Se zájmem pozoruji zdejší diskuzi. Problém vidím v obecnější rovině, prostě když někdo dá za skútr 150tis. tak si myslí, že za to přeci musí dostat ultimativní kvalitu, protože se už blíží ceně nového auta (Dacia "žebrák" edition
). A to neni pravda, ani u Kymco ani u renomovaných značek. Prostě motorky a skútry obzvlášť jsou předražené, protože je to věc zbytná a vlastně koníček. Čili se na tyto stroje koukejme shovívavě, jejich cena neodpovídá použité technice. Pro koho tento úhel pohledu neplatí, jsou prodejci (dovozci), kteří nám tvrdí, že jsme schopni zničit skútr pomalou jízdou (u dobře seřízeného variátoru přeci nehrozí podtáčení motoru, a spojka snad spíná už kolem 10-20km/h). Doporučuji problémy ověřit na jiném stroji jak zde již bylo uvedeno a pokud se k nim nebude stavět tvůj dealer konstruktivně, zajít k jinému, a pokud ani tam neuspěješ (dovozce reklamaci neuznal) přechod na jinou značku (a tím se rozjíždí nová loterie
. Jinak Kymco se dostalo do nepříjemné situace, kdy ceny má prakticky srovnatelné se zavedenější konkurencí a je od něj vyžadována vlastně vyšší kvalita/spolehlivost, protože se předpokládá, že si nepřiplácím za renomé značky, ale za hmatatelné vlastnosti.