Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Xciting 400i

24 bře 2019, 21:29

..jsem s spokojenej,podle mě výkonej a úspornej motor(do 3,5l/100km), mám vyšší plexi,tak i ochrana před deštěm dobrá, podvozek výborně sedí v zatáčkách, ale je tvrdší a na horších silnicích natřásá, výborný brzdy, plusem je i parkovací brzda,horší je čitelnost budíků na palubce ve dne, prostor pod sedadlem je dostačující, stejně má každej ještě kufr,to je pak i na větší nákup...., ale to má každej stroj nějakej ten chlup,takže suma sumárum za mě

Re: Kymco Xciting 400i

31 kvě 2019, 13:30

nemá ho pán, ale paní :P je to nadherný stroj a žlutá k létu patří :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Kymco Xciting 400i

09 čer 2019, 18:33

Měl bych obavy , že by mě mohl někdo kvůli všudypřítomné řepce přehlédnout

tap S9+

Re: Kymco Xciting 400i

16 čer 2019, 19:30

https://youtu.be/iOitubNZwys

Re: Kymco Xciting 400i

22 čer 2019, 20:45

Tuning do deště ;-)Obrázek

Re: Kymco Xciting 400i

22 čer 2019, 21:15

??? Spínačka se nesmí namočit?

Re: Kymco Xciting 400i

22 čer 2019, 21:34

Nepovinná výbava.

Re: Kymco Xciting 400i

11 črc 2019, 12:25

ravenna1.jpg
ravenna2.jpg


Před chvílí mi přišly fotky z loňské dovolené.. trochu to trvalo.. ;-) -- trochu dražší -- 55 €, za 101km/hod na 90 Strada Statale 309 směr Venezia-Ravenna...
(změření rychlosti na pár metrech - ten náklaďák v protisměru je ten samý - dokumentace ke stažení na internetu, zaplacení kartou online, na motorky jsou prostě zařízený.. no nekupte to.. ;-) )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Xciting 400i

11 črc 2019, 12:39

Itálie prý pokutuje překročení rychlosti o 2-3 km. Je to takový malý příspěvěk do státního rozpočtu.

Já měl tento rok foto auta z Rakous hodně rychle (do 14 dnů) ... obojí okres Krems, cesta tam a pak cesta zpátky z dovolené. Vždy úsek 70km/hod. mimo obec ... koštovalo to 45 a 60 Eur podle překročení. Foto nedávají, našel jsem na kameře jen jednu měřicí bránu.

https://www.rajce.net/f1383587062
dtto verze 2
https://buchtikj.rajce.idnes.cz/Forum/#pokutaAustria-1024.jpg
Naposledy upravil JardaB dne 11 črc 2019, 16:09, celkově upraveno 3

Re: Kymco Xciting 400i

11 črc 2019, 16:04

Tohle byla pokuta za 95,95 km/hod (naměřených 101 - 5%)

Tady jedno video kolik asi tak jede značně olitanej xciting s 15 g pulikama.. není to moje podotýkám.. se 16 g to jede tak o 10 méně..
https://youtu.be/-FqcPfTVAoA
Naposledy upravil josuk dne 11 črc 2019, 18:41, celkově upraveno 1

Re: Kymco Xciting 400i

11 črc 2019, 16:13

To už bych se necítil dobře. Stran té dovolené rychlosti ... takže hlídat provoz a blbce okolo sebe ale ještě více hlídat tachometr nebo jezdi od 10 km pomaleji a nic nehlídat !!! Sakra ! To pokutování překročení do 5 km je pěkná lumpárna. Začíná mi chybět tempomat. Od té doby co mám auto s tempomatem, jezdím poněkud klidněji.

Re: Kymco Xciting 400i

28 říj 2019, 19:20

Pánové nevíte někdo jak se rozebírá tento přední tlumič? Nahoře by měl být prece šroub a těsnění..tady u kymca je plastová zátka v rovině s koncem trubky..může se to vypáčit? Žádnou drážku na šroubování to nemá.. na netu obrázek podobného tlumiče nemůžu najít. DikyObrázek

Re: Kymco Xciting 400i

28 říj 2019, 20:40

Čau Mateji,uchyť ten tlmič do zveráku cez handru, zátku treba zatlačiť(malo by to ísť palcom)prípadne si niečím pomôž.Odkryje sa tam kovový krúžok(poistka)tú vypáčiš von a pridrž tú zátku rukou a stláčaj opatrne tlmič a pružina ti ju vytlačí.

Re: Kymco Xciting 400i

28 říj 2019, 21:03

Díky moc Peter :-) zkusím to. (dokonce v katalogu mají nakreslenou matku..tak jsem rád za každou radu!)
ObrázekObrázek

Edit: tak se zadařilo, ale teda zlatý matky a šroubování.. palcem to zatlačit nešlo ani náhodou. Tak jsem to sevřel v dolních brýlích pěkně akorát a pak šel, resp. moc nešel objet zarezlý pojistný kroužek tenkým šroubovákem.
Jak koukám moc dobré řešení to víčko, co se týká vodotěsnosti vršku tlumiče to asi není, jak je vidět na víčku.. asi to pak nějak přelepím páskou shora, jestli to bude mít nějaký význam proti vodě.. :shock:

Re: Kymco Xciting 400i

30 říj 2019, 15:03

na to jak to u pravého tlumiče vypadalo ještě docela slušně a olej měl barvu višnové marmelády, tak levý tlumič na tom byl hůř. Zarezlý kroužek nahoře, a olej barvy černohnědé. Já nevím, má to cenu namazat nějakou vazelínou aby se tam nedržela voda? Ten jistící kroužek rezne, je docela tenký a nerad bych aby mi jednou vystřelily pružiny skrz palubku do helmy.. ;-) Bylo to tak orezlé, že jsem zátku zatloukl gumovou palicí a ani se nehla.. pak nešla ven samozřejmě..
Také jsem až u druhém tlumiče zjistil, že nemá cenu vnitřek pro vyšroubování dolního šroubu držet tím samým imbusem, co je dole, protože se ten malý kroužek z pístu akorát vyšroubuje. Lepší je tam vrazit rovnou trubkouvou 17 (viz foto).

Jaké máte zkušenosti s tlumičovým olejem? Do x-maxé dávám Motul 15W nebo 20W, ale mám pocit, že to tak na rok, že nějak rychle degraduje (i s novýma gufarama a prachovkama).
ObrázekObrázekObrázek
Odeslat odpověď