Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
21 říj 2017, 21:00
Promazáno, držme se prosím tématu, děkuji.
09 lis 2017, 20:12
Nový Xciting
https://m.youtube.com/watch?v=-gY8b3_epdo mě se líbí moc. Hlavně budíky jak z AKčka.
odesláno z číňana
09 lis 2017, 20:56
No, právě ty budíky s totálně nečitelným rychloměrem jsou dost otřesný a nepomůže tomu ani "navi" kroužek uprostřed.
Ale musí se uznat, že se Kymco snaží.
09 lis 2017, 21:03
To neni navi krouzek, ale system noodoe, ktery umi mimo jine zobrazovat i rychlost, jen tak pro upresneni
Sent from my iPhone using Tapatalk
09 lis 2017, 21:13
Tak displej je jen záležitost vyladění jasu a kontrastu, což by mohlo Kymco v ideálním případě i zvládnout, když v každém testu AK550 je to zmíněno jako nedostatek. Jestli se ale nepletu, tak na tom prostředním displeji jde nastavit rychlost a ten by měl být vidět i na slunci...
Minulý X-citing400 se mi esteticky opravdu nelíbil, tento vypadá daleko líp, dokonce bych řekl dobře
09 lis 2017, 21:44
tady je taky:
https://www.youtube.com/watch?v=YqLJaV08Jug a mě to tedy připadá stejný.. zůstává špatný světlo vzadu (není dobře vidět brzdové svícení) a pak mě připadá, že ten jediný šroub na kterým visí motor a který mám teď v garáži vyndaný ke zkoumání je stále stejně divně dimenzovaný - umožňuje totiž boční pohyb motoru se zadním kolem..
holky mají zavěšení výborný!
zavesení1.png
zavesení2.png
jinak jezdit to bude určitě pěkně, o tom vůbec nepochybuju
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 lis 2017, 21:57
Jo, ta napravo má pořádný "sloupy".
No, ono je promě za mě jedno co se dá všechno zobrazit uprostřed, prostě ten první budík z leva je fakt ultra hnus.
09 lis 2017, 23:03
Podle me budou vsechny ty budiky o dost lip citelny, nez na AK550
Sent from my iPhone using Tapatalk
09 lis 2017, 23:48
Doufám, že se cena nějak dramaticky nezvedne.
odesláno z číňana
09 lis 2017, 23:59
No, podle techniky bych to OSOBNĚ odhadoval někde 170-180tis.
Sent from my iPhone using Tapatalk
10 lis 2017, 09:22
double-J píše:Podle me budou vsechny ty budiky o dost lip citelny, nez na AK550
..to zní skoro jako že AK550 není "naprosto dokonalé"..?
10 lis 2017, 09:25
josuku není, první věc, kterou jsem na tom kritizoval byly právě segmentový displeje...
12 lis 2017, 09:40
Když se dívám na videa BMW C 400 x, tak mi přijde spousta dílů nějak povědomých (Xciting 400i), nevíte kolik toho pro BMW dělá Kymco?
http://www.bmwblog.com/2017/11/07/bmw-c ... r-segment/
12 lis 2017, 09:57
Delaj toho spoustu, BMW si v podstate jen “nosi” plasty...stejne jako Kawasaki, ArcticCat atd., motory delaji taky pro Hondu a BMW enduro atd., atd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
13 kvě 2018, 21:48
Dneska při projížďce (cca 180 km) mi asi po 50 km při rychlosti asi 90km/h najednou zhasnul motor. Po zastavení jsem znovu bez problémů nastartoval, ale zůstala mi svítit oranžová kontrolka motoru. Normálně jsem pokračoval v jízdě. Na zpáteční cestě (po třech hodinách přestávky) se celá situace asi po 45 km opakovala. Poté se mi to stalo ještě šestkrát, na posledních 10 km čtyřikrát. Pokaždé jsem ale bez problémů nastartoval, motor fungoval naprosto normálně. Kontrolka motoru svítí pořád. Nestalo se to někomu? Nic podobného jsem zatím s žádným skútrem nezažil.