Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
07 říj 2008, 19:56
Tak v servisáku je údaj o kontrole řemenu. Limit na výměnu řemenu je pokud jeho horní rozměr klesne pod 27,9 mm. To je servisní limit. Jinak je pouze kontrola v 10 000.
Naposledy upravil
Gek dne 07 říj 2008, 19:57, celkově upraveno 1
24 dub 2009, 07:54
Ahoj, chtěl bych si pořídit Xciting 500. Našel jsem r. 2006, najeto cca 15000 km, cena cca 65t. Chtěl bych slyšet názor, zda tento modelový ročník má nějaké nepříjemné technické vlastnosti (poruchovost) a zda se ta cena jeví přiměřená (na fotkách je bez viditelných kosmetických vad, osobně se na něj jedu kouknout zítra). Předem děkuji za jakoukoli radu. Dan
24 dub 2009, 09:55
2006 už by měl být xciting 500i, tedy stříkačka. Pokud má zrcátka na řídítkách a ne v masce, už to bude íčko. Stříkačka by měla být lepší než karbec, ikdyž já si na karbec nemůžu stěžovat.
24 dub 2009, 21:34
Díky moc za názor - sice si ty Kymca zítra pojedu do Příbrami prohlídnout (aspon mám cíl pro vyjíždku
), ale spíš si podle původního úmyslu zkusím najít nějakého japonce ve slušném stavu (a pokud možno i za rozumné peníze) - B400 nebo M400
25 dub 2009, 07:34
za rozumný peníze si dej bacha aby to bylo mladší než 2003 do té doby tam prý byly nějaké problémy jen si ted nemůžu vzpomenout jaký
04 srp 2009, 14:26
Hlášení při 10 000 km.
Vyměnil jsem si olej a filtry a olej převodóvy, protože mi v servisu řekli, Jó nekoupil jste to tady, tak budete čekat. Tak jsem se na ně vyprdl a vyměnil všechno sám. Svíčku mám koupenou, ale ještě nechám asi staro, vypadá dobře.
Kontrolky jsou stále vidět na prd. Trochu se mi podařilo asi řemenu podtrhnout mládí, tak se musím kouknout po novém. Vzal jsem Kymčáka trochu u huby a tím mu moc neprospěl. Teď musím přijít na to, co si musím vyrobit za přípravky a pomůcky, abych to rozdělal.
To je asi vše. Jinak jezdíme tak za 4,2 l/100, což je asi dobré.
04 srp 2009, 14:30
Tak to je fakt přístup. Nekoupil jste to tady, tak máte smůlu.
04 srp 2009, 19:22
Gek píše:Hlášení při 10 000 km.
Vyměnil jsem si olej a filtry a olej převodóvy, protože mi v servisu řekli, Jó nekoupil jste to tady, tak budete čekat. Tak jsem se na ně vyprdl a vyměnil všechno sám. Svíčku mám koupenou, ale ještě nechám asi staro, vypadá dobře.
Kontrolky jsou stále vidět na prd. Trochu se mi podařilo asi řemenu podtrhnout mládí, tak se musím kouknout po novém. Vzal jsem Kymčáka trochu u huby a tím mu moc neprospěl. Teď musím přijít na to, co si musím vyrobit za přípravky a pomůcky, abych to rozdělal.
To je asi vše. Jinak jezdíme tak za 4,2 l/100, což je asi dobré.
