od bado » 16 dub 2019, 19:42
No všechno je v pořádku, všechno je servisem zkontrolováno a přesto to nejede. Takže to dej do jiného servisu, nebo někomu kdo opravuje motory motorek, aut, to je jedno a hlavně ví ty souvislosti níže. Olej bych do toho nepletl, pokud jsi to teda nepřidřel, protože původně to za studena startovalo, a někteří již vědí, že studený olej je hustý a přesto to za studena startovalo. (kdysi). Jelikož je to stříkačka, tak potřebuješ správný tlak paliva,správné otáčky startéru, dostatek energie pro zapalovací svíčku, správnou startovací dávku paliva (tu řídí jednotka podle teploty motoru). A velice lehce a jednoduše lze vyloučit, či potvrdit chyba v elektroinstalaci. Protože pokud budeš mít málo energie (rozuměj nedostatečné napětí, tak ti klidně řj nemusí házet jiskru, eletrické čerpadlo nedodá dostatečný tlak do vstřikovače, nebo máš špatné teplotní čidlo (podle jeho údajů řj nastavuje startovací dávku paliva tak jako sytič u karburátoru). Nebo tam máš Babišuv řepkový benzín degradovaný dlouhodobým nepoužíváním.....
Jeden jednoduchý test:
Pokud nejsi úplně levý, tak jeden z velice jednoduchých testů, (není sice 100%) je to, že si seženeš další zapalovací dobrou svíčku. Skutr necháš tak jak je, jen odpojíš fajfku od stávající svíčky a zapojiš ji na tu tvoji zkušební. druhý konec svíčky opřeš o kostru motoru. Toto budeš držet v rukavici a někdo zkusí startovat.No a měl by jsi vidět přeskoky jiskry. Podle výsledku pak následují další kroky.