Gek píše:Hlášení při 10 000 km.
Vyměnil jsem si olej a filtry a olej převodóvy, protože mi v servisu řekli, Jó nekoupil jste to tady, tak budete čekat. Tak jsem se na ně vyprdl a vyměnil všechno sám. Svíčku mám koupenou, ale ještě nechám asi staro, vypadá dobře.
Kontrolky jsou stále vidět na prd. Trochu se mi podařilo asi řemenu podtrhnout mládí, tak se musím kouknout po novém. Vzal jsem Kymčáka trochu u huby a tím mu moc neprospěl. Teď musím přijít na to, co si musím vyrobit za přípravky a pomůcky, abych to rozdělal.
To je asi vše. Jinak jezdíme tak za 4,2 l/100, což je asi dobré.
Geku pokud myslíš přípravky na výměnu řemenu tak ty ti můžu popsat. Kryt variátoru sundáš v pohodě, to snad popisovat nemusím. Na povolení řemenice a spojky potřebuješ golu s oříškem (spíš ořechem) 27mm. Pokud možno ráčnu na kterou se dá nasadit trubka jako páka, fakt je potřeba. Jestli máš silnou vzduchovou pistoli, páku nepotřebuješ. A jdem nato: Na vnitřní řemenici variátoru jsou zezadu výstupky, zapři je nějakým šroubem nebo něčím kovovým o horní stěnu tělesa variátoru, nasaď golu s trubkou a lup - je to povolený. Potom strč něco kovového (jinou trubku) pokud možno omotanou hadrem do zadního kola tak, aby se nemohlo otáčet při povolování spojky. Pak povol spojku, myslím že taky dost drží, takže pákou. No a řemen máš venku. Stejný postup použij na montáž, jen tu zarážku na vnitřní řemenici otoč, budeš utahovat
. Mám pocit že první se nasazuje řemen na zadní část, potom na předek. Co si vzpomínám tak to moc nešlo, nějak jsem roztahoval zadní řemenici abych nasadil vnější část řemenice přední, ale to už si nějak poradíš. Kymcu zdar!