Je to divný, řešení mám, mám totiž na skladě náhradní úplně nové budíky a tam by se hnedle vidělo jestli je to v budíkách. Tak pokud bude zájem, jsem k dispozici a bude jasno....
Gek píše:Když už jsme u toho teploty. Když je mokro ( mylím jako když prší, ne když projedu ojedinělou kaluž ), tak teploměr spadne na nulu. Až je suššeji, začně zase normálně ukazovat. Už jsem dole na čidle sundal konektory, utěsnil a namazal. Stále stejné. Forman má Xitinga nového a dělá mu to stejně. Tak je něco špatně. Psal jsem do Kymca ( na zastoupení, Thaiwansky moc neumím ), ale nikdo mi neodpověděl.
Nemám takové zkušenosti, slyším to prvně a že jsem jich měl v ruce. Přisuzuji tomu nadměrnou vlhkost vzduchu a tím pádem i mokrý chladič, pokud si ještě něco pamatuji ze základky, tak bude fungovat pravděpodobně rychlejší výměna tepla a tím pádem rychlejší ochlazování chladicí kapaliny. Pokud se někdo zeptá jak to že to v autě takhle nefunguje, tak mu určitě neodpovím páč by se měl zamyslet. Ale to je jen má doměnka a myslím že i logické vysvětlení. Co vy na to?
PS: pokud se chcete ptát v Německu v sezóně na nějaké moudra, tak doporučuji nejprve kontaktnout nějakou spojku jako je dealer, páč v sezóně je odpověď nereálná...