Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Xciting 400i

16 kvě 2016, 15:28

jak je to potom s udrzbou takeho foliovaneho skutra? :D da sa to bezproblemov umyvat a zoskrabavat musky ?

Re: Kymco Xciting 400i

16 kvě 2016, 16:12

Jasne, normalne ako lakovane


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

25 kvě 2016, 09:01

tak díky double-J (a nějakým těm penězům ;-)) zkoumám první kilometry.
Srovnávám s x-maxem, rozčepýřený kohoutí design proti uhlazenému x-maxovi nehodnotím, každopádně příjemně měkčí podvozek a silnější motor s tahem odspodu, trochu dost tedy zatím vibruje, takže v zrcátku na volnoběh nepřečtu číslo busu nebo tramvaje.. nemá teploměr - závažný nedostatek pro celoroční provoz a nemá oko na přivázání.
No a zadní brzda! Nastavení páčky je nanic, když je 2/3 chodu gumová.. Abych zablokoval zadní kolo resp. ABS musím všechny prsty na páčku, ne kvůli síle, ale protože páčku musím domáčknout až na řidítko... tak uvidíme.. Jinak teda zatím dojmy vcelku pozitivní, až na to, že to zatím nejede (v záběhu) a nebrzdí.. :-)

Re: Kymco Xciting 400i

25 kvě 2016, 09:06

Pokud to máš nový tak si to sedne ty brzdy. Já běžně používám jeden max dva prsty na obě a nemám problém je zablokovat.
Oko na přivázání nechápu co myslíš :-) teploměr jsem nechal dodělat, otázka pár stovek.

Re: Kymco Xciting 400i

25 kvě 2016, 09:37

X-max má na rámu navařený masivní oko pro přivázání k překážce, ale myslím, že uvázání za tlumič postačí. Co se týče brzd, je to tak, jak jsem říkal už při předání...chce to CNC páčky, které jsou pro ovládání a nastavení mnohem lepší, já měl s origo velkej problém, protože mám "velký" ruce a v rukavicích tuplem...vibrace jsou asi subjektivní, myslím, že X-max vibruje víc, jelikož Xcitign ma protizávaží na klice, které ty vibrace zmírňuje ;)
Tak hodně šťastných km ;)

Re: Kymco Xciting 400i

26 kvě 2016, 07:59

Díky za přání. Podvozek proti maxovi super, zvlášt poté co jsem dohustil kola (skoro o 0,5 každé ;-)), nekroutí se tolik, jednak je to nový, jednak má přední vidlice uchycený na dvoje brejle, jak motorka. Motor super, zajíždí se dobře, na 4 tis. se dá i kolem 80 km/hod.
Ta zadní brzda bude ale asi problém, desky, kotouče už si sedají, to je v pohodě, ale páčka je stále gumová, jakoby byly nějaký měkký hadice, o nějaké dávkovatelnosti nemůže být řeč, použití v zatáčce je čistá loterie... nevím, jezdil jsem na kdečem, ale tahle měkkou hydrauliku těžko považovat za OK a použitelnou.

Re: Kymco Xciting 400i

26 kvě 2016, 08:15

Tak ty jsi "zradil" yamahu a dezertoval ke Kymcu? :mrgreen: :D
Je pravda, že pokud by jsem nyní vybíral třístovkový skůtr, tak vůbec nevím jakej. Na trhu těch ideálních moc není.
Co takhle vyzkoušet dát na zadek pancéřovaný hadice?

Re: Kymco Xciting 400i

26 kvě 2016, 08:22

josuk ahoj.No neviem čo ťa to napadlo vymeniť X-Maxa,iba keď tak hlad po väčšom výkone,každopádne nech ti to jazdí k spokojnosti :)
Páčku brzdy mačkáš až po riadidlá? Tak s tohoto by som nemal dobrý pocit a určite to nie normálne aj keď to je nové a všetko si sadá.Že brzdy nebudú tak účinné to áno ale mäkká páčka neee.
Naposledy upravil forester dne 26 kvě 2016, 21:09, celkově upraveno 2

Re: Kymco Xciting 400i

26 kvě 2016, 08:26

Musí s tim zadkem bejt něco špatně. Mě to brzdí uplně ok :-)

Re: Kymco Xciting 400i

26 kvě 2016, 08:39

Michale jenže ty máš jiný páčky a 7000km ;) Mě to začalo brzdit až s výměnou páček, nicméně pokud si to po cca 500 km "nesedne", zastav se Matěji a vyměníme brzdovku ještě před 1. servisem. To by mělo pomoct, co se ovšem příliš nezmění, je dráha té páčky, protože co si budeme namlouvat, ty originální páčky jsou prostě hrozné!

Re: Kymco Xciting 400i

26 kvě 2016, 08:42

Josuk:to máš bez ABS?

Crhy:Ja by som tiež mal s toho velký rébus ale jedno mám ujasnené že by to mal byť 2 válec,lebo tie vybrácie pri 400> sú otravné.

Re: Kymco Xciting 400i

26 kvě 2016, 08:44

Všechny jsou s ABS, jinak nevím, ale mě nepřijde, že by to nějak extra vibrovalo, např. ve srovnání s velkým dvouválcem.

Re: Kymco Xciting 400i

26 kvě 2016, 09:48

Keď má ABS tak brzdové páčky musia byť tvrdé ako kameň,myslím si.

Nemyslím Kymco ako také ale celkovo jednoválce vybrujú pri vačších obsahoch a či to je BG alebo Yamaha to je jedno.

Re: Kymco Xciting 400i

31 kvě 2016, 08:51

vibrace nejsou velké, je to asi jako když přede kočka, nebo spíš malý tygřík, ale zrcátka se na volnoběh bohužel třepou. Co je ale na nich horší je jejich lesklý tlustý rámeček nebo jak to nazvat. Při sluníčku to hází prásátka, periferním viděním k nerozeznání od světel motorky nebo auta, to pak člověk přestává reagovat a je to špatně. :-( nožičky zrcátek jsou trochu kratší než u x-maxe, není tak dobře vidět přímo dozadu, dobrou třetinu plochy zabírají vlastní lokty.

Podvozek super, mnohem lépe padá do zatáčky, vyhýbání kanálu na poslední chvíli je snadné, při přední brzdě se ale také výrazněji zavírá! Motor super, zatím v záběhu. Velmi oceňuju háčky na helmy a na tašku, digitální tachometr.

negativa XCT z mého pohledu: zabezpečení: nemá oko (vázat za kolo chce delší řetěz, na tlumič stačí 14 a minuta času). Nemá elektronický imobilizér! To sofistikované magneticky ovládané zavírání spínačky je jediným “zabezpečením”, že ho lze překonat šroubovákem případně rychleji vrtačkou ani psát snad nebudu. IMHO překážkou a komplikací se může stát pouze pro “milujícího” majitele, když si při vytahování klíče to žluté tlačítko stiskne předčasně..

Automatické otevírání sedla je prima, není ale možnost ho nechat jen odemčené a přivřené.

Sedlo: opěrka je prima, zvětšuje plochu kontaktu jezdce, při akceleraci na nerovné cestě je super, bohužel zadek dozadu člověk neposune a nohy si nenatáhne.

Trochu možná nevyrovnané provedení. Sice super motor, podvozek, ale přístrojovka jak ze žigulíka ;-), horší elektronika (přepínání ODO, trip.. čekání dlouhé sekundy a chybí teploměr). Při zapnutí zapalování se rozsvítí přední 2x35 W - takže chtělo by to imho nějaké relátko, které rozsvítí světla až když chytne motor, protože tohle je odběr nějakých 6 A, které určitě budou při slabší baterce a chladnu pro start chybět. (donedávna mělo kymco vypínač světel, teď ho ale už nemá, relátko ale také ne).

Taky ošklivější sváry rámu než má yamaha, zvlášť na stojanech je to vidět. :-( Zadní rameno je odlité s nějakými nečistotami, přitom kola jsou odlitá krásně, a pěkně tvarovaná z obou stran (u x-maxe je jedna strana pěknější..?).

Brzdy: o zadní brzdě už jsem psal, podezírám nějaký nejspíš konstrukční nedostatek (pístky?). Síla, kterou lze dostat páčku na řidítko je zkrátka malá.

Ochrana před počasím: srovnatelná s x-maxem, trochu víc fouká na ramena, řekl bych že méně na ruce. Na nohy je to řekl bych stejné jako max s deflektory, ale je teplo, těžko říct.
Tak jezdím, spotřeba docela pěkná, druhá nádrž 3,52 l/100 km , to vypadá slibně, tak uvidíme. :-)

Nechci svými subjektivními dojmy kazit kymcu obchod ;-), ale kdyby se těch pár much vychytalo, je to parádní stroj!! :D

Re: Kymco Xciting 400i

31 kvě 2016, 08:56

Ja mam vypínač na světla. To čumim že bys ho neměl :-O
Odeslat odpověď