Geku pokud myslíš přípravky na výměnu řemenu tak ty ti můžu popsat. Kryt variátoru sundáš v pohodě, to snad popisovat nemusím. Na povolení řemenice a spojky potřebuješ golu s oříškem (spíš ořechem) 27mm. Pokud možno ráčnu na kterou se dá nasadit trubka jako páka, fakt je potřeba. Jestli máš silnou vzduchovou pistoli, páku nepotřebuješ. A jdem nato: Na vnitřní řemenici variátoru jsou zezadu výstupky, zapři je nějakým šroubem nebo něčím kovovým o horní stěnu tělesa variátoru, nasaď golu s trubkou a lup - je to povolený. Potom strč něco kovového (jinou trubku) pokud možno omotanou hadrem do zadního kola tak, aby se nemohlo otáčet při povolování spojky. Pak povol spojku, myslím že taky dost drží, takže pákou. No a řemen máš venku. Stejný postup použij na montáž, jen tu zarážku na vnitřní řemenici otoč, budeš utahovat
. Mám pocit že první se nasazuje řemen na zadní část, potom na předek. Co si vzpomínám tak to moc nešlo, nějak jsem roztahoval zadní řemenici abych nasadil vnější část řemenice přední, ale to už si nějak poradíš. Kymcu zdar!
03 zář 2009, 22:49
Zdravím, můžete mi pomoci s problémem. Tak jsem si pořídil Xciting 500i dovoz z Itálie, necelé 3000 km. Prima svezení, ale mám problém. Po cca 10 minutách jízdy se motor ohřeje na maximum, teda podle budíku, až na doraz a neklesá (až na červené pole "H"). Nevím zda to je závada nebo to je normální, manuál mám v italštině
Pojistku k ventilátoru chlazení jsem už kontroloval. Motorku mám vlastně úplně nově a nevím jak se motor chová normálně nebo zda je přehřátej. Ventilátor chlazení neslyším, voda v chlazení nubejvá ! Co s tím ???
04 zář 2009, 08:11
v první řadě bych zkontroloval termostat jestli otvírá což bohužel znamená odplastovat
jistě ti víc řekne tom.boy má kymčáka a má i zkušenosti s termostatem
04 zář 2009, 08:16
tom.boy: Děkuji za popis. Ještě dotaz. Musím povolovat spojku ?? Myslel jsem, že povolím řemenici variátoru a sundám řemen a nasadím nový. Až to budu dělat, budu se snažit to nafotit. Jo a ještě mi prosím poraď, jaký řemen mám koupit.
Taky se chystám na výměnu ložisek v předním kole.
mara250: Pokud jde teploměr až na doraz, je něco špatně. Když nesepne větrák, jsou dvě možnosti. Je špatný větrák nebo čidlo. Nebo prostě bod ohřevu vody nedosáhne teploty, aby sepl. Koukni na termostat. I ten muže fixlovat.
Jinak mě nic nenapadá.
04 zář 2009, 09:46
Geku spojka ven musí, řemenice je tak velká, že tam řemen neprovlékneš.
mara250: pokud je chladič teplý nebo horký, termostat to nebude. Chladič je za předním kolem, dá se tam v pohodě sáhnout. Větrák slyšet moc není, běží potichu, navíc se spíná celkem málo při větším zatížení motoru. Nech to nastartovaný na stojanu a poslouchej u chladiče, pokud je vařící a větrák nesepne, je to čidlo nebo větrák. Jestli ti teplota ukazuje maximum a chladič není vařící, je to čidlo teploty. Ještě napiš jak probíhá zvedání ručičky ukazatele, jestli najednou z nuly až nahoru nebo postupně třeba z poloviny. Mě to vyskočí při ohřátí motoru během chvilky z nuly do poloviny a tam už zůstane.
04 zář 2009, 09:49
tome ale zase sám píšeš že větrák se často nezapíná tak i kdyb nebežel nměl by to být důvod že je to po 10ti minutách vařící spíš bych to opravdu viděl v termostatu nebo ještě jestli neblbne čidlo nebo budík
04 zář 2009, 09:55
krakene kldyby to byl termostat tak to uz davno usmazil. vetrak sepne kdyz skutr dlouho stoji na miste nebo jede hooodne prudkej kopec. nejlip to proste pozna podle teploty chladice.
04 zář 2009, 10:06
dobrá tak čidlo