš klasiku 10W-40.
Já mám předepsáno pro Kymco DT 350 dost atypický API SJ
5W-50 a budu to dodržovat i když podle obvyklých tabulek viskozit a vnější teplot je předpis rozsahu trochu "nesmyslně široký". Rozsah dolů je jasný a rozsah nahoru brání trhání olejového filmu v oblasti pístních kroužků, kde jsou vyšší teploty.