Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Xciting500

04 zář 2009, 10:08

teď je otázka který :o

Re: Kymco Xciting500

04 zář 2009, 10:11

to by mě zajímalo u toho mého já mám opačný problém teplota vyleze jen někdy

Re: Kymco Xciting500

04 zář 2009, 10:13

máš tam termostat? :lol: :lol: :lol:

Re: Kymco Xciting500

04 zář 2009, 13:06

Díky za rady, zkusím na to mrknout.
Podle popisu jak a kdy má běžet ventilátor a chladič je docela horký, termostat by to teda být neměl. Opravdu to vidím na to čidlo. Teď ho ještě najít :D Ručička celkem rovnoměrně stoupá z 0 na max.

to: tom.boy Ještě jeden dotaz, budík teploty je v klidu (bez klíčku) v poloze C nebo H ?
Já mám ručičku v poloze H (úplně nadoraz nad) a když zapnu klíček začne klesat dolů k C, ale zastaví se někde těsně pod polovinou (což je blbost, motorka stála půl dne a měl by klesnout až úplně k C). Problém bude evidentně buď v budíku nebo v čidle. Samotné chlazení bude asi fungovat dobře (jinak by byl motor už asi dávno v háji)
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 13:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Kymco Xciting500

04 zář 2009, 14:30

Ručička na mém teploměru Xiting 500i při vypnutém klíčku ukazuje dolu, tedy na C.

Re: Kymco Xciting500

04 zář 2009, 14:47

Díky za zprávu. Já si hned myslel, že to je nějak špatně. Tak hurá do sundavání kapotáže - vše je jednou poprvé :oops:
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 13:36, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Kymco Xciting500

04 zář 2009, 19:13

I bez klíčku to ukazuje horkej motor?! To bych možná na čidlo ani nekoukal, ručičky mají být všechny dole.

Re: Kymco Xciting500

05 zář 2009, 10:13

Pokud ti teplota motoru po tom tvém zahřátí spadne na konstantní teplotu, tak na čidlo zapomeň. Pokud ti ale teplota podle budíku furt blbne a sahara spouští pravidelně při přehřátém motoru, tak je to čidlo. Pokud ti kolísá teplota vody podle budíku nahoru dolu, tak se zaměř na termostat a celkové odvzdušnění systému. Jedna série Xcitingů měla z pod víkem mezi nohama francouzkou pásku na hadici vody, ta se musí odstranit protože se přehříval motor, koukni i na to. Postup: otevři víko mezi nohama (jako když jdeš na svíčku) a koukni dovnitř na hadici po lelé ruce (hadice po směru jízdy vlevo), když tam bude páska tak ji odstřihni.

Skútrům zdar

Re: Kymco Xciting500

05 zář 2009, 19:03

Když už jsme u toho teploty. Když je mokro ( mylím jako když prší, ne když projedu ojedinělou kaluž ), tak teploměr spadne na nulu. Až je suššeji, začně zase normálně ukazovat. Už jsem dole na čidle sundal konektory, utěsnil a namazal. Stále stejné. Forman má Xitinga nového a dělá mu to stejně. Tak je něco špatně. Psal jsem do Kymca ( na zastoupení, Thaiwansky moc neumím ), ale nikdo mi neodpověděl.

Re: Kymco Xciting500

05 zář 2009, 20:31

Takhle na první šupec bych řekl termostat,... Ale asi to bude jinak. Třeba poradí Pavel (viz příspěvek výše) nebo mu brnkni. Nevím kdo jiný už by ti měl poradit když ne on,..

Re: Kymco Xciting500

07 zář 2009, 13:59

Problém jsem už identifikoval (ale zatím neodstranil) - rozebral jsem nakonec i celou palubku :-( Problém je v budíku teploměru, když jsem odpojil všechny konektory ukazoval stále na max. ("H"). Když jsem připojil konektory a zapnul klíček, šla ručička na polovinu, když jsem zahřál motor začala opět stoupat k maximu (při cca 4000 ot. po 2 km na rovince) kde se během minuty zasekla na "H" (tak rychle ani snad nejde při těchto otáčkách motor přehřát).

Dovozce který motorku dovezl z Itálie mi slíbil bezplatnou opravu :D - snad nekecal.

Re: Kymco Xciting500

08 zář 2009, 21:59

Je to divný, řešení mám, mám totiž na skladě náhradní úplně nové budíky a tam by se hnedle vidělo jestli je to v budíkách. Tak pokud bude zájem, jsem k dispozici a bude jasno....

Gek píše:Když už jsme u toho teploty. Když je mokro ( mylím jako když prší, ne když projedu ojedinělou kaluž ), tak teploměr spadne na nulu. Až je suššeji, začně zase normálně ukazovat. Už jsem dole na čidle sundal konektory, utěsnil a namazal. Stále stejné. Forman má Xitinga nového a dělá mu to stejně. Tak je něco špatně. Psal jsem do Kymca ( na zastoupení, Thaiwansky moc neumím ), ale nikdo mi neodpověděl.

Nemám takové zkušenosti, slyším to prvně a že jsem jich měl v ruce. Přisuzuji tomu nadměrnou vlhkost vzduchu a tím pádem i mokrý chladič, pokud si ještě něco pamatuji ze základky, tak bude fungovat pravděpodobně rychlejší výměna tepla a tím pádem rychlejší ochlazování chladicí kapaliny. Pokud se někdo zeptá jak to že to v autě takhle nefunguje, tak mu určitě neodpovím páč by se měl zamyslet. Ale to je jen má doměnka a myslím že i logické vysvětlení. Co vy na to?

PS: pokud se chcete ptát v Německu v sezóně na nějaké moudra, tak doporučuji nejprve kontaktnout nějakou spojku jako je dealer, páč v sezóně je odpověď nereálná...
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 13:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Kymco Xciting500

08 zář 2009, 23:11

Vodou na chladiči to nebude, to by dělalo všem. Spíš někam do el. systému vniká vlhkost a snižuje odpor. Zkuste hoši až to zase udělá zastavit a rychle sáhnout na chladič, pokud ucítíte spálený maso tak to bude jinde :wink:

Re: Kymco Xciting500

09 zář 2009, 09:34

Ještě jsem to nerozdělával. Jen jsem čel po kabelu a dole na chladiči je asi čidlo. Z něho jsem sundal konektory, očistil a jak jsem jen dokázal, tak jsem je utěsnil. I něco vodoorpudivé masti dal. Ještě to asi udělám jednou, lépe a radostněji. Nebo mě napadlo tam dát nějakou zástěrku, aby na to přímo nešla voda. Nevím. Není to vážná závada, jen mě štve, že to nefunguje jak má.

Re: Kymco Xciting500

09 zář 2009, 16:11

Vzhledem k předešlému zkoumání je nepravěpodobnost v poruše elektroinstalace...
Odeslat odpověď