Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
10 srp 2017, 22:13
Ja si myslim, ze cena, vykon i vybaveni skutru hovori jasne pro Xciting 400i, Xmax 300 bych srovnaval spis s DownTown 350i ABS a tam je rozdil v cene jeste vetsi...jedine, co ma Yamaha navic je bezklicek
Sent from my iPhone using Tapatalk
10 srp 2017, 22:18
To bezklíčkový systém nepovažuji za podstatný - pro mě Ještě nejsem rozhodnutý co koupit a nechám si poradit. Xciting je stále ve hře , jen mu to kazí reputace prodejce a servisu u nás v kamenném obchodě.
Naposledy upravil
Milda215 dne 10 srp 2017, 22:28, celkově upraveno 1
10 srp 2017, 22:26
Xmax 300 je ekvivalentni stroj k DT350, Xciting 400 je konstrukcne i charakterove jiny stroj.
Nevim, kolik meris, ale polemika o spanelskem plexi jako "skoda ze my ho nemame" mi taky prijde zcestna...
Najezdil jsem na tom stroji 10tkm a nemel jsem ani na sekundu pocit, ze by tenhle sportovni skutr mel nejakou designovou/konstrukcni slabinu. Ma mozna prvky, ktere by samozrejme mohly byt resene jinak, ale rekneme si uprime, je to dane jeho nizkou cenou. Ma lepsi ram nez cokoliv v kategorii, paradni jizdni vlastnosti, predimenzovane brzdy a dokaze pozlobit nejednu motorku...
Mel jsem i Xmaxe 250 a na tom jsem se nikdy ani nepriblizil zazitku na Xcitingu...krouti se to jak zizala, nebrzdi to a na limitu jsi mnohem driv, nez si dokazes predstavit...s Xcitingem jsem cestoval, jezdil sportovne i po meste a ve vsech ohledech mi maximalne vyhovel. Nejkrasnejsi moment byl, kdyz jsem drhnul okem pro sklapeni policajta o zem
Sent from my iPhone using Tapatalk
10 srp 2017, 22:37
Jen tak dál , konečně se dozvím něco co potřebuji. Zatím se tu řeší dokola nějaké pohupování xct , ale dohromady málo jízdních zkušeností.
Přecházím že 150 koňové mašiny a tak bych raději něco co "pojede" , brzdí a svítí.
10 srp 2017, 23:06
Takhle: Xciting 400 ma zdvojeny ram, ktery mu dava jizdni vlastnosti motorky bliz, nez skutru, brzdy jsou az dost silne a podvozek je tak tvrdy, aby dobre prenasel vykon...Xciting neni pohodlny cestovni skutr, ale sportovni skutr pro rychlejsi jezdeni se zachovanim skutrove agility pro pouziti v meste apod.
Asi tak nejak bych shrnul jeho charakteristiku. Pokud chces skutr, co ma megaprostor pod sedlem a chova se jako 100% skutr, neni to ono, pokud hledas skutr, co se blizi motorce a uzijes si s nim hodne jizdni srandy, mas to jako "nahradu" za motorku, protoze pro tu nemas uplne vyuziti a nechces se s ni trapit ve meste, je to, troufam si rict, to prave a jen tezko se dnes na trhu hleda neco srovnatelne...snad jen SYM...vsechno ostatni je posazene bud niz, bliz mestskemu skutru, jen to ma velky motor, nebo je to tezke cestovni hovado a za vyrazne vyssi peniz.
Sent from my iPhone using Tapatalk
11 srp 2017, 00:21
Pěkně , věcně řečeno.
Ještě by mě zajímalo , pokud to budeš vědět , jestli se dá dokoupit kufr v barvě na zadní nosič. Líbí se mi na xcitingu ta matná červená.
Skútr budu využívat hlavně na ježdění do práce cca 10km/den a občas na výlet po Orl. horách a jako postrk okolo komína , nebo s našim skútr klubem po ČR.
Ještě bych chtěl vyhřívané rukojeti a vyšší plexi a bude skútr podle mých představ.
DT350 je taky pěkný , kámoš ho má , ale já bych raději dvojté přední světla a dva přední kotouče = xciting 400. Ať to brzdí a dobře svítí.
11 srp 2017, 07:58
Milda215 píše:Pěkně , věcně řečeno.
Ještě by mě zajímalo , pokud to budeš vědět , jestli se dá dokoupit kufr v barvě na zadní nosič. Líbí se mi na xcitingu ta matná červená.
Skútr budu využívat hlavně na ježdění do práce cca 10km/den a občas na výlet po Orl. horách a jako postrk okolo komína , nebo s našim skútr klubem po ČR.
Ještě bych chtěl vyhřívané rukojeti a vyšší plexi a bude skútr podle mých představ.
DT350 je taky pěkný , kámoš ho má , ale já bych raději dvojté přední světla a dva přední kotouče = xciting 400. Ať to brzdí a dobře svítí.
Pěkně věcně ti to řekl...prodejce skútrů značky Kymco. Osobně by pro mě byly důležitější reference od uživatelů a ty už tak pozitivní nejsou...
11 srp 2017, 08:01
Milda215 píše:Pěkně , věcně řečeno.
Ještě by mě zajímalo , pokud to budeš vědět , jestli se dá dokoupit kufr v barvě na zadní nosič. Líbí se mi na xcitingu ta matná červená.
Skútr budu využívat hlavně na ježdění do práce cca 10km/den a občas na výlet po Orl. horách a jako postrk okolo komína , nebo s našim skútr klubem po ČR.
Ještě bych chtěl vyhřívané rukojeti a vyšší plexi a bude skútr podle mých představ.
DT350 je taky pěkný , kámoš ho má , ale já bych raději dvojté přední světla a dva přední kotouče = xciting 400. Ať to brzdí a dobře svítí.
Nosič se koupit samozrejme dá, u nás se dá objednat i kufr v barve.
Jinak duvod pro colbu Xct proti DT presne chapu a souhlasim s Tebou...
Sent from my iPhone using Tapatalk
11 srp 2017, 08:25
tomkob1980 píše: ..reference od uživatelů a ty už tak pozitivní nejsou...
To všechno, co psal double-J nemůžu nepodepsat. Je to tak. Můj názor akorát je, že když v tom skútru něco vrzne, bouchne nebo se to houpe, nikde v český republice, ani na skútrfóru, nezjistíte proč a co s tím.. v německu je prý, údajně, situace jiná..
11 srp 2017, 08:39
Problem spis je, ze k tomu nedostanes prostor, abys to jako servis/prodejce moh resit...my totiz temer vse podobne resime s Nemcema, ale to vis
Sent from my iPhone using Tapatalk
11 srp 2017, 08:54
Přečetl jsem desítky testů 400ccm skutru a viděl opravdu mraky videi od motonovinaru, nezávislých youtuberu "testovacu" i přímých uživatelů...Chapu, že když si někdo koupí něco dražšího, chce aby to bylo lepší, a samotné pomyšlení, že by to nemuselo tak být, není nic moc pocit...
Ve srovnání x-max (400) a x-citing bych jednoznačně bral kymco, a to pro lepší jízdní vlastnosti, brzdy a motor. Pokud jsou pro někoho důležitější jiné věci, jako větší úložných prostor, lepší palubovka, případně tzv. prestiz (tedy mám japonce a ne tajwan), může to mít jinak
11 srp 2017, 08:57
Taky mám jedno video kontra Xmax 400
https://youtu.be/UCUcB4Od-QMSent from my iPhone using Tapatalk
11 srp 2017, 09:30
Nedělám si iluze, že dnešní Yamaha, Honda apod. jsou stejně kvalitní jako se to dělalo řekněme do roku 2010. Právě proto se nabízí vzít konkurenci od Symu, či Kymca, která nabízí za podobné, mnohdy jen o malinko nižší peníze relativně zajímavé stroje.
Bohužel rozšířenost a servisní zázemí (to druhé osobně nepovažuji za až takový hendicap) hraje více do karet Japoncům (i když je jich většina již vyráběna kdesi v P.R.C)
Kupovat dnes nový stroj o obsahu kolem 400ccm, to je veliké dilema. O to větší by bylo pro mě, když si už člověk zvykne na dvouválec a nechce už jinak.
Vzhledem k Matějovi - Josuk a jeho nezaujatých zkušeností s tímto strojem, asi by jsem přimhouřil oči nad přístrojovkou a risknul Xct.
11 srp 2017, 23:50
double-j : Nosič se koupit samozrejme dá, u nás se dá objednat i kufr v barve.
Jinak duvod pro volbu Xct proti DT presne chapu a souhlasim s Tebou...
Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Je tedy někde na webu k vidění kufr v té matné červené???
Nějaké parametry, výrobce, cena ???
12 srp 2017, 00:22
Osobně jsem nejel ani na jednom. Pokud tě přechod z moto na skútr časem omrzí, lépe se bude prodávat Yamaha.