Děkuji všem za rady. Konečně přišly nové dr. Pulley, tak jsem to mohl dát dohromady s novým řemenem. Stav tacho byl necelých 25 tis. starý řemen byl přesně o milimetr užší než nový. Pulleye 16 g tam byly cca 15 tis.km a byly jen špinavé ještě by mohly být dál, ale nechci to už tak často rozebírat - po 5 tis. km je nesmysl. Chtěl bych variátor rozebrat až minimálně po 10 ale možná jako u x-maxe až po 20 tis. km, uvidíme. Pulleye jsem měl objednané zase 16 g na dálniční nízkootáčkovou jízdu, ALE... poslali mi v neoznačené krabičce 15 g (kontroláno vážením), tak jsem zvažoval reklamaci zpátky do německa, ale pak jsem řekl, je to osud
a nový řemen sám o sobě otáčky snižuje, tak jsem to smontoval. Závit jsem prebehnul závitovým očkem, šlo to úplně hladce. Podložka 18 mm není k sehnání... jen u Rouska měli aspoň vhodnou 17 mm, tak jsem jí malinko vybrousil, dal kapičku modrého na jiné místo závitu a je to!
Jezdí to krásně. Chování je stejné, jen jakoby malinko podřazené.. Na dálnici a maximálku je teď zima a oslizlo, rozjezd je +- stejný ale lepší zátah je mezi 50-100 km/h. Prostě jako když se v autě podřadí..
A příště se budu snažit servisovat pokud možno takhle v klidu, pomalu a mimo sezónu. Minule jsem to dělal honem honem, měl jsem tam nejen špatný lepidlo na závitu ale i špatný mazání na tom posuvném válci variátoru, něco s teflonem (jak mě to mohlo napadnout :-O) se to akorát připeklo a špatně se to čistilo..
Tak snad budu připraven na příští sezónu - Portugalsko??
, a snad udržím tempo s těmi Forzami, a že jich teď je..