na to jak to u pravého tlumiče vypadalo ještě docela slušně a olej měl barvu višnové marmelády, tak levý tlumič na tom byl hůř. Zarezlý kroužek nahoře, a olej barvy černohnědé. Já nevím, má to cenu namazat nějakou vazelínou aby se tam nedržela voda? Ten jistící kroužek rezne, je docela tenký a nerad bych aby mi jednou vystřelily pružiny skrz palubku do helmy..

Bylo to tak orezlé, že jsem zátku zatloukl gumovou palicí a ani se nehla.. pak nešla ven samozřejmě..
Také jsem až u druhém tlumiče zjistil, že nemá cenu vnitřek pro vyšroubování dolního šroubu držet tím samým imbusem, co je dole, protože se ten malý kroužek z pístu akorát vyšroubuje. Lepší je tam vrazit rovnou trubkouvou 17 (viz foto).
Jaké máte zkušenosti s tlumičovým olejem? Do x-maxé dávám Motul 15W nebo 20W, ale mám pocit, že to tak na rok, že nějak rychle degraduje (i s novýma gufarama a prachovkama).


