Obejdeme všechny plusové spoje včetně startovacího relé.Prostě zkouška na přechodové odpory. Zatím nabíjej a očisti si mínus kontakt a drát baterky ocelovým kartáčem. Ne smirkem !!!
Až to budeš všechno mít připraveno tak:
-plně nabitá baterka skútru a očištěný - pol i + pol
-odpojíš drát, který jde k starteru měl by být celkem tlustý a jeho konec poctivě zaizoluješ.
-na tu svorku, kterou jsi odpojil tak připojíš poctivě/pořádně jeden konec svojeho zkušebního drátu.
-Teď Ty a tvůj pomocník se 3x pomodlíte a řeknete : Kymco startuj.
- někdo ti začne startovat. (pochopitelně zaplé zapalování)
- v okamžiku kdy začnete startovat, tak přiložíš druhý konec drátu přímo na + baterie (nelekni se zajiskří to, neboj, přežiješ to, ) startér přes tvůj drát začne točit
-v případě že to nastartuje , tak okamžitě drát od baterky odpojíš !!!No a když to nastaruje tak jsme doma, a kdyby ne tak pokračujeme dál.
Upozorňuji opakovaně :
udělěj přesně to co píšu. (Včetně plně nabité baterie skútru)No a smyslem toho všeho je, vyloučit přechodové odpory na silové rozvodu elektroinstalace pro napájení startéru, jelikož startér a ABS zatěžuje elektrosoustavu na maximum, a při té "sranda baterce" která tam je je každý miliohm přechodový problém.
- a ještě by bylo super při tomto startování měřit U a I /fyzika zákládní školy