Já už k tomu asi dodám jen toto:
-neznáme historii stroje
-neznáme nájezd (ať už skutečný, nebo na tachometru)
-neznáme jestli svítí/nesvítí třeba nějaká kontrolka
-neznáme jak se závada po časové ose
-neznáme kdy naposledy byl natankován benzín a skútr jezdil
neznáme v jakém stavu byla elektroda svíčky když už ji dotyčný měl venku
-prostě neznáme skoro nic.
víme ale, že by to měla být už stříkačka
-že je to poměrně slušný stroj
-že třeba tento slušný stroj má již si tipnu asi Euro 3 a tudíž možnost diagnostiky, jejíž výsledek taky nevíme, ta ale může ledacos napovědět
Nicméně známe, a máme potvrzeno, že rádoby složité prolémy maji velice jednoduché příčiny.
Osobně to tipuji na degradovaný benzín, ucpaný palivový filtr, uchlastanou svíčku.
No a tady je něco o tom dekompresoru, ale nevěřím, že zrovna tam by měl být problém.
https://www.manualslib.com/manual/10711 ... l?page=151