Winterwolf píše:double-J píše:Novou gumu si platí vždy zákazník, ano, jak jsem psal, je vyjmuta ze záruky v rámci "spotřebních" dílů.
Tohle je taky pěkný nesmysl...
Pokud je stroj nový tak na něj musí být záruka jako na celek
Chápu, že nikdo nebude uznávat reklamaci když bude guma probržděná nebo sjetá,ale když se na ní udělá boule nebo je "nevyvážitelná" tak se na to normálně záruka vztahuje
Teda alespoň slušný servis by ji měl uznat protože za ní dostane od výrobce (stroje/pneu) náhradu
Samozřejmě ano. Tohle ale není ten případ, že by se na pneumatice projevila výrobní vada.
Add samotná reklamace: uznávám, že chybou našeho servisu je vyjít zákazníkovi maximálně vstříc a "nezadrživat" mu skútr zbytečně. Pojďme se tedy domluvit tak, že nám skútr přistavíte na reklamaci, my si ho ponecháme po dobu nezbytně nutnou a budeme ho zkoumat. Budeme na ně týden, dva, těi nebo čtyři jezdit, Vy budete bez skútru a o to šťastnější, že se tím zabýváme a ve finále to odstraníme...nebo neodstraníme, protože nebude co.
Telefonicky jsme se dohodli na procesuře, jakou by se na skútru mělo jezdit a při které je celkem dobře ověřeno, že necuká s tím, nevyřeší-li to situaci, dohodneme se co dál.
No zjevně to neklaplo a tuším od druhého dne po našem rozhovoru to tu zase rozebíráme s výsledkem nula.
Do telefonu jste mi popsal, jak na tom jezdíte, já jsem Vám dal doporučení jezdit jinak Vy si to k srdci neberete, tak nevím, co víc s tím?!!
Sent from my iPhone using Tapatalk