zadni brzda.jpg
desticky.jpg
mám prosbičku, neví někdo, jak obecně fungují šroubovací pístky (bývají taky u aut u kotoučovek, co mají ruční brzdu).
Na obou destičkách jsou takové výstupky (v červeném kroužku), takže záměna destičky to není. Na straně přivrácené k tomu šroubovacímu pístku (ten horní s křížem), ten výstupek musí zapadnout do jednoho ramene toho kříže, jinak to nejde. Ovšem ten pístek se pak může otáčet jen omezeně a jak se to má seřídit, když destičky ubývají. Stoupání toho šroubení jen docela prudká, při pootočení o čtvrt otáčky povyleze cca o 2 mm.
To se opravdu musí tyhle brzdy každých cca 5000 km rozebrat a pootočit pístek, aby byly oba pístky jakž takž v rovině a destička se nekřížila??
omlouvám se těžko srozumitelný popis, snad jsou obrázky jasnější..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.