od dreamer » 07 črc 2017, 17:57
Problem tejto (dez)informacnej doby je, ze kazdy kto ma v riti dieru sa vyjadruje uplne ku vsetkemu (mna nevynimajuc), bez odbornych znalosti, faktov, ci aspon osobnej skusenosti. Nie som fanusikom autorizovanych servisov a nechcem sa Jakuba zastavat, uz aj preto, ze nepoznam fakty, ale jedno je zrejme. Verejne tu vyjadril ochotu vec riesit a ak je pravda, ze servis nema skuter k dispozicii, tak co tu vsetci riesite? Kupujuci na jednej strane narieka, ale na druhej strane je to zrejme on, ktory nekona. A riesit reklamaciu na internetovom fore, prepacte, ale to mi pripada minimalne nezrele, dospely clovek to riesi tak ako sa to riesit ma, teda oficialnou cestou, ci uz s predajcom, alebo svojim pravnikom. A nazor, ze by mal predajca skocit do auta a nebodaj doniest kupujucemu svoj vlastny skuter... to ma pobavilo. To kde takto riesia, u ktorej znacky, alebo v ktorej krajine? Ani ked budes mat H-D za $30000, tak sa z teba ani v USA predajca neposerie, ked budes riesit nejake pohupovanie, ale bude od teba chciet aby si ho tam nechal na reklamaciu a maximalne ti ponukne nahradnu motorku na par dni. Toto tu mi uz pripada ako lyncovanie bez stipky sudnosti.
Honda NC750D Integra
Aprilia SR MAX 300
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207