Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Xciting 400i

13 kvě 2018, 22:53

To je hodne zvlastni, pokud ale sviti kontrolka, diagnostika ukaze...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

14 kvě 2018, 09:18

Me obcas chipal po zimne, kdyz jsem v nem mel stary benzin, ale nesvitila u toho kontrolka motoru. Asi bych doporucil servis.

Re: Kymco Xciting 400i

17 kvě 2018, 10:40

Mě to letos chcíplo z ničeho nic třikrát ale v malé rychlosti když jsem popojížděl.Také jsem pak normálně nastartoval a také nevím čím by to mohlo být.

Re: Kymco Xciting 400i

17 kvě 2018, 10:49

já mám teda rok 2016, ještě před tou úpravou softwaru a chcíplo mi to za 18 tis. jen jednou na dálnici, když jsem dojížděl do stojící kolony. Taky mi to teda při ubrání plynu prdlá do výfuku ale je to o fous lepší se 100okt.benzínem..

Re: Kymco Xciting 400i

17 kvě 2018, 14:13

Jen dodám že tankuju Vervu 100.

Re: Kymco Xciting 400i

17 kvě 2018, 23:38

Tak hlavně je to velmi nebezpecny stav, když se to stane při předjíždění .....

N8

Re: Kymco Xciting 400i

20 kvě 2018, 12:21

Bob01 píše:Dneska při projížďce (cca 180 km) mi asi po 50 km při rychlosti asi 90km/h najednou zhasnul motor. Po zastavení jsem znovu bez problémů nastartoval, ale zůstala mi svítit oranžová kontrolka motoru. Normálně jsem pokračoval v jízdě. Na zpáteční cestě (po třech hodinách přestávky) se celá situace asi po 45 km opakovala. Poté se mi to stalo ještě šestkrát, na posledních 10 km čtyřikrát. Pokaždé jsem ale bez problémů nastartoval, motor fungoval naprosto normálně. Kontrolka motoru svítí pořád. Nestalo se to někomu? Nic podobného jsem zatím s žádným skútrem nezažil.

Něco podobného se mi stalo na Myroadu, jakmile se ohřál, zhasnul motor, když vychladl, tak šel. Někdy vydržel jet třeba 15km a pak zhasl, někdy zhasl po 2km. Závada byla v čidlu na vačkovém hřídel.

Re: Kymco Xciting 400i

20 čer 2018, 21:48

kymco-filtry.jpg

už skoro mrtvý vlákno.. :-D : tak 19900 km, výměna filtru a svíčky, a je znát, že hlavně na dálnici se mu lépe dýchá a stoupla maximálka ;-) Jinak starý filtr vypadal ještě docela dobře - u x-maxe je takhle špinavý po 5 tis.km a je to asi umístěním nasávacího otvoru a odlučovačem tekutiny, která u kymca nejde přímo na filtr. To je plus. Mínus ale třeba je, že u žádného jiného stroje ani auta se mi tak špatně nemontovala svíčka.. není tam vidět, sklon závitu šikmý ke všem rovinám a nějaký "nepřátelský" závit.. ;-) takže půlhodinka hraní, jen než se svíčka chytla... :roll: Pak taková drobnost jakože nový originál filtr s úplně stejným označením má o dvě díry méně, asi modernizace a odlehčení.. ;-)

A jinak na Proseku mají tři starší xcitingy na prodej.. tak bádám, proč to ty lidi prodávaj?? Že by AK550? :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Xciting 400i

20 čer 2018, 22:55

A sakryš, takže teď už mě na dálnici lehce předjedeš... :-D

Re: Kymco Xciting 400i

22 čer 2018, 23:33

josuk píše:
A jinak na Proseku mají tři starší xcitingy na prodej.. tak bádám, proč to ty lidi prodávaj?? Že by AK550? :D


No jeden je na prodej, protože jeho majitel je dlouhodobě mimo CR.

Josuk pls jak jsi na tom s valeckama DR. pulley, cetl jsem jeden prispevek, že jsi daval 16g. Projevilo se to i nejak na maximalce. Jakub zase psal, ze se mu zvedla maximalka az na 182 dle tacho, ale nevím jakou dal gramaž. Na youtube jsem našel porovnaní original vs 15g pulley a potom 16g bez primeho porovnani. Mel jsem je na X-maxu a byla spokojenost, ale nezkousel jsem ruzne gramaze zustal jsem u jedne a tak nevím jakou zvolit.

Dik za jakekoliv informace

Re: Kymco Xciting 400i

23 čer 2018, 07:21

Mám tam 16g právě 10000km a za chvíli je budu podruhé kontrolovat, po 5000 byly ok. Je to s nimi trochu těžší a delší převod takže se většinou nedostanu na max. otáčky a max. rychlost reálně klesla prostě jako v autě se lepší vytoci čtyřka než šestka.. Asi je to trochu úspornější ale přímé srovnání nemám. Vyhovuje mi že při 130 točí třeba 4500 ot. i když to na dálnici asfalt netrha.
Oprava při 130 je to 5-6000 podle větru a plynu :-)

Re: Kymco Xciting 400i

23 čer 2018, 09:00

JA to mel na Xmaxu a tam jsem docilil toho, ze o ozilo v nižších rychlostech, na dalniční rychlosti to tolik netočilo a díky tomu jsem dostal vetsi prostor na maximalku, tam bylo citit, že otačky by prostor mely, ale síla nebyla. Kolik to ted das na maximalku?

Re: Kymco Xciting 400i

25 čer 2018, 07:45

maximálka: je to jak jsem psal, jako v autě na šestku.. 140 tam je kdykoliv, na 150 už se potřebuje trochu rozjíždět, s větrem v zádech 160..162.........163... a i víc ;-), ale pořád to není na maximu 8000 ot. S originál válečkama jsem viděl na tacho číslo 175

Re: Kymco Xciting 400i

25 čer 2018, 08:08

Tak to je fajn, ja ted vidím s originálníma max. 165 na tachometru, čekal jsem podle videi na xoutube, že bych se mohl dostat právě na nějakých 175, Jakub psal tuším, ze max viděl 182. Na youtube maj převážně hmotnost 15g a 16g. Jinou jsem zatím na videu neviděl.

Re: Kymco Xciting 400i

05 črc 2018, 22:05

remen xct po 20.jpg

najeto 20350 km, den volna, nic na práci ;-) -- řemen zatím nad limitem v celém obvodu 27,3 mm (minimum je 26), řemenice čisté, rovné, dr. Pulleye jen lehce zaprášené bez viditelného opotřebení, takže vyčištěno, namazáno (vodící čepy a čepy pakniček spojky lehce grafitem) a jezdí se dál ;-) Zdá se docela dobře dimenzovaný variátor, nikde se nic navíc nešpiní, namazaný je to kde má být, tak snad to vydrží. Jen ta tenká velká matka, jak drží kontrastku… na tu je třeba dát pozor, materiál je podle mě měkkčí než třeba u x-maxe…a hrozí poškození závitu..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odeslat odpověď