kymco.jpg
1, ten zelenořlutý drát je tak 2,5m (slabý)
2, jak vidím ty kontakty na baterce tak ty jsou taky děs běs.
Tak bych začal tím, že si uděláš celou novou "kostru. Tzn mínus baterky , která má očištěné kontakty, si uděláš pěkné očko,vyměníš třeba šroubek pokud bude krátký a připojíš druhý konec taktéž pěkně přímo na hliníkový blok motoru někde pod nějaký vhodný šroub. Z toho šroubu budeš pokračovat na rám skútru. Zase někde na čisté železo. Potřebuješ minimálně 4mm2 průřez. ideálně kdyby ti tam někdo nakrimpoval oka nebo napájel.
7Tím budeš mít udělané celé nové mínus. Je duležité dodržet průřezy (a klidně může být víc než 4mm) a styčné plochy.
Ten druhý drát co máš na šroubek startértu, tak taky 4mm udělat krásné očko,dát mezi podložky a dotáhnout. Druhým koncem jak budeš startovat tak na + baterky pokud možno co největší plochou. (Tam tečou celkem velké proudy) Voltmetr připojíš jedním koncem na ten drát s tím očkem (+ na startéru) a druhý hrot zapíchneš na oškrábané místo někde na starteru. Celý obal,starterů, vlastně celý hliníkový motor i železný rám je mínus.
No a zkusíš to startovat ráno a měřit napětí na starteru a potom odpoledne .
Jestli nebudeš mít poctivě udělané to nové mínus a poctivé spoje na startéru tak to celé ztrácí smysl.
Dále při odpojené baterce vytáhneš všechny pojistky a znova zasuneš, ideálně i rozpojit vystříkat kontoxem konektory a spojit zpět) A to z důvodu, že když jsi dělal první test s těma svíčkama a za předpokladu, že jsi vše dělal dobře tak co ? Tak jsi tvrdil že jsi neměl jiskru. Takže by bylo dobré najít řj motoru a kouknout na její ukostření a kontakty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.