něco o xct 400 i:
jedna z věcí proč xct považuju za robustní a servisně vstřícný stroj.
valecky-x.max-xct.jpg
to menší jsou válečky z x-maxe 250 po 18 tis.km, úplně všechny mají plošky, je jich 8 (jeden se tu zatoulal). Výměna byla drbačka na tři hodiny - čistění od mazadla atd. atd, spojka má menší řemenici takže při upnutí za matku do svěráku je její povolení bez dalšího nástroje rukama skoro nemožné.
To větší jsou válečky z xct 400, je jich šest, po 10000 km měl jeden jediný plošku, ostatní jsou úplně neporušené, řemen prakticky továrních 26 mm, skoro neměřitelný úbytek, práce na hodinu i se spojkou (méně šroubů, méně druhů, snad žádné imbusy), která rukama (s matkou ve svěráku) povolí i fyzicky svátečně pracující..
.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.