vibrace nejsou velké, je to asi jako když přede kočka, nebo spíš malý tygřík, ale zrcátka se na volnoběh bohužel třepou. Co je ale na nich horší je jejich lesklý tlustý rámeček nebo jak to nazvat. Při sluníčku to hází prásátka, periferním viděním k nerozeznání od světel motorky nebo auta, to pak člověk přestává reagovat a je to špatně.
nožičky zrcátek jsou trochu kratší než u x-maxe, není tak dobře vidět přímo dozadu, dobrou třetinu plochy zabírají vlastní lokty.
Podvozek super, mnohem lépe padá do zatáčky, vyhýbání kanálu na poslední chvíli je snadné, při přední brzdě se ale také výrazněji zavírá! Motor super, zatím v záběhu. Velmi oceňuju háčky na helmy a na tašku, digitální tachometr.
negativa XCT z mého pohledu: zabezpečení: nemá oko (vázat za kolo chce delší řetěz, na tlumič stačí 14 a minuta času). Nemá elektronický imobilizér! To sofistikované magneticky ovládané zavírání spínačky je jediným “zabezpečením”, že ho lze překonat šroubovákem případně rychleji vrtačkou ani psát snad nebudu. IMHO překážkou a komplikací se může stát pouze pro “milujícího” majitele, když si při vytahování klíče to žluté tlačítko stiskne předčasně..
Automatické otevírání sedla je prima, není ale možnost ho nechat jen odemčené a přivřené.
Sedlo: opěrka je prima, zvětšuje plochu kontaktu jezdce, při akceleraci na nerovné cestě je super, bohužel zadek dozadu člověk neposune a nohy si nenatáhne.
Trochu možná nevyrovnané provedení. Sice super motor, podvozek, ale přístrojovka jak ze žigulíka
, horší elektronika (přepínání ODO, trip.. čekání dlouhé sekundy a chybí teploměr). Při zapnutí zapalování se rozsvítí přední 2x35 W - takže chtělo by to imho nějaké relátko, které rozsvítí světla až když chytne motor, protože tohle je odběr nějakých 6 A, které určitě budou při slabší baterce a chladnu pro start chybět. (donedávna mělo kymco vypínač světel, teď ho ale už nemá, relátko ale také ne).
Taky ošklivější sváry rámu než má yamaha, zvlášť na stojanech je to vidět.
Zadní rameno je odlité s nějakými nečistotami, přitom kola jsou odlitá krásně, a pěkně tvarovaná z obou stran (u x-maxe je jedna strana pěknější..?).
Brzdy: o zadní brzdě už jsem psal, podezírám nějaký nejspíš konstrukční nedostatek (pístky?). Síla, kterou lze dostat páčku na řidítko je zkrátka malá.
Ochrana před počasím: srovnatelná s x-maxem, trochu víc fouká na ramena, řekl bych že méně na ruce. Na nohy je to řekl bych stejné jako max s deflektory, ale je teplo, těžko říct.
Tak jezdím, spotřeba docela pěkná, druhá nádrž 3,52 l/100 km , to vypadá slibně, tak uvidíme.
Nechci svými subjektivními dojmy kazit kymcu obchod
, ale kdyby se těch pár much vychytalo, je to parádní stroj!!