Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
18 dub 2019, 15:26
Mam jeste jeden ,mel by fungovat,tak zkusim mozna sam prehodit
-- 18 dub 2019, 14:37 --
Mam jeste jeden ,mel by fungovat,tak zkusim mozna sam prehodit
18 dub 2019, 15:48
No a co tak ješťe jeden testík? Starter ti nikam neuteče. Sežeň si kus dratu elektrického o průřezu min.4mm.
18 dub 2019, 15:51
Ted jsem volal do servisu tomu mechanikovi ,at me trochu navede kde najdu starter ,kdyz to delal pred 2-3 tydny a rekl mi,ze si nevybavuje kde byl,ze dell od ty doby asi 30 motorek,tak ted premyslim ,jestli byl vubec venku
-- 18 dub 2019, 14:52 --
Skutr na slunci pul hodiny a pres auto nastartovano,testik muzem dat,kabel mam
18 dub 2019, 15:58
Starter ti neuteče. Nabij na plno baterku. A to jako fakt. A modří už vědí co budeme dělat s nabitou baterkou a tlustým drátem.
18 dub 2019, 16:01
A co budem delat?necham ji dobit uplne
18 dub 2019, 16:26
Obejdeme všechny plusové spoje včetně startovacího relé.Prostě zkouška na přechodové odpory. Zatím nabíjej a očisti si mínus kontakt a drát baterky ocelovým kartáčem. Ne smirkem !!!
Až to budeš všechno mít připraveno tak:
-plně nabitá baterka skútru a očištěný - pol i + pol
-odpojíš drát, který jde k starteru měl by být celkem tlustý a jeho konec poctivě zaizoluješ.
-na tu svorku, kterou jsi odpojil tak připojíš poctivě/pořádně jeden konec svojeho zkušebního drátu.
-Teď Ty a tvůj pomocník se 3x pomodlíte a řeknete : Kymco startuj.
- někdo ti začne startovat. (pochopitelně zaplé zapalování)
- v okamžiku kdy začnete startovat, tak přiložíš druhý konec drátu přímo na + baterie (nelekni se zajiskří to, neboj, přežiješ to, ) startér přes tvůj drát začne točit
-v případě že to nastartuje , tak okamžitě drát od baterky odpojíš !!!No a když to nastaruje tak jsme doma, a kdyby ne tak pokračujeme dál.
Upozorňuji opakovaně :
udělěj přesně to co píšu. (Včetně plně nabité baterie skútru)No a smyslem toho všeho je, vyloučit přechodové odpory na silové rozvodu elektroinstalace pro napájení startéru, jelikož startér a ABS zatěžuje elektrosoustavu na maximum, a při té "sranda baterce" která tam je je každý miliohm přechodový problém.
- a ještě by bylo super při tomto startování měřit U a I /fyzika zákládní školy
18 dub 2019, 19:49
Ok zitra dam vedet
-- 19 dub 2019, 07:37 --
Vyzkouseno a nechytlo
-- 19 dub 2019, 08:41 --
Vymenil jsem i starter,kdyz jsem byl v tom,ten co tam byl puvodne repasovany ,jde lehce tocit rukou i ten muj nahradni,dal jsem ten nahradni,rekl bych ze ma mensi odpor nez ten puvodni pri startu,ale stejne nechytnul,necham tam tedy ten nahradni prozatim
-- 19 dub 2019, 08:59 --
Jeste vyzkousim ten en kabel na baterku i s timhle druhym starterem
-- 19 dub 2019, 13:34 --
Jsem zkusil a jak je teplo ,tak to chytlo normalne
20 dub 2019, 11:09
Tak ani s tim druhym starterem nic,nechce zas chytnou,a odpoledne chytne a z bude kolem 20 stupnu,je mozny aby to bylo tim olejem?mam tam 10w,ze bych tam dal 5 w?
20 dub 2019, 12:11
Potom už mě napadá snímač teploty motoru, nebo nasávaného vzduchu. Ten má vliv na startovací dávku paliva. Jaký je rozdíl v otáčkách při startování za studena a odpoledne. Jde poznat že točí rychleji? Olej bych do toho netahal. Ještě bych prošel komplet elektriku na oxidaci ,studené spoje v konektorech. Více na dálku nejde poradit.
20 dub 2019, 12:30
Odpoledne toci rychleji a chytne hned jak je te 20 stupnu,rano toci a nechytne
20 dub 2019, 12:41
Jestli je to opravdu jak říkáš, tak tam musí být někde přechodový odpor na elektrice. Zkoušel jsi při startu ten kabel napřímo na startér? Co to udělalo.
20 dub 2019, 13:28
@rajbek Zkus to samé ale v ranním chladu (kabely napřímo)
20 dub 2019, 13:44
Ještě jeden testík jestli máš voltmetr. Změřit napětí na svorkách startéru ráno a odpoledne. Vyfoť ten pomocný drát a místa kam jej připojuješ. To totiž není možné. A udělat si ještě druhým silným drátem nové mínus. Tzn přímo ze svorky baterky to poctivě přišroubuješ a druhý konec přišroubuješ někde přímo na blok motoru pod nějaký vhodný šroubek. Dále prověř vedení +/- k palivovému čerpadlu včetně pojistek, Tzn pojistky vytáhnout konektory rozpojit prohlédnout a vrátit zpět. Pohledem tam nic nenajdeš.
20 dub 2019, 14:34
Posilam foto jeden konec na cerveny plus a druhy na starter ,kdyz odmontuji konektor a misto toho dam kabel,mam na konci ocko a to dam na ten sroub,zapnu klicek startuji a prilozim druhy konec na cerveny plus ,zacne tocit ale nechytne,vse delam v 10 rano priblizne za studena,ted jsem prisel 14 30 h a napoprvy bez kabelu ,uplne normalne hezky tocilo a chytlo
-- 20 dub 2019, 13:35 --
Fotky mi to nebere ,ze jsou prilis velke foceno iphonem
-- 20 dub 2019, 13:36 --
Napis tel cislo a poslu foto
-- 20 dub 2019, 13:38 --
Jeste jak mam zmerit to napeti na svorkach ,starter ma jen jeden sroub kam jde proud a pak dva srouby co ho drzi,nevim jak to zmerit
-- 20 dub 2019, 13:39 --
Muj tel -774378034
20 dub 2019, 14:57
máš SZ