Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
29 čer 2017, 09:30
Kolo mi měnily v pneuservisu kde dělají motorky.Ale na vyvažovačku dali až kolo s novou gumou.Ráfek jsem měřil poctivě měřidlem přes střed kola na mnoha místech a fakt to vypadá že ráfek je OK. Vůli ložisko žádnou nemá.
29 čer 2017, 09:46
Tak v tom pneuservisu píšeš- .V pneuservisu mi řekli že je křivé kolo a ne guma.To tam vem ať ti to zujou a řeknou jak moc a kde to hází.
29 čer 2017, 09:52
Tohle bohužel není úplně nejlepší způsob řešit to na 2 frontách najednou...
Jestliže je to v záruce tak bych to odvezl tam kde jsem to koupil , oznámil závadu, vzal si náhradní stroj ( předpokládám, že za tu cenu co to stálo ti budou schopni poskytnout náhradní stroj po dobu záruční opravy zdarma) a jel v klidu domů.
Pokud je to kolem nebo gumou tak autorizovaný servis by měl mít alespoň jedno náhradní kolo/gumu skladem i kdyby to měl sundat z předváděčky na place a může to otestovat. Pokud nemáš důvěru v servis kde jsi to koupil tak zkus obvolat jiné poblíž a navrhni jim mnou popisované řešení. Věřím, že určitě najdeš servis kde se s tím budou chtít zabývat a pokud ne tak jak už někdo psal kontaktovat centrálu a oznámit jim, že jsi nespokojen se strojem a servisem , ale to až jako opravdu poslední možnost...
29 čer 2017, 10:08
Vycházím z toho, že v jeho servisu říkaj je to ok, tak bohužel musí hledat sám a pokud se podaří najit původ závady pak bych rozhodně reklamoval, což jistě neni ideální řešení, jak tu je výše psáno také může rovnou napsat reklamaci na Proseku a budou to řešit.
29 čer 2017, 10:21
Novou gumu si platí vždy zákazník, ano, jak jsem psal, je vyjmuta ze záruky v rámci "spotřebních" dílů.
Co se týče těch pneu a ráfků VŠECHNY JSOU KŘIVÉ a popisovanej způsob skutečně k ničemu konstruktivnímu nepovede. Jak pneu, tak ráfky mají značky, podle kterých se obouvají a tím se vzájemná nerovnost eliminuje/minimalizuje aby bylo kolo možné co nejlépe vyvážit. Až po vyvážení se dá zjišťovat, jak to spolu funguje. A i když to opticky může vypadat, že kolo hází, fyzicky to pravda být nemusí a většinou není. Je to stejné pro kola na skútrech, moto i autech...
Sent from my iPhone using Tapatalk
29 čer 2017, 10:25
Hezký den. Zaznamenal to pohupování nebo co to má dělat ještě někdo jiný než majitel? Moc se mi nezdá, ýe by se skútr mohl kvůli křivé gumě nebo ráfku nějak pohupovat ve vyšší rychlosti. V padesátikilometrové rychlosti se to kolo přece musí točit tak rychle, že by mohl skútr snad vibrovat. Ale pohupovat se??? Nech ne to sednout někoho kdo umí na motorce aby se projel rychlostí při které to pohupování pozoruješ a bude jasno.
29 čer 2017, 10:27
Jak říkám, když se na gumu nevztahuje záruka a tvrdí mi, že kolo je OK tak to se servisem už nemá cenu řešit,protože mi neuznají závadu.Já myslel že je křivá guma v záruce, dostanu novou a je hotovo,ale prostě to tak není. Tak to zkouším řešit sám i s pomocí tohoto fora. Možná to nemá nic společného s tou gumou.Myslím to divné pohupování.Není to prostě pohodlná a plynulá jízda.Třeba to tak má být.Proto se ptám jiných majitelů.Třeba to dělá spojka nebo řemen,ale to mi někdo musí říct. Já to prostě nevím.Možná je to ve variátoru nebo prokluzuje řemen.Fakt nevím.Když skůtr jede rychleji tak je to super.Nebo když jedu ve dvou tak to pohupování je mnohem mírnější.
-- 29. 6. 2017 10:30 --
Ještě dodám,že si také pomalu začínám myslet že to tou gumou není. Pojďme zapomenout na gumu.Co jiného by to teda mohlo způsobovat.
29 čer 2017, 10:38
když se stavíš v praze, až nebude tolik pršet ve všední den někdy mezi 16-18 hod, tak většinou budu schopen ti půjčit svůj stroj
29 čer 2017, 10:43
V jakých rychlostech to pohupuje, je to při zrychlení, zpomalení nebo souvislé jízdě, v zatáčkách, stoupání klasání, u skůtru srovnávat kvalitu podvozku s motorkou lze je výjimečně, na čem jsi jezdil dříve?
29 čer 2017, 10:50
Dělá to v podstatě při souvislé jízdě mezi 40-60 km/h. Předtím jsem měl Malaguti Madison 3 250 i.e.
-- 29. 6. 2017 10:52 --
josuk píše:když se stavíš v praze, až nebude tolik pršet ve všední den někdy mezi 16-18 hod, tak většinou budu schopen ti půjčit svůj stroj
Díky za nabídku určitě jí využiji.
29 čer 2017, 11:01
Může mi někdo vysvětlil co znamená
" jízdní režim v kolizi s použitím variátoru..."
29 čer 2017, 11:07
cibada píše:V jakých rychlostech to pohupuje, je to při zrychlení, zpomalení nebo souvislé jízdě, v zatáčkách, stoupání klasání, u skůtru srovnávat kvalitu podvozku s motorkou lze je výjimečně, na čem jsi jezdil dříve?
Údajně to dělá od rozjetí při dosažení (a držení) rychlosti 40-60 km/h s tím, že otáčky tak, tak rozepnou spojku (což je dle mého ten problém - styl, jakým se k tomu pohupování "dopracovat"). Když skútr zrychlí "agresivněji" (přes vyšší otáčky) a ustálí rychlost na oné problematické, nic posobného se neděje. Problém může způsobovat i podtáčení motoru v době zajíždění, k čemuž se majitel sám přiznal a v manuálu je vysloveně napsáno, že je těeba se toho vyvarovat.
Dle mého je prostě jen potřeba to "rozjezdit".
Edit: i jsme se o tom tak s majitelem bavili telefonicky, ale zjevně na místo ježdění raději hledá závadu zde na fóru...
Sent from my iPhone using Tapatalk
29 čer 2017, 11:18
Tak to si nejsem jistý, že bych při zajíždění podtáčel. Jezdil jsem tak do 100km/h a asi po najetých 500km jsem to postupně zvyšoval a občas i 130km/h.
A hlavně a" a to chci zdůraznit" POHUPOVALO TO už když jsem odjížděl s nový ze servisu.Takže bych vyloučil že jsem si to způsobil sám podtáčením.
-- 29. 6. 2017 11:20 --
Mám najeto 2600 km za dva měsíce.To mi nepřijde že nejezdím.
29 čer 2017, 11:27
Tak tohle je celkem zajímavé, jen bych řekl,že v této rychlosti by měla byt spojka v plné zaběru,ale možné to je, třeba si to ještě pořádně nesedlo, by snad pomohlo k určitému jizdnímu stylu vyměnit válečky za jinou váhou.
29 čer 2017, 11:36
V prvom rade by si mal niekto na ten skúter sadnúť a venovať testu čas